Sonia - Relax Dreams Sint Denijs Westrem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pasha1

Newbie
4
07/11/25
3
1
Vandaag heb ik 2 uur doorgebracht met Sonia bij Relax Dreams.
De locatie zelf is oké, maar binnen was het behoorlijk rommelig. Overal lagen spullen op de grond en er hing een muffe, vochtige geur in de woonkamer. Op dat moment had ik al spijt dat ik überhaupt twee uur had geboekt.

Maar toen kwam Sonia binnen… en vanaf dat moment viel alles weg.

Ze kwam de kamer binnen alsof ze zweefde, met een glimlach die je in één seconde ontwapent. Ze ging naast me zitten, trok me zachtjes naar zich toe en gaf me meteen een volle, hartstochtelijke kus die je hoofd compleet uitschakelt. Het voelde alsof ze me haar eigen wereld in trok – een wereld waar alleen warmte, aanraking en haar knappe lichaam bestaan.

In die twee uur werkte ze alsof het haar missie was om me volledig te breken. Elke beweging, elke kus, elke aanraking had een doel, een ritme, haar eigen soort magie. Alsof ze precies wist waar ze moest stoppen, drukken of blijven hangen – geen enkel deel van mijn lichaam bleef onontdekt.

En toen ze pijpte… dat was niet zomaar pijpen. Het voelde alsof iemand je langzaam meezuigt naar een andere dimensie.

Ze heeft me drie keer laten komen. Drie keer.
Uiteindelijk liep ik de kamer uit volledig leeg, tevreden en verbaasd hoe zo'n nacht kon ontstaan na zo'n slechte eerste indruk.

Sonia was zonder twijfel het hoogtepunt van de avond, maar ondanks dat blijft het voor mij bij deze ene keer.

Terug
Bovenaan Onderaan