Recensie Sonja, Antwerpen, Schippersstraat 6-3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.519
02/07/21
4.203
47
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na wat rondjes langs een groot aantal dames te hebben gelopen, voelde ik me een beetje als een bal in een flipperkast toen ik nog eenmaal langs mijn favoriete 5 dames wandelde.

Een erg mooie dame was net even weg/bezet, een uitdagende andere stond vermoedelijk met een pandjes-eigenaar te babbelen, een derde zag er vanuit een andere hoek toch net even wat minder uit en Maya stond, na een lang bezoekje van een andere wandelaar (ik was net te laat) vrij lang met een collega te babbelen, waardoor ik een andere mooie dame op SS 6 uitkoos.

Voor mijn gevoel was het SS 6-3, heel misschien ook 6-2, in ieder geval niet 6-1 (Maya) of 6-4 (andere dame waarmee Maya stond te kletsen).

De dames die op 6-2 en 6-4 stonden vond ik hooguit aardig (een van die twee kan Roxana zijn geweest) maar de dame bij wie ik naar binnen stapte stelde zich voor als Sonja.
Niet met een j uitgesproken, maar met een Zuid-Europese d+j: Sond-ja.

Van buiten vond ik het een prachtige jonge dame, stijlvol en bijna ietwat out of place.
Ze staat gewoon sereen voor zich uit te kijken, doet niet haar best om mannen te lokken.

Binnen was het ijs snel gebroken en bleek ze vriendelijker dan ik gedacht had, hoewel ze niet honderduit praatte.

Mooi, slank, klein cupje, vriendelijk gezicht.

Op de kamer vrij snel tot aktie over gegaan, bij 50€ bezoekjes houden de dames het tempo er wel in.

Gaan liggen, zij er zijdelings bij, begon ze me goed te pijpen. Prima, niet uitzonderlijk goed, maar zeker bekwaam.

Soms gaat het zo snel al die handelingen. Het ene moment vraag je je af of de dame je wel zal binnen laten, het andere is ze je oraal aan het bevredigen.

Ze ging er redelijk lang mee door terwijl ik haar hier en daar streelde.

Het was een vrij grote kamer in een ruim pand, dat is een stuk beter dan bv op de Wallen.
Gewisseld naar missio wat zij als 'normal' bestempelde, ik vergeet altijd dat dat de benaming er voor is in sommige landen.

Misschien was ik goed op stoom, maar het voelde perfect aan en hoewel niet uitbundig deed Sonja goed mee en legde ze me geen beperkingen op. Kon rustig mijn gang gaan en haar ranke lijfje bekijken/voelen terwijl ik haar plezierig neukte.

Waarschijnlijk zorgt zo'n trip naar Antwerpen en enorme voorwandeling er voor dat ik extra gespannen ben, want gaandeweg voelde ik dat ik een ander standje niet meer ging halen.
Doorgaans heb ik daar geen last van, maar over de grens, andere omgeving etc., je bent toch net even anders dan in je thuisstad.

Dus in missio wat heftiger gegaan en prima klaar gekomen.
Daarna nog wat onverwachte, leuke feitjes over haar leven te horen gekregen, maar dat vind ik niet iets wat hier besproken hoeft te worden.

Enige wat ik niet zeker weet is of ze hier maar kort is of net aan was.
Ze zei iets van 3 weken, maar ik kwam er maar niet achter of ze hier in totaal 3 weken blijft en dan terug gaat of dat ze hier nu 3 weken was.
Ook op de vraag of ze hier daarna weer terug kwam, volgde niet echt een duidelijk antwoord. Maar qua mimiek was ze wel uiterst vriendelijk dus ik denk dat ze mijn vraag gewoon niet precies begreep.

Mocht ze er weer staan als ik nog eens in het SKW ben dan is een bezoekje aan haar zeker wel voor herhaling vatbaar en hoop ik dat ik het dan zelf langer volhoud waardoor ik wat meer variatie kan aanbrengen.
 
Na wat rondjes langs een groot aantal dames te hebben gelopen, voelde ik me een beetje als een bal in een flipperkast toen ik nog eenmaal langs mijn favoriete 5 dames wandelde.

Een erg mooie dame was net even weg/bezet, een uitdagende andere stond vermoedelijk met een pandjes-eigenaar te babbelen, een derde zag er vanuit een andere hoek toch net even wat minder uit en Maya stond, na een lang bezoekje van een andere wandelaar (ik was net te laat) vrij lang met een collega te babbelen, waardoor ik een andere mooie dame op SS 6 uitkoos.

Voor mijn gevoel was het SS 6-3, heel misschien ook 6-2, in ieder geval niet 6-1 (Maya) of 6-4 (andere dame waarmee Maya stond te kletsen).

De dames die op 6-2 en 6-4 stonden vond ik hooguit aardig (een van die twee kan Roxana zijn geweest) maar de dame bij wie ik naar binnen stapte stelde zich voor als Sonja.
Niet met een j uitgesproken, maar met een Zuid-Europese d+j: Sond-ja.

Van buiten vond ik het een prachtige jonge dame, stijlvol en bijna ietwat out of place.
Ze staat gewoon sereen voor zich uit te kijken, doet niet haar best om mannen te lokken.

Binnen was het ijs snel gebroken en bleek ze vriendelijker dan ik gedacht had, hoewel ze niet honderduit praatte.

Mooi, slank, klein cupje, vriendelijk gezicht.

Op de kamer vrij snel tot aktie over gegaan, bij 50€ bezoekjes houden de dames het tempo er wel in.

Gaan liggen, zij er zijdelings bij, begon ze me goed te pijpen. Prima, niet uitzonderlijk goed, maar zeker bekwaam.

Soms gaat het zo snel al die handelingen. Het ene moment vraag je je af of de dame je wel zal binnen laten, het andere is ze je oraal aan het bevredigen.

Ze ging er redelijk lang mee door terwijl ik haar hier en daar streelde.

Het was een vrij grote kamer in een ruim pand, dat is een stuk beter dan bv op de Wallen.
Gewisseld naar missio wat zij als 'normal' bestempelde, ik vergeet altijd dat dat de benaming er voor is in sommige landen.

Misschien was ik goed op stoom, maar het voelde perfect aan en hoewel niet uitbundig deed Sonja goed mee en legde ze me geen beperkingen op. Kon rustig mijn gang gaan en haar ranke lijfje bekijken/voelen terwijl ik haar plezierig neukte.

Waarschijnlijk zorgt zo'n trip naar Antwerpen en enorme voorwandeling er voor dat ik extra gespannen ben, want gaandeweg voelde ik dat ik een ander standje niet meer ging halen.
Doorgaans heb ik daar geen last van, maar over de grens, andere omgeving etc., je bent toch net even anders dan in je thuisstad.

Dus in missio wat heftiger gegaan en prima klaar gekomen.
Daarna nog wat onverwachte, leuke feitjes over haar leven te horen gekregen, maar dat vind ik niet iets wat hier besproken hoeft te worden.

Enige wat ik niet zeker weet is of ze hier maar kort is of net aan was.
Ze zei iets van 3 weken, maar ik kwam er maar niet achter of ze hier in totaal 3 weken blijft en dan terug gaat of dat ze hier nu 3 weken was.
Ook op de vraag of ze hier daarna weer terug kwam, volgde niet echt een duidelijk antwoord. Maar qua mimiek was ze wel uiterst vriendelijk dus ik denk dat ze mijn vraag gewoon niet precies begreep.

Mocht ze er weer staan als ik nog eens in het SKW ben dan is een bezoekje aan haar zeker wel voor herhaling vatbaar en hoop ik dat ik het dan zelf langer volhoud waardoor ik wat meer variatie kan aanbrengen.
Ze staat er nog maar een 3 tal weken. Heb ze er ook zien staan.
Denk dat ze invalt voor de vaste dame op dat raam. Binnen enkele dagen/weken weten we wel of ze een blijvertje is.
 
Ze staat er nog maar een 3 tal weken. Heb ze er ook zien staan.
Denk dat ze invalt voor de vaste dame op dat raam. Binnen enkele dagen/weken weten we wel of ze een blijvertje is.
Ah, op die manier. Dat zij hier staat rond de kerstvakantie omdat de vaste dame van die plek tijdelijk naar haar thuisland is/verlof heeft.

Tsja, dan kan het 2 kanten op idd. Of zij keert huiswaarts als die dame terug komt, of ze wil langer blijven en krijgt een nieuw plekje. Ik hoor het graag als iemand gaandeweg meer weet. Vind het een mooie verschijning.

En nu is het me dus al 2x op rij gebeurd dat ik precies een dame in het SKW bezoek die (nog) geen vaste aanwinst is. Van de zomer bezocht ik een dame op SS 24 wat ook meer een vakantie-werker bleek te zijn.

Blijkbaar heb ik daar een radar voor. Dat ik bij andere dames denk: Ja, mooi, maar erg pro.....en dat zo op het eerste gezicht iets ingetogenere schoonheden me juist aanspreken.
 
Nee, dat is deze niet.

Moet een andere dame zijn. Deze kwam uit Roemenie, had een kleiner kontje en geen in het oog springende tattoo's en omdat ze naast Maya (Alice) uit de Geleen stond vroeg ik er naar (omdat ik toen nog dacht dat ze misschien Haagse newbie Roxana was), maar ze heette Sonja en leek Den Haag niet eens te kennen.

Blijkbaar praten de dames niet echt onderling over wat ze hier doen, waar ze eerder gewerkt hebben etc.
Weet nog dat me dat verraste.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op een doordeweekse avond laat nog bij deze deerne naar binnen gegaan. In alle eerlijkheid dacht ik dat het een latina was. Ze keek mij verleidelijk aan van achter het raam telkens ik voorbij kwam. Blijkt dus van Roemenië te zijn, hoe kan het ook anders. Ik wou eens goed afgezogen worden en dat kon ze beloven, dus wij naar boven (met de lift). Gigantische kamer, proper ook. Dat ganse pand is gigantisch trouwens, zou je niet verwachten vanop de straat.

Ze beweerde dat ze kon deepthroaten, maar daar was zoals verwacht niets van aan. Ik heb het al eens vermeld, maar de dames die mijn 18 cm tot achter in hun strotje krijgen kan ik op twee vingers tellen helaas. Neemt niet weg dat ze haar best deed en écht wel goed kan pijpen/teasen. Heerlijk hoe ze mijn ballen gulzig naar binnen zuigt en er net onder likt. Rimmen wou ze niet doen maar was ook niet afgesproken dus geen probleem. Ze zet haar wekker als ze begint. Na een kwartier zei ze "five more minutes baby, you want to finish"? Graag! Ze heeft mij lekker traag en diep klaargezogen, mijn tenen krullen nog als ik er aan terug denk.

Ze zei dat ze nog maar een aantal maanden in BE was. Geen idee of dat klopt, ik ga zeer zelden in de avond/nacht wandelen. Als ik er toevallig nog eens ben en ik zie haar staan zou ik zeker terug naar binnen gaan! 50 euro meer dan waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan