Recensie Sonya, Amsterdam (voorheen Almere, Utrecht) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rudolfo

Stamgast
410
19/12/21
422
78
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2885339-sonya
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Altijd een gok nieuwe dame bezoeken maar er stond al een goede recensie op Kinky. Fijne en discrete locatie en gratis parkeren. Bij binnenkomst werd ik aangenaam verrast want ze ziet er precies uit als op de foto's. Ook mooi blond haar en lief en vriendelijk snoetje . Wow en dan die mega borsten geweldig . Even opfrissen en in de slaapkamer verder. Ze had het zwarte pakje met ritssluiting aan . Langzaam openen en mmmm. Ik moest wel voorzichtig want er was een klant iets te ruw geweest . Maar heerlijk likken en mijn pik tussen haar borsten. Ook kan ze heel goed pijpen . Daarna kwam ze op mij zitten . Wat een uitzicht. Nog missionaris gedaan maar ik hield het niet meer . Kan mij niet herinneren dat ik zo snel klaar gekomen ben maar dat zegt genoeg over Sonya. Ga haar zeker nogmaals bezoeken . Wees zuinig op deze dame
 
Hoi Fangomas, ik had gisteren precies hetzelfde. Een beleefd en net bericht aan haar gestuurd via W.A. in het Engels en later in het Spaans maar geeneens een reactie. @Rufolfo hoe ben jij met haar in contact gekomen / een afspraak gemaakt?
 
Ik had wel eens eerder contact met haar gehad . En ik weet het is trickie maar had foto meegestuurd. Sommige dames sluiten nl bepaalde mannen uit . En meestal werkt dat . Maar ik krijg bij sommige ook geen reactie
 
Haar foto's zijn wat glamour maar ze is inderdaad een prachtige verschijning. Ik heb haar een paar jaar geleden bezocht toen ze in Almere ontving. Zij kan de spagaat en dat was een verdomd interessant standje…
 
Dame is weer actief en met met nieuwe foto's. Is contact via app gewoon mogelijk of Is een andere aanpak beter? Ze heeft zelf overigens ook geen foto op WhatsApp.

Bedankt. .
 
Laatst bewerkt:
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het komt mij niet veel (meer) voor dat ik echt onder de indruk ben van een dvp. Maar vandaag was het raak!
Afspraak gemaakt via WA, en ik kon een uurtje later terecht. Ik was er wat eerder en heb haar verteld via WA dat ik er was. Ze liet me 10 min eerder naar binnen dan de in eerste instantie afgesproken tijdstip.
Toen ik haar appartement betrad, stond ze achter de deur. De deur deed ze dicht, en ik kreeg haar voor het eerst te zien. Ik dacht; DAMN, jij bent lekker! En zei tegen haar dat ze er beter uitziet dan in de advertentie.
We liepen door naar haar slaapkamer, en kon m'n ogen niet van haar afhouden. Uiteraard zijn haar borsten heel groot, maar ook heel mooi. Die verdienen een 10 wat mij betreft. Maar ook het ze echt een leuk/lief gezicht, met een paar stralende ogen.
We begonnen wat te zoenen en elkaars lijf handmatig te verkennen. Na een minuut of 5 vroeg ze of ik wou douchen. In de douche was aan alles gedacht. Genoeg handdoeken, verschillende douchegels, mondwater en ook nog deodorant.
Terug op de slaapkamer deed ze bij ook het truukje met de rits van haar zwarte jurkje. En kreeg ik haar fantastisch mooie borsten te zien. We hebben behoorlijk veel gezoend. Een echte GFE ging er nog door m'n gedachte.
Na het zoenen ging ze door haar knieën om mij te pijpen. Dat had ietsjes steviger gemogen, maar was wel erg lekker.
"My turn." zei ik tegen haar. Ik trok haar rustig omhoog en vroeg of ze op haar rug op het bed wou gaan liggen. En begon haar te beffen. En ik merkte dat ze dat zeker kon waarderen. Op een gegeven moment trok ze mij omhoog om me weer te zoenen. En mijn stijve pik drukte in de buurt van haar schaamstreek. Ik vroeg of ik een pussyslide mocht doen. Maar dat wou ze echt niet, en dat respecteerde ik. En heb uiteindelijk gefinisht tussen haar borsten.
Toen weer even gedoucht en heb een lekkere massage gehad van haar. Toen mijn tijd erop zat, me aangekleed. En met een grote smile op m'n gezicht vertrokken. Op de terugweg ging er alleenmaar door m'n gedachte; WAUW!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dan ook nog maar even een recensie. Wat een heerlijkheid is dit zeg. Ze heeft een fors lichaam maar alles prima in verhouding en mooi strak verder. En die borsten, die zijn echt heerlijk. En ze weet er wat mee te doen.

Uiteindelijk zei ze na een minuut of 50 dat er misschien geen tijd meer was voor een 2e ronde maar uiteindelijk begon ze toch. En eindigden we dus ook buiten de tijd. Ze is echt heel erg klantgericht en lief.

Ze komt als het goed is in juli een week terug in Utrecht.
 
Ik kan dat niet bevestigen, maar tegelijkertijd ook niet ontkennen. Het heeft zich bij mij gewoon niet aangediend dus het kwam er niet van. Ik denk dat je het gewoon even moet vragen. Ze is meer dan relaxed met het beantwoorden van vragen.

Overigens is ze morgen voor het laatst. Woensdag gaat ze weer weg en dan over een korte tijd een week in Utrecht.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sonya is een mooie meid, vrolijk en echt betrokken

Ze is wat voller dan op de foto's, maar toch stevig en aangenaam. Haar borsten zijn een droom. Zoenen is top, en ze is ook echt bedreven in het pijpen.

Ze komt waarschijnlijk in september terug, maar voor mij is herhaling zeker.
 
Al paar appjes gestuurd sinds 11u vanochtend, maar 0 reactie. En ik zie haar gewoon meerdere keren online komen op Whatsapp.
Een belletje heeft ook nog niet gewerkt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2885339-sonya
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Sonya mogen bezoeken in Utrecht . Wat een feest weer . Zij had een mooi rood setje aan onder haar bekende zwarte jurkje . Na opfrissen en al heerlijk zoenen mocht ik haar uitpakken . Mmm die borsten wow echt heerlijk om je hoofd in te begraven. Ze mag je graag een beetje plagen maar op een leuke manier. Al snel begon ze mij te pijpen en kijkt je regelmatig aan met haar mooi ogen en lange blonde haar . Moest mij al inhouden om niet te komen . Snel haar maar gaan likken en vingeren . Zij begon ook met zichzelf te spelen . Vervolgens condoom erop en haar lekker en stevig geneukt . Ik hield mijn kruit niet lang droog ( wellicht omdat ik erg opgewonden was en al een bijna een week geen dame had bezocht) en kwam geweldig klaar . Wij bleven daarna nog lang in elkaar verstrengeld liggen. Daarna tijd gezellig gepraat. Sonya is heel leuk en fijn om mee te praten . Nog een massage en daarna was het uur al weer ruimschoots voorbij . Bij afscheid kwam ze nog lekker bij mij op schoot . Echt toppertje en hele fijne klik mee .
Ze gaat helaas zondag weer weg en komt 15 august terug .
 
Hoewel ik mezelf niet als lelijk wil betitelen, ben ik ook niet direct brad pitt en ik ben ook geen dertiger. En ik kon ondanks mijn voorkomen toch meerdere malen langskomen. Ik vermoed dat uiterlijk dus echt geen doorslag geeft. Wat dan wel, is mij overigens ook een raadsel. Ik zal wel gewoon geluk gehad hebben.
 
Ik bezoek haar al vanaf de eerste keer dat ze in Nederland werkt. En krijg vaak een berichtje wanneer ze weer terug is. Vaak ga ik 1 of 2 keer per periode. Ik ben zeker niet de knapste, neem ook niks extra's mee, maar altijd zeer welkom.
Vanavond ga ik weer. Zal is proberen te vragen over hoe en wat qua nieuwe klanten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan