Recensie Sonya, Amsterdam (voorheen Rotterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ymmw1969

Vaste klant
128
01/08/21
89
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/2095389-sonya
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Contact ging via WhatsApp. Omdat ik deze week al wat geld had uitgegeven heb ik gevraagd of een vluggertje voor €70 euro mogelijk is. Ze ging akkoord met €70 voor 15 minuten.

Het appartement oogde wat oud en rommelig. Ik zag dat er een douche aanwezig was. Hier heb ik geen gebruik van gemaakt en ook niet naar gevraagd.

Ze spreekt heel redelijk Engels, dus er waren weinig communicatie problemen. De foto's zijn volgens mij echt van haar. Zoals wel een beetje gebruikelijk is ziet het op de foto's net een beetje beter uit. Maar in het echt ziet ze er op zich ook wel leuk uit. Ze is volgens eigen zeggen 36, al zou het me niet verbazen als je paar jaartjes ouder is.

Voordat we aan de date begonnen overeengekomen dat NMC, PZC en tongzoenen in de prijs inbegrepen zit. (NZC zou mogelijk zijn voor €50 heb ik achteraf begrepen.)

Tongzoenen was op zich prima. Wel werden momenten van vol tongzoenen afgewisseld met momenten met wat preutser zoenen. Daarna heft ze me gepijpt. Als ik me goed herinner werden mijn ballen ook af en toe meegenomen met haar tong. Beffen en vingeren was geen probleem. Daarna hebben we een standje geneukt. Ik had het idee had dat ik door tijdsdruk (het is niet zo dat ze zei dat ik moest opschieten of zo, maar ik vond het zelf wel zo netjes om het niet te lang te alten uitlopen) en de warmte mij niet ging lukken om zo klaar te komen. Dus ik vroeg of ze me weer wilde pijpen. Ik wist op dat moment niet of ze extra zou vragen voor CIM, maar ik zag dat ze er zelf al vol voor ging. Dit werkte beter dan neuken en ik spoot haar mond vol.

Ik was positief verrast door deze date omdat ik vind dat ik veel war gekregen heb voor mijn geld. Ondanks dat het een vluggertje was (niet eens genoemd als mogelijkheid in advertentie) heb ik niet het idee gehad dat ze minder haar best deed.
 
Laatst bewerkt:
Vooraf dacht ik dat ze tot de groep van Chinese dames uit Spanje hoorde. Dit bleek niet zo te zijn, want ze is Thais.

Ze was volgens mij ook alleen in huis. En WhatsApp wordt echt door haarzelf beantwoord.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan