Recensie Cleo, Het Landhuisje, Overloon (voorheen Sonja, Huize Fleur, Apeldoorn) 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

empie

Newbie
Forumpionier
21
13/07/21
31
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/sonja/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame bezocht wat niet alleen klein maar fijn is
Heerlijke boobs
Een dame die je op vele fronten laat genieten??
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De stad Apeldoorn nog nooit eerder bezocht. En als ik dan daar toch ben gelijk maar even een afspraak gemaakt met Sonja, want was al een tijdje aangetrokken door de foto's. Ze is begin 30 maar ziet er wat jonger uit. En prachtige volle borsten icm een slanke lichaam daar val ik wel op. Ze is ook best grappig, met wat sarcastische en cynische humor. Goede hygiëne, beiden vooraf en achteraf douchen. Tongzoenen wil ze niet, maar gewoon zoenen op mond vindt ze prima. Lekker tussen haar grote borsten geëindigd
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/sonja/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mede door positieve reviews hier en elders een bezoek aan Sonja gebracht. Vooraf gebeld voor een afspraak en richting Apeldoorn vertrokken. Huize Fleur is een klein sympathiek privéhuis in een woonwijk.

Sonja's looks zijn prima, kleine slanke dame met een (zeker voor haar postuur) flinke voorgevel. Ze ziet er een stuk jonger uit dan ze is. Ze nam me mee naar een kamer, het was een beetje kruipdoor sluipdoor. Eenmaal op de kamer even opgefrist (wasbak, ik was blij dat ik kort te voren zelf even gedoucht had) en plaats genomen op het bed.

Ze nam meteen de leiding en werkte een beetje een standaard repertoire af. Pijpen okee maar niet bijzonder, één standje (cow girl), klaar rijden en klaar ermee. Amper zoenen, geen tongzoenen. Ze begon nog wel wat social talk en was op zich best gezellig, maar daar kom ik toch echt niet voor. Fijn bij een geslaagde date, maar niet de vervanging ervan. Ze benadrukte ook dat ze "crazy" was. Het zal wel, zelfs dat "een beetje gek zijn" kwam nogal gemaakt over.

Herhalingsgevaar? Nee, verder dan een 6- kom ik niet. Uiterlijk knap, de rest matig.

De vriendelijke begroeting door een leuk uitziende wat oudere blonde dame die zat te lezen maakt dat ik misschien nog eens terug kom bij Huize Fleur als ik in de buurt ben, maar niet bij Sonja.
 
Ik dacht dat ze bij HF op iedere kamer een douche hadden? Maar kennelijk niet.

Overigens had Sonja op hookers ook een paar mindere recensies, lijkt er op dat ze af en toe een mindere bui heeft?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/sonja/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame in het verleden en onlangs nog eens bezocht
Ze kan misschien bij sommige klanten minder presteren maar dan zal er mindere klik zijn of dat hun verwachtingspatroon te wensen overlaten
 
Sonja is prima, maar ff afwachten hoe de dames samenwerken
Ben hier wel benieuwd naar leek mijzelf ook leuk trio om uit te proberen maar kan dinsdag niet
 
Ze is dus gewoon Amber achterna gegaan, daar had ik al een flauw vermoeden van. Er zal daar wel meer te verdienen zijn. Niet alle bezoekers zijn er enthousiast over de service van de dames en de kosten daarvan.
 
Ik ben een tijdje terug bij Cleo geweest en ze spreekt vloeiend Nederlands. Ze werkte voorheen wel in Apeldoorn zei ze.

Nog nooit bij Sonja geweest, maar wat ik hier lees klopt wel. 1 + 1 = 2 denk ik. 🤔
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals (zie ook andere berichten), de Sonja van Fleur Apeldoorn verstond Nederlands, maar sprak zelf geen woord Nederlands.
Aan de bezoekers van Landhuisje te beoordelen of Cleo, de Sonja van Fleur uit Apeldoorn is.
Geloof er niks van want ze heeft mij verteld te stoppen.
 
Het zou teveel toeval zijn als ze het niet is. Poolse afkomst, begon een paar dagen nadat Sonja in Apeldoorn stopte, deze Cleo zegt in Apeldoorn gewerkt te hebben, en ze kwam vanuit Apeldoorn nadat Amber daarvandaan wat weken eerder naar Overloon vertrok. Maar inderdaad, er zal een keer een bezoeker zijn bij haar die het geheim hier gaat onthullen.
 
Plus dezelfde leeftijd, lengte, oogkleur, haren, navelpiercing, tattoo en borsten. (Als ik oude foto's van Sonja bekijk) 😉

Ze zei ook dat haar Engels veel beter was. Misschien schaamde ze zich voor haar accent/vocabulaire in het Nederlands?
 
Laatst bewerkt:
Het zou teveel toeval zijn als ze het niet is. Poolse afkomst, begon een paar dagen nadat Sonja in Apeldoorn stopte, deze Cleo zegt in Apeldoorn gewerkt te hebben, en ze kwam vanuit Apeldoorn nadat Amber daarvandaan wat weken eerder naar Overloon vertrok. Maar inderdaad, er zal een keer een bezoeker zijn bij haar die het geheim hier gaat onthullen.
Ik ben benieuwd
 
Terug
Bovenaan Onderaan