Recensie Sonia, Vingerlingstraat 12/1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Watchme

Vaste klant
198
14/04/22
268
4
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Voetfetish
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze meid al enkele keren gespot en ze triggerde mij. Het verwondert mij dat zij hier nog niet is besproken op het forum. Zij is dikwijls bezig met haar smartphone met haar rug of zijdelings gekeerd naar haar raam. Opvallende tatoo van een man op haar rechterdij en ook haar rechterarm is helemaal bedekt met tattoo's. Toen ze eindelijk met haar aangezicht naar het raam stond en mij vriendelijk toelachte waagde ik de stap. Effe korte conversatie en hupsakee naar binnen. Ze wil zich meer toeleggen op het kinky soft sm gebeuren, ondanks haar nog zeer jonge leeftijd. Eénmaal in de kamer (beneden) kwam direct de vraag hoe lang ik wou blijven. Ze rekent blijkbaar ineens voor minimum 30minuten met als startprijs 100€. Is blijkbaar de nieuwe trend om niet meer per 20min te rekenen maar ineens voor 30min. Vermits mijn eerste keer bij haar, gekozen voor de korte sessie. Ze ontkleedde zich niet onmiddellijk en wou het spel opbouwen door teasing. Had ik niets op tegen. Ze heeft al een klein assortiment van toys maar meer gericht op het anale werk bij de klant en dat is nu juist wat niet op mijn favoriete lijst staat. De uitgang is de uitgang en daarmee basta. Dat anderen een heel vuist of zelfs arm of zelfs voet in hun aars willen, dat moeten zij weten maar niet voor mij dus. Plagerig begon ze mij te strelen en ze nam mijn pagadder met haar fijne handjes reeds in een stevige greep waarbij haar op en neer gaande bewegingen een keiharde reactie kregen. En dan kwam het, ze ontdeed zich van haar latex bh, haar slipje en vroeg op ze haar boots ook moest uitdoen. Uiteraard! Voor mij lag nu een mooie slanke jonge vrouw, prachtfiguur met kleine borsten, niet van die opgeblazen siliconen ballen. Niets gaat boven het natuurlijke. Ik mocht haar overal aanraken en dat liet ik mij geen 2 keer zeggen. Ze heeft het vak al zeer goed onder de knie en in no-time trok ze mij klaar. Het halfuurtje was zo voorbij. Ga ik terug? Ik vrees van wel want er liggen nog heel wat mogelijkheden open bij deze meid, maar dan voor een langere sessie en meer centjes, of wat dacht je.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sonia is een lieve en knappe blonde blode Roemeense meid van 21.
Ze deed erg goed haar best startende met een langzame en diepe pijpbeurt, vervolgens ging ze bovenop mij zitten en begon ze mij stevig te breiden.
Het uitzicht en haar kutje waren zeer goed alleen had ik mezelf samen met een maat helemaal kapot gesnoven dus kon ik er geen goed eind aan brengen.

Wel zeer genoten ondanks dat ze zei dat ze me ging vermoorden toen ze er achter kwam dat ik flink aan de zooi zat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan