Recensie Sonia, Le Temple, Kontich 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bruce86

Newbie
14
03/04/22
6
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-sonia-vlaamse-marokkaanse-vlaamse-schoonheid-bij-ons.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben deze middag in "le temple" geweest.
Bij het binnenkomen werd ik begroet door een kleine knappe dame met mooie vormen (weet iemand haar naam? En is ze enkel de hostess of meer?).
Het was wat druk en hectisch gaf ze mee (niets van gemerkt) maar er was met Sonia nog een tijdslot van 30min.
Ok. Dame kwam te voorschijn. Wow Zag ik zeker zitten. Dus akkoord. Mee naar boven. Kamer getoond, ik kon douche terwijl ze de olie ging opwarmen.
Super massage b-to-b gehad. En geëindigd met de hand. Nu kom ik niet altijd gemakkelijk klaar op die manier maar het gevoel was zalig, het lag zeker niet aan haar dat ik zelf nog de laatste 5-10 snokjes heb moeten geven. Want het zat klaar en alles voelde zalig.
Sonia heeft wulpse curves, heel knap snoetje, prachtige ogen (kon niet stoppen met naar haar te kijken), komt heel spontaan over. Maar vooral ze is een schatje, was heel lief, warm qua karakter kwam naturel over, zalig.
En als jou type een curvy dame is. Dan wow ! Wat een knappe dame !
Eigenlijk niets mis over te zeggen zowel service als uiterlijk. Top.

Ik ga zeker terug !!!!!

Voor de wandelaars die houden van curves, stevige benen, knappe ronde zachte billen (maar stevig van structuur of hoe zeg je het), klein buikje maar het plaatje paste allemaal perfect. En mooie stevige borsten. volgens mij 100% naturel.

Krijg terug zin nu ik dit schrijf.

Maar zeker niet bezoeken jullie, anders krijgt ze het te druk ! Dus slecht slecht slechte service 😝😜🤪
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan