Recensie Sonia (kruising met Haddingestraat) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
37
11/11/22
17
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aan het eind van de nieuwstad in de kamer aan de kruising met de haddingestraat had ik recent een interessante ontmoeting met Sonia. (Althans ik geloof dat ze zo heet weet het niet 100% zeker) Deze wat grotere dame (1.75?) heeft mij buitengewoon verrast met haar vaardigheden en geiligheid. Ze komt uit het Caribisch gebied. Zelf geeft ze aan een mix tussen Cuba en de Dominicaanse republiek te zijn maar is dat werkelijk relevant ik dacht het niet...

Ze heeft de getinte huidskleur die ik waardeer, ondeugende ogen, lekker zachte tieten en een zeer fraaie kont. Nu kan een dame dat allemaal hebben en er kan toch niks aan zijn uiteindelijk gaat het om de manier waarop ze het spel speelt en wat mij betreft doet ze dat meer dan
bovengemiddeld goed. Ze teast , ze kijkt je geil aan en pijpt diep en afwisselend.

Kortom erg aangenaam en wie weet binnenkort weer een bezoekje





Ze heeft snel door wat je leuk vind, is enthousiast en maakt er een mooi feestje van. Ongetwijfeld kan je bij haar terecht voor het recht op en neer werk maar neem iets meer tijd en ze maakt je gek. Ze vraagt je voor de spiegel te komen en haar daar te pakken maar ook de meer erotische kant van het spel beheerst
 
Nogmaals deze dame bezocht. En ik moet zeggen de ervaring was wederom buitengewoon aangenaam. Omdat ik de eerste keer wat langer was gebleven - zie vorige recensie - was haar nog volop duidelijk waar mijn voorkeuren liggen. Zeker geen SM maar een dame met initiatief en een zekere dominantie daar zeg ik geen nee tegen.

Dat gecombineerd met haar - in mijn ogen goede looks - en een stel tieten van een fantastische zachtheid en grootte maakt haar een dame waar ik zeker nog eens langs, en klaar ga komen.

Haar ditmaal in meerdere standjes geneukt maar feitelijk gaat het daar niet om het is het spel dat ze met je speelt dat haar een aanrader maakt. Ze heeft mooie lingerie beschikbaar dus als je daarvoor valt zou ik zeggen; give it a try.

Een topper in het hoge noorden ; I sure love it
 
Ja inderdaad ze is er weer. Ik heb alweer enige malen van deze schoonheid mogen genieten. Wat een feestje weer. Mooi grote tieten met mooie lekkere tepels om aan te zuigen. Ook een kontje, nou zeg maar gerust kont, van een mooi grote omvang. Een echte latina kont zal ik maar zeggen.

Maar alles in de juiste proporties en met een dame die weet hoe plezier te maken en te geven. Ze verleidt je me haar ogen ze speelt met je tepels, als dat wenst natuurlijk, en ze lijkt werkelijk plezier te hebben en dat is natuurlijk altijd een pre.

Ditmaal een uurtje gebleven en daarna nog een andere dame bezocht maar dat had ik achteraf beter niet kunnen doen, niet dat het slecht was, dat niet, maar de service die Sonia biedt overtreft de andere dame.

Een topper
 
Ben afgelopen zaterdagmiddag dan ook bij Sonia geweest, voor mij totaal geen herhaling. Alles werd heel snel door haar afgedaan, omdat ( na later bleek ) ze direct daarna nog de stad in moest om inkopen te gaan doen. Dan moet je niet eerst nog een klant ontvangen. Zo kun je maar weer zien dat iedereen hier weer andere ervaringen op doet. Ik stond al een tijdje in het zicht van haar raam en zag dat er binnen 10 minuten minstens 3 " zwervers " ( sorry ) bij haar naar binnen gingen, waar zij dan luidkeels begon te praten. Herhaling ? Nee !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Biseks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Plassex
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie Sonia

Laatste raam aan de linkerkant.
Deze dame stelt je niet teleur! Ik ben nu 4x bij haar geweest, telkens 50 euro betaald en wat je ervoor terugkrijgt is super.

Heerlijk lichaam, goede kont en grote natuurlijke borsten.

Ze is best exhibitionistisch: de kleren waren nog maar pas uit en ze ging voor de spiegel staan en ik achter haar. Ze vindt het geil om haar zelf te bekijken en bekeken te worden. Ik stelde haar voor om de gordijnen wat open te doen zodat mensen vanuit de straat ons konden bekijken. Hier werd ze drijfnat van.
Ze kreunde en fantaseerde erop los. Terwijl ik haar neukte vertelde ze me dat ze zin had om een kutje te likken, samen met mij.
We praatten, fantaseerden en neukten nog een tijdje voor het raam waarna ze op haar kruk ging zitten, haar benen opende en spontaan over mijn lul begon te plassen. Ik had al snel mijn condoom eraf getrokken om haar warme sappen over mijn harde lul te voelen.
Vervolgens ging ze op haar knieën en spoot ik mijn lul leeg over haar grote tieten.

Kortom: echt een aanrader! Bij zoenen is ze wat passief, maar als ze hier wat spontaner in wordt, kan ik geen betere dvp bedenken. En ik heb er al heel wat gehad... 😉

Ze vertrok eind maart naar de Dominicaanse Republiek en ik verwacht dat ze inmiddels terug is, maar dat weet ik niet zeker. Ze gaf aan ook zo nu en dan in Leeuwarden te zitten en gaf verder aan geen advertenties te hebben op de diverse sites.
 
Ze is weer terug in Groningen, tot september. Dan gaat ze een poosje werken in Brussel.

Sonia zit wel op een andere plek dan voorheen. Redelijk vooraan aan de rechterkant. (Nummer onbekend)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan