Recensie Sonya, Heerhugowaard 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piramide

Wandelaar
31
31/08/21
29
5
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alkmaar/9348130-sonya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Voor het eerst dat ik een hele negatieve date had. Dame is niet de dame van de foto's, ze is iets steviger en heeft een aantal tattoos. Maar goed, toch naar binnen en bij het afrekenen begon de ellende. Afgesproken via de app voor €150,- uurtje met meerdere keren klaarkomen, pijpen zonder condoom en tongzoenen. Ze wilde voor de opties extra net toen ik €150,- aan haar had gegeven. Ik vroeg mijn geld terug, maar vervolgens zei ze dat het ok was. Vooruit, mijn pik achterna gegaan en dus voordeel van de twijfel.

Ze rookt, dus tongen had ik geen zin in, ook omdat de sfeer er niet naar was. Voordat ze ging pijpen heeft ze eerst met vijf vochtige doekjes alles schoon gemaakt waar ze langer dan een minuut mee bezig is geweest, terwijl ik even daarvoor thuis gedoucht had en zeer schoon ben. Maar goed. Daarna pijpen, mwah, tegenvaller. Doet niet haar best. Ik heb haar daarom maar op haar rug gelegd en ben haar gaan beffen en vingeren. Eigenlijk al heel snel ontdooide ze iets en ik merkte dat ze het kon waarderen. Ze werd natter en natter en uiteindelijk kwam ze klaar. Mijn vingers werden helemaal samengedrukt.

Nu was het mijn beurt. Condoom erom en kon doggy best lekker stoten, maar ik werd, ook door haar afstandelijkheid, niet super opgewonden. Uiteindelijk in missio afgemaakt. We waren 20 minuten onderweg. Begon ze zich daarna aan te kleden. Lekker dan, was ik al bang voor. Haar op de tijd en de afspraken gewezen, zegt ze dat het extra geld voor de extra's was. Eén minuut pijpen zonder condoom!🤣 Heb 50 euro teruggevraagd, maar kreeg het eerst niet voor elkaar. Na nog wat aandringen gaf ze mij de 50 euro terug. Het ging me niet zozeer om het geld, maar wel om het principe. Afspraken maken en dan niet nakomen.

Maar goed, voor mij zeker geen herhalingsgevaar. Wat mij betreft een te mijden meid. Doe er je voordeel mee.
 
Hier ben ik een tijdje terug ook geweest, rechtsomkeer gemaakt toen de deur openging. Liet me eerst naar Schagen rijden om vervolgens te vertellen dat ze in Heerhugowaard zit. Aangekomen was het inderdaad een heel andere dame dan op de foto. Daarnaast stonk het echt enorm toen de deur openging. Heb bedankt voor de eer en ben vertrokken.
 
Dat is eigenlijk de enige juiste reactie. Als ze je eerst ergens heen laten rijden en dan zeggen dat het ergens anders is had ik al afgehaakt. Als je dan toch doorzet en het blijkt iemand anders te zijn ...... (y)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan