Recensie Sonja Coco Plaza. 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pimpeloentje

Wandelaar
Forumpionier
91
04/07/21
56
9
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.cocoprive.nl/
Totale kosten (in euro)
80,00
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hallo Medewandelaars,

Vandaag na lang overwegen en na telefonische navraag over haar dienstverlening bij andere clienten toch maar stap gewaagd en bezoek aan deze "nieuwe" "aanwinst"gebracht.
Zoveel mogelijk risico"s trachten te vermijden.
Lees vooraf tervergeefs vooronderzoek op girlsreview en Citygirl gedaan,waar ik nog niks onder haar huidige naam kon vinden.
Maar goed dat is vaak toch al wel de tamelijk bekende zinloze actie gezien dames dikwijls van naam en verblijfplaats etc wisselen.

Bij aankomst gevraagd of ik voor de betaling van half uur eerst dame in kwestie onder vier ogen mocht spreken.
Dit werd mij toegezegd en ik kon nu dan eindelijk mijn potentiele date vertrouwelijk aanschouwen en naar de mogelijkheden informeren.
Hier werd mij door haar met overtuiging verzekerd dat ik voor letwel dit tarief het basispakket van intiem,oraal zowel gevend en nemend maar ook zoenen tegemoet kon zien.
Massage (tijd verpozen)werd mij ook nog enthousiast voorgesteld maar daar had ik dan weer geen zin in.
Het kon gewoon niet op!
Hierbij dien ik wel als kanttekening te plaatsen dat je natuurlijk niet altijd blind op je vertrouwen kunt navigeren,maar soms voordeel van de twijfel een kans moet geven.
Gelukkig is mijn ervaring dat normaliter deze redelijke prijs kwaliteitsverhouding zonder problemen wel worden ingelost.

Maar mijn vertrouwen werd geschonden!
Na aankomst op de kamer helaas geen enkel signaal van genegenheid of passie en werd met onoprechte lach op bed gedirigeerd.
Toen ik haar verzocht naar mijn wens te positioneren werd hier wel aan voldaan maar werd mijn verdere verzoek tot verdere actie niet ingelost.
Toen ik kenbaar maakte dat wij hierover toch duidelijke afspraken hadden gemaakt begreep deze overigens Roemeense mevrouw opeens niet meer waar het over ging en naar nogmaals vragen werd mijn bange vermoeden natuurlijk bewaarheid en moest er voor de beroemde "extra"s"de buitenproportionele som van maar liefst 50,00 extra worden bijbetaald...No way!
Helaas en min of meer gelukkig ook wel uit zelfbescherming had ik de transactie bij de gastvrouw met pin voldaan en had ik geen contant geld meer op zak.
Na dit tafereel was mijn lust eigenlijk al wel behoorlijk afgezwakt en had nog net mazzel dat we enigszins tot het intieme gedeelte konden komen.
Ook hier wederom niet veel interactie en tot meerder posities is het het ook niet meer gekomen.
Daarna kwam het welbekende volmaken,rekken en afraggen waarna ruimschoots de tijd werd genomen om zichzelf op mijn kosten uitgebreid op te tutten /frissen.

Heb haar bij verlaten van de kamer nogmaals geconfronteerd met de niet nagekomen afspraken en dat ik de kosten in het geheel niet in verhouding met de geboden diensten vond staan.
Hierbij kon ik opmaken dat ze op een of andere manier door een of meerdere dames was gemanipuleerd maar kreeg ook hierbij geen opheldering cq verontschuldiging aangeboden.

Nadat we beneden waren had ik echter met de welbekende gastvrouw deal dat er nog over mijn indrukken zou worden nageinformeerd.
Heb haar dus gewoon duidelijk gemaakt wat ik hier al reeds heb beschreven.
Ook werd verklaard dat gebeurtenissen op de kamer geheel op eigen risico waren en hiervoor het huis niet aansprakelijk kon worden gesteld.
Conform het ingelijste protocol op den kamer.
Verder werd mij dus ook geen zekere tegemoetkoming in het vooruitzicht gesteld.
Dat is de uitspraak en daarmee kon ik het weer mee doen.

Wees dus op uw hoede beste lezers.
Wij weten allemaal "this is the name of the game" en "it can come with the territory"Maar dan is er gelukkig nog dit forum om eventuele toekomstge brokken en schade te voorkomen.

Troost mezelf maar dat ik voldoende research en juiste maatregelen vooraf heb genomen,maar dan nog geen zekerheid.
Maar goed,ervaring rijker illusie armer is hier wel het devies.

Vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Was getekend:
PL.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind die Coco tent al niks meer. Steeds dezelfde bejaarde dames, meer info dan de naam en cup b/c enz..krijg je niet en van Keesje staat al jaren op de website: 'binnenkort meer info'. De locatie is prachtig, maar wat heb je aan een mooi pand zonder dames die ook maar een heel klein beetje aanspreken.
 
Ik vind die Coco tent al niks meer. Steeds dezelfde bejaarde dames, meer info dan de naam en cup b/c enz..krijg je niet en van Keesje staat al jaren op de website: 'binnenkort meer info'. De locatie is prachtig, maar wat heb je aan een mooi pand zonder dames die ook maar een heel klein beetje aanspreken.
Kan natuurlijk momentopname bij mij zijn geweest.Zul je net zien dat ze bij de volgende klant het wel waarmaakt.Zeg het maar.Het blijft een rat van fortuin.
 
Keesje had ik de eerste keer een super ervaring mee, tweede keer, was net na de corona, een fiasco. Ze was zelf volgens mij verkouden, want ze wilde niet tongzoenen, tja, dat was de vorige keer juist het perfecte begin. Meteen bij binnenkomst 'vol op de bek' genomen worden.
maar ik snap wel dat er van Keesje geen foto komt, want dan wil iedereen. Ik wil na het fiasco van de tweede keer er nog wel een keer langs, maar helaas puilen mij de ducaten niet uit mijn broekzak.

Met Jasmina had ik een soortgelijke ervaring als Pimpeloentje hierboven beschreef. Gewoon geen klik denk je dan en doorrrrrrrr.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan