Recensie Sonja (Kaz), Den Haag, Geleenstraat 122 k4 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wát een topper zeg. Had haar nog niet eerder zien staan, waarschijnlijk was ze veel bezet. Kende haar ook nog niet van recensies, maar toch naar binnen gestapt omdat vanwege haar looks, lichaam en uitstraling.
Aardige dame die zeer goed Nederlands spreekt. Ze houdt van het spelletje en geeft je een geile show. We hadden volgens mij wel een klik en ze liet tijdens de daad veel toe.

Herhalingsgevaar voor Buurman is heel groot.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na alle super lovende recensies wilde ik Sonja natuurlijk ook in levenden lijve meemaken dus op naar Den Haag. Na ruim een half uur wachten vlakbij haar raam kwam ze even in beeld dus nadat ik gevraagd had of zij Sonja was meteen aangegeven dat ik binnen wilde komen. Dat vond ze goed echter ze had eerst nog een afspraak dus meteen de parkeermeter bijgevuld (€ 2,00 per uur) en nog een tijd gewacht totdat haar (verlengde) afspraak afgelopen was. Het wachten werd beloond! Daar was ze weer dus hup naar binnen en achter haar fantastisch fraaie billen de trap op naar haar grote luxe kamer. Aangezien ik haar tijdens het kennismaken meteen al heel aardig, mooi en lekker vond en we een goeie klik leken te hebben afgesproken tegen het dubbele tarief ongeveer 40 minuten te blijven zodat we de tijd hadden om een uitgebreid feestje te vieren.

En dat werd het helemaal! Zonder de details te verklappen vind ik Sonja op ieder gebied echt buitencategorie en mijn vleesgeworden natte droom! Om bijvoorbeeld mijn nickname met haar lekker lang in de praktijk te brengen is echt goddelijk en the best ever! Maar ook alle andere onderdelen van onze zalige vrijpartij waren fantastisch! Na de finish nog rustig in elkaars armen nagenoten en nagepraat. Vanzelfsprekend onze telefoonnummers uitgewisseld en afgesproken elkaar vaker te gaan daten🥰.

Lieve Sonja, het was allemaal grensverleggend geweldig met jou en hoop nog vaak met en van elkaar te kunnen genieten, XXXXXXXXXXXXXX
 
Normaliter 1-2 dagen doordeweeks (niet altijd een vast patroon) en weekend.
Vind het trouwens grappig dat iedereen denkt dat ie meteen een klik met haar heeft haha.
Nee, je hebt geen klik met haar. Iedereen heeft een klik met haar, haar service is gewoon goed.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben vanavond geweest. Ken Sonja al een langere tijd, en dat maakt t altijd vertrouwd als ik haar zie, wat ik erg waardeer. Heb haar op verschillende plekken bezocht, waarbij nu in de Geleenstraat ze ietsjes anders te werk gaat, maar naar mijn mening nog zeer goed. Wordt altijd blij van haar en ga met een goed gevoel naar huis.

De tijd wordt altijd fijn gevuld met in het begin voorspel en teasen. Vaak stuurt ze dan aan op het oraal verwennen van haar; daarna andersom zodat zij mij bediend. Vandaag was ze gretig. Dan komt het punt van 69, wat plezierig is voor het verdere werk. Vandaag wilde ze even een nieuw standje bij me introduceren en niet veel later was de daad gedaan. Nadien nog leuk nagekletst, ook daar weet ze altijd wel leuke onderwerpen te verzinnen.
 
Het spel van opgeilen en het als man proberen uit te stellen tot een hoogtepunt te komen. Dat spelletje heeft ze beter door.😅 Kan ook wel tegen mijn verlies wat dat betreft, het blijven leuke bezoekjes.
 
Misschien overdrijf ik, maar ik heb het gevoel dat alle aandacht en klandizie het ook naar haar hoofd is gestegen. Ze reageert steeds vaker niet of erg laat op apps en bij de laatste keren had ze het continu erover dat mannen enorme bedragen willen neertellen voor diensten die ze niet wil doen etc.
Haar service is nog steeds goed, maar dit zijn ook voortekenen dat ze haar service achteruit zal gaan en ze meer naar de klok zal kijken. Ik ga het nog een laatste keer proberen, maar ik word wel snel koud van zulke situaties.
 
Nee denk niet heb 2 keer al gevraagd vind wel jammer

Reden dat ik dit vroeg is eigenlijk omdat een ander wandelaar waarmee ik een pb conversatie had heeft gezegd dat ze 2x pzc heeft gedaan (recentelijk ook, dus niet tig jaren geleden) en zei dat hij zelfs over haar lichaam mocht klaarkomen.
Dat ze het bij de een wel doet en bij de ander vind ik geen probleem, haar eigen keuze.
Maar ze heeft best een uitgebreid basispakket inclusief diep tongen, beffen, rimmen etc. en een van de redenen dat ik dat doe is omdat ze op haar hygiene gesteld is. Ze zei letterlijk dat ze absoluut niet op haar lichaam laat klaarkomen om zich 'schoon' te houden en vanwege hygiene (voor haarzelf en andere mannen) ook geen pzc doet.
En dat stelde ik zelfs enorm op prijs. En als ze het blijkbaar wel doet vind ik dat wel een issue, want je bent dan aan het liegen en daarnaast valt ook een stukje hygiene en gezondheid weg. Wat we dus ook van de week over Joanna bespraken.
Niemand postte in een recensie dat ze het wel doet, vandaar dat ik nog even wilde dubbelchecken ook.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben niet zo van het overdag wandelen simpelweg omdat het niet uitkomt, vandaag toevallig wel en had me voorgenomen om eens te kijken of ik bij Sonja terecht kon. Na alle berichten op het forum was is ik als billenman erg benieuwd. Ik was er rond de klok van 12 en toevallig kwam mijn voorganger net de deur uit want elke seconde later kwam ze tevoorschijn, zonder te aarzelen stapte ik erop af.

Eenmaal binnen was ze lekker spraakzaam en kon genieten van die volle billen terwijl ze voor me de trap op liep. Heb voor 50 euro in verschillende standjes kunnen neuken, beffen was geen probleem en ook tongzoenen zat in het pakket. Het is echt een mooie meid die zoals eerder gezegd spraakzaam is maar ook echt zin heeft in seks. Na afloop hebben we nummers uitgewisseld, of het nut zal hebben is nog maar de vraag aangezien ze veel op afspraak werkt maar niet geschoten is altijd mis…
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dominicaanse Jessica is mijn favoriet van de Doublet. Sonja mijn favoriet van het andere deel. Wat een ongelijk lekker wijf en wat een reet. En dat met een slank middeltje, geile tattoos en een super behandeling. En dat voor 5 tientjes. Bezoek haar standaard als ik in DH ben.
 
Sonja, heeft toch haar vaste kamer?
Ik heb begrepen dat het best een bezig bijtje is, en dat je weinig kans hebt om haar te ontmoeten, als je op de bonnefooi haar wilt bezoeken.
 
Ja inderdaad een vaste kamer, maar het gordijn staat altijd open EN het rode licht brandt altijd, ook als ze er kennelijk niet is.
Er liggen dan ook geen spullen op het plankje of de stoel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan