Recensie Sonja, Tegelen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bianci

Wandelaar
83
19/08/21
46
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/slanke-vrolijke-en-mooie-vrouw-voor-jouw-genot_7899830
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week was ik in de buurt en maar eens afgesproken met Sonja. Communicatie via app gaat vlot en de afspraak was zo gemaakt.

Bij aankomst was de ontvangst ineens in het Duits, denk dat ze Pools is? Duidelijk iemand anders achter de app.

Verder is het de vrouw van de foto's, ouder dan de aangegeven 48, maar dat had ik wel verwacht. Je wordt netjes naar de slaapkamer gedirigeerd, uitkleden en ze gaat in de aanval. Vol overgave zoenen, daarna werd ik op het bed gedrukt, verder vrijen, langzaam werkt ze naar het pijpen toe, doet ze goed. Tijdens de daad verschillende standjes en uit eindelijk in haar mond klaargekomen. Loopt wel meteen naar de wasbak om het uit te spugen. Date is dan ook meteen voorbij, kon me nog netjes opfrissen. Stond met 25 min buiten, ze is dus een professional, maar op een "goede" manier.

Herhaling? Als ik ooit nog eens dicht in de buurt ben, ja, maar ga er niet extra voor omrijden.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan