Recensie Vicky/Sonya, Amsterdam (voorheen Alkmaar, Hoorn) 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

robin789

Wandelaar
Supporter
Forumpionier
52
03/07/21
1.012
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Soft SM
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-onttvangst/purmerend/2823353-sonya
Totale kosten (in euro)
340
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op kinky.nl viel mijn oog op het profiel van Sonya. De foto's in haar profiel trokken mij aan, ik houd namelijk van petite dames. Via WhatsApp was een afspraak snel gemaakt. Zij ontvangt op een discrete en nette locatie in Hoorn. In huis was het behaaglijk warm. De ontvangst was hartelijk, Sonya vertelde direct dat haar kennis van het Engels beperkt is, maar we konden goed bespreken welke wensen ik had. Al snel gingen onze kleren uit en stond Sonya naakt voor me. Zij is het type waar ik wel op val, petite, kleine borsten en billen. De foto's op kinky geven haar goed weer.
Ik werd eerst door haar lekker gepijpt (zc) en daarna heb ik haar op haar rug gelegd en na een korte befbeurt kon ik mij niet langer beheersen en moest ik haar gewoon in missio neuken. Zij doet goed mee en tussendoor natuurlijk met elkaar zoenen. Na een tijdje een pauze en speelde zij met een kleine dildo in en rond haar kut.
In doggy ging het verder en zij houdt wel van een paar (niet al te harde) klappen op haar billen. Ze heeft daarvoor zelfs ook een zweepje paraat. Tijdens een ingelaste pauze werd ik door Sonya licht gemasseerd waarbij zij mij ook een prostaatmassage gaf.
Daarna heb ik haar weer in missio genomen en uiteindelijk in haar klaargekomen. Daarna nog even douchen en naar huis.

Ik vond het een geslaagde afspraak. Sonya is het type dame dat ik graag neuk. Ondanks de beperkte communicatie was de sfeer ontspannen en aangenaam.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2823353-vicky
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond ben ik bij Vicky langs geweest. Ze heeft een mooi slank figuur en ziet er goed uit voor haar leeftijd. Ze ontvangt in een woning in Amsterdam noord. Op bed hebben we lekker gezoend en heeft ze met gepijpt zonder condoom. Vervolgens met condoom lekkere sex gehad. Ik ga volgende week weer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2823353-vicky
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag deze leuke dame bezocht.
Afspraak maken ging gemakkelijk. Had al eerder contact met haar gehad en ze stuurde meteen de straatnaam bij het eerste bericht. Dus op goed geluk voor het antwoord al richting de andere kant van de stad gereden en kon meteen terecht.

Makkelijke locatie in noord. Voldoende parkeer gelegenheid en gratis.
De woning is wat bijzonder. Alsof het snel verbouwd is of nog afgemaakt moest worden.
Kreeg keurig een douch aangeboden en voldoende schone handdoeken aanwezig.

Vicky is precies de dame van de foto. Ze had ook haar rode setje aan bij aankomst. Zoals hierboven ook al benoemd. Lekker slank figuur en voor de leeftijd ziet ze er echt goed uit!
De service was keurig! Pijpt heerlijk. Met lekker veel spuug en best wel sloppy. Me pik was zeiknat van het pijpen.
Ze liet zich tijdens het pijpen lekker vingeren en werd ook goed nat.
Tongzoenen is dus extra bij haar. Dit kwam halverwege aan het licht. Dus ik snel naar me spullen om dit regelen. Maakt de pauze tijd nog een beetje leuk tussen de rondes in.
Ook nog lekker gemasseerd wat ze niet onverdienstelijk kan.
We hebben meerdere standjes afgewerkt en 2x heerlijk klaar gekomen.
Ik ben ruim een uur binnen geweest. En voelde me totaal niet op gejaagd.

Herhalingsgevaar is voor mij groot.
Een lekkere dame. Keurige hygiëne en op de route van werk naar huis😅
Ze zei dat ze ongeveer nog een maand hier blijft
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2823353-vicky
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijke dame. Ik kan mij volledig aansluiten bij vorige recensies. Contact loop volgens mij via een planner.

Ze heeft iets weg van Elly op wie ik ook erg dol was.

 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag een heerlijk uurtje gehad met deze blonde schoonheid. Ze is helemaal mijn type, ze ziet eruit zoals op de foto's.

Helaas bijbetalen voor tongzoenen, maar daar heb ik geen spijt van. Ik hou van rustig en sensueel tongzoenen en dat deed ze perfect.
Ze kan goed genieten van vingeren, maar is erg gevoelig voor aanraking van haar klitje.
Na dat ze me hard had gepijpt condoom erom en kwam ze op me zitten. Ze begon me lekker te bereiden, ze genoot er zelf ook zichtbaar van! Daarna haar op haar rug gelegd en haar missio genomen. Als ik bijna klaar kom ga ik altijd harder en sneller stoten. Dat zorgde voor een heftig gehijg in mijn oor, deze dame houdt er wel van om wat harder genomen te worden!

Er werd gevraagd of ik een tweede ronde wilde, maar dat lukt mij tegenwoordig niet meer (wordt oud…). Ze heeft me nog wel een verdienstelijke massage gegeven.

Ze zegt over 2 of 3 weken te vertrekken naar haar thuisland. Ze weet nog niet of ze daarna terug komt. Ik hoop van wel uiteraard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan