WHEM Sonia TS

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die fotos borrelen een hoop vragen bij me op.

Wat een vreemde jeans, hij houdt ineens op bij dr bovenbenen en gaat weer verder net boven dr knie, waar koop je zoiets en dat is toch totaal niet praktisch?

Waarom ligt ze met een kroontje in bed, is ze net klaar met een soort larf rollenspel? Ze oogt ook erg moe en dorstig.
 
Die fotos borrelen een hoop vragen bij me op.

Wat een vreemde jeans, hij houdt ineens op bij dr bovenbenen en gaat weer verder net boven dr knie, waar koop je zoiets en dat is toch totaal niet praktisch?

Waarom ligt ze met een kroontje in bed, is ze net klaar met een soort larf rollenspel? Ze oogt ook erg moe en dorstig.
Het is niet de jeans of het kroontje waar ik informatie over wil, maar haar pik en wat ze daar mee kan.
 
Het is ook geen jeans, maar het zijn jeans laarzen. Deze staan wel leuk. Die fotos borrelen een hoop vragen bij me op.

Wat een vreemde jeans, hij houdt ineens op bij dr bovenbenen en gaat weer verder net boven dr knie, waar koop je zoiets en dat is toch totaal niet praktisch?

Waarom ligt ze met een kroontje in bed, is ze net klaar met een soort larf rollenspel? Ze oogt ook erg moe en dorstig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan