Recensie Sonia ebony, Brussel 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sudsandsoda

Wandelaar
52
23/11/21
58
4
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Fisting
  4. Klaarkomen in mond
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sonia-new-trio-possible-this-wednesday.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Juist terug van onze date bij Sonia .
Lang geleden dat we nog is een ebony gehad hebben waarmee het klikte .
Alles is de revue gepasseerd en we zijn beide voldaan terug naar huis gereden.
 
Bij ons hier op girlsreview dus voorlopig slechts 1 bezoeker (die iets schreef tenminste), maar bij de franstalige vrienden is ze al langer een hot topic, met overwegend zeer positieve ervaringen.
Ze stijgt met stip naar de bovenste regionen van mijn verlanglijstje voor kerst 😉

 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sonia-1294
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zopas dus een vinkje ✅ kunnen zetten en haar van mijn verlanglijstje kunnen schrappen!
Hoewel ze duidelijk ouder is dan de 30jaar in haar advertentie (doe er maar minstens 10 bij) heb ik geen seconde spijt van mijn date met deze Sonia.

Ze ontvangt in een privé appartement in de Brusselse Brabançonnelaan samen met nog een tweetal andere dames waar ze ook trio's mee aanbiedt (een zekere Chloé, die zat zich op te maken en zei even vriendelijk bonjour - en een Sandra, die maar 2x per week beschikbaar is). Parkeren was betalend op straat, maar ik had plaats voor de deur.
Ik ging voor een uurtje fun à 150 euro, een glaasje bubbels inbegrepen tijdens de feestdagen 😉
Na het regelen van de financiën en het opfrissen onder de douche, begon de pret met zoenen en strelen. Het pzc deed ze prima, afwisselend zacht, dan weer diep, dan weer wat steviger.
Op mijn verzoek naar 69 gewisseld, en dat kon ze zeer waarderen, want ze bleef zeker 10 minuten haar poes over mijn tong schuren, ook al toen ik zelf al genoeg had gegeten 😅
Daarna cd'tje over de kleine buttfucker en met haar on top een heerlijk hoogtepunt beleefd.
De daaropvolgende "social time" was tof, ze spreekt het liefste wel gewoon frans, al zegt ze enkele woorden engels en nederlands te kennen. Was voor mij geen probleem.

Ik zie me zeker nog wel eens terug gaan!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan