Recensie Sonja, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Neukboy93

Newbie
10
27/05/22
9
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sonja-ontvangt-je-graag_8037451
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij Sonja in Rotterdam geweest. Een heerlijke rijpe Afrikaanse vrouw. Ze is wat ouder dus voor de liefhebber en heeft een buikje.

Ik werd hartelijk bij haar thuis ontvangen. Ze woont in een appartementje, ik kon het makkelijk vinden.

Na betaald te hebben (€100 euro voor een uur) hebben we even gebabbeld. Daarna op het bed beland waar ik haar lekker heb mogen beffen. Zij heeft me daarna kort gepijpt waarna ik haar in verschillende standjes heb genomen. Ik heb heerlijk van haar grote borsten genoten. Al met al een goede date gehad.
 
Hoe is haar uiterlijk, @Neukboy93 ?
"Een beetje buik"? Op haar foto's lijkt het mij meer dan een beetje.
Gezicht? Hangen de borsten erg? Platte of stevige tepels?
Leeftijd op zich maakt mij niet uit, maar zij moet wel iets aantrekkelijks hebben.
 
Ja, wel een flinke buik. Was denk te zacht uitgedrukt. Uiterlijk is niet super knap maar ook zeker niet lelijk. Zij heeft nu wat korter haar. Een eerdere keer dat ik afsprak had ze langer haar.
Borsten hangen niet zo erg, tepels zijn stevig. Gebruikt wel glijmiddel tenzij je haar goed nat krijgt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan