Recensie Sonya, Nijmegen, Nieuwe Markt, Rechter deur begane grond 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

EibachPro

Newbie
17
13/11/21
8
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze mooie Roemeense dame van 30 in het verleden meerdere keren bezocht.
Tijdje geleden maar eens op onderzoek uit of ze nog werkzaam was. En ja hoor, daar zat ze!
Maar was niet voorbereid of iets. Dus ben nu enkele maanden later, vanavond weer vanouds langs gegaan.
Wat een dame, ze herkende me nog zeer goed en complimenteerde me over m'n kledingstijl en uiterlijk.
Was volgens haar toch al 4/5 jaar geleden.
Altijd leuk om te horen!

Ik snap alleen niet, waarom er nooit over haar geschreven is?
Prachtige Roemeense met een knap koppie.
Lekkere grote siliconen borsten!

Ben er een half uurtje geweest vandaag, ze gaat mij vaker zien!

Gr, Breitling
 
Vanmiddag weer bij Sonya1234 geweest in Nijmegen (raamprostitutie Nieuwe Markt, rechter pand). Eigenlijk was ik niet van plan om te gaan maar de gedachte dat ze aanstaande vrijdag voor twee maanden niet aanwezig is, stuurde mij als vanzelf naar haar. In eerste instantie voor één uur maar al vrij snel dit verlengd naar anderhalf uur. Waarom? Omdat Sonya onweerstaanbaar voor mij is. Ze voelt mij perfect aan en ze accepteert al mijn gekkigheid en kinky fantasieën. Zo relaxed en uiteraard helpt haar mooie ogen die hypnotiserend werken en haar heerlijke lichaam daar ook bij. Meer specifiek kan ze mij helemaal in haar macht krijgen met haar kont en voeten die ik verafgod. Een echte meesteres is zij niet maar ze gaat vlekkeloos mee in mijn dirty mind. Hierbij heb ik mij lekker laten verwennen door haar in mijn kontje terwijl ik genoot van haar gedragen slipje en veel zelf meegebrachte poppers. Gewoon anderhalf uur knettergeil en (wist ik van te voren, door ruim gebruik van poppers op enig moment ondanks geilheid niet klaar gekomen). Geen probleem ik neem dit bezoek in mijn hoofd mee naar huis en maak het thuis (nog vaak) af (hierbij geïnstrueerd door Sonya.
Geen recensie dus van een gewoon sexbezoek maar dat zal met haar ruimdenkendheid en lichaam en mooie ogen ongetwijfeld goed zijn. Voor een kinky feestje ga ik ook in de toekomst weer graag naar Sonya.
 
Grote markt rechterdeur
Nijmegen

Gisteren weer twee uurtjes bij Sonya geweest. Zij is net terug van twee maanden vakantie. Voor haar vakantie had ik haar beloofd om tijdens haar vakantie niet naar een andere dame te gaan om klaar te komen. Om dit te kunnen realiseren had ik een peniskooi aangeschaft en via audio hypnose mijzelf geconditioneerd om te edgen zonder klaar te komen zodat ik in een permanente en blijvende staat van geilheid ben.
Gelukkig gaat Sonya (waarbij je ook voor vanilla sex je welkom bent) enthousiast en bereidwillig mee in deze kink. Gedurende twee uur volop bezig geweest met edgen mede door haar heerlijke lichaam te aanbidden. Hierbij langdurig ook mijn prostaat laten verwennen en mogen genieten van haar masturbatie terwijl zij op mijn gezicht zat.
Ik kwam binnen met een peniskooi met één sleutel (de ander is in het bezit van een meesteres) en nadat ze mij hieruit bevrijdde en langdurig gebruik van poppers op de geilste momenten uiteindelijk zonder explosief klaar te zijn gekomen (op verzoek van mijn meesteres en door veelvuldige training via audio hypnose) weer in het kooitje en omdat ik nog steeds door geilheid werd gedreven mijn tweede en laatste sleutel aan haar gegeven. Doordat Sonya mijn prostaat goed verwend had met een vibrator toch tijdens de sessie een aantal keer het gevoel van klaarkomen gehad.
Het gevaar lag al op de loer, maar nu ben ik zeker verslaafd aan haar en zal haar zeker nog bezoeken. Niet alleen omdat ze de sleutel van mijn chastity cage heeft maar ook omdat ze de mooiste ogen en billen heeft die ik ooit heb gezien. En enthousiast meegaat in mijn kinky wensen ;-)
 
Grote markt rechterdeur
Nijmegen

Gisteren weer twee uurtjes bij Sonya geweest. Zij is net terug van twee maanden vakantie. Voor haar vakantie had ik haar beloofd om tijdens haar vakantie niet naar een andere dame te gaan om klaar te komen. Om dit te kunnen realiseren had ik een peniskooi aangeschaft en via audio hypnose mijzelf geconditioneerd om te edgen zonder klaar te komen zodat ik in een permanente en blijvende staat van geilheid ben.
Gelukkig gaat Sonya (waarbij je ook voor vanilla sex je welkom bent) enthousiast en bereidwillig mee in deze kink. Gedurende twee uur volop bezig geweest met edgen mede door haar heerlijke lichaam te aanbidden. Hierbij langdurig ook mijn prostaat laten verwennen en mogen genieten van haar masturbatie terwijl zij op mijn gezicht zat.
Ik kwam binnen met een peniskooi met één sleutel (de ander is in het bezit van een meesteres) en nadat ze mij hieruit bevrijdde en langdurig gebruik van poppers op de geilste momenten uiteindelijk zonder explosief klaar te zijn gekomen (op verzoek van mijn meesteres en door veelvuldige training via audio hypnose) weer in het kooitje en omdat ik nog steeds door geilheid werd gedreven mijn tweede en laatste sleutel aan haar gegeven. Doordat Sonya mijn prostaat goed verwend had met een vibrator toch tijdens de sessie een aantal keer het gevoel van klaarkomen gehad.
Het gevaar lag al op de loer, maar nu ben ik zeker verslaafd aan haar en zal haar zeker nog bezoeken. Niet alleen omdat ze de sleutel van mijn chastity cage heeft maar ook omdat ze de mooiste ogen en billen heeft die ik ooit heb gezien. En enthousiast meegaat in mijn kinky wensen ;-)
🥰❤️😍
 
Klopt, ben niet goed in het inschatten van cupsize ;-)
Wel kan ik met overtuiging zeggen dat ze zeer zeker een knap gezichtje heeft met uitzonderlijk ogen. Persoonlijk vind ik haar billen ook van top niveau.
Op de vraag of ze hoge kaplaarzen heeft moet ik het antwoord schuldig blijven.
 
Vandaag weer bij Sonya1234 geweest. Een beetje op goed geluk aangezien ik deze keer niet vooraf een afspraak had gemaakt. Maar een sterke kracht in mij voerde mij naar haar toe. Mocht ze er niet zijn, zou ik onverrichter zake weer omkeren. Aangezien in Nijmegen alleen Sonya een sleutel heeft van mijn peniskooi (locktober).
Gelukkig kwam Sonya net de trap aflopen en ze lachte mij al tegemoet. Ze zag er weer heerlijk uit in haar strakke legging. Deze ging binnen misschien wel te snel uit. Wellicht volgende keer vragen of ze haar kleding niet direct uitdoet? Mijn kooitje ging af en zij heeft mij gedurende een uur ge-edged en heerlijk kinky behandeld en toegesproken. De vibrator waarmee ze mij anaal bewerkte werd op enig moment vervangen door een strap-on. Ik wist niet dat ze deze had. Vergeten zal ik deze zeker niet meer want deze is zeer flink van omvang. Met poppers en glijmiddel ging deze ondanks het formaat mijn sterretje in en nam ze mij in een doggy positie. Hierdoor maakte ze mij zo geil, kinky en vol perverse gedachten die schaamteloos met haar deelde. Voldoende materiaal voor haar om mij verbaal te vernederen en uiteindelijk na langdurig edgen mij een orgasme ontzegde. Deze denial en vervolgens opsluiting in mijn peniskooi zorgt ervoor dat ik geil blijf en aan niets anders kan denken dan aan Sonya, haar geur en hoe ze smaakt. Gelukkig mocht ik wel haar kontgaatje met mijn tong neuken terwijl ze lekker op mijn gezicht zat.
Bij het afscheid vertelde ze mij dat het voor mij niet alleen locktober is maar dat het ook NOvember voor mij zal worden.
 
Donderdag 26 januari 2023
Vandaag na lange tijd weer twee extatische uren bij en met Sonya beleefd. In verband met haar verblijf in haar thuisland voor onder meer de feestdagen en vakantie was sinds de laatste keer geruime tijd gepasseerd. En beste lezer, wat heb ik haar perfecte billen gemist. Eerlijk is eerlijk, tijdens haar afwezigheid ben ik bij Ramona geweest en die verdient ook alle lof. Maar de betovering van de ogen van Sonya zijn ongeëvenaard.
In deze twee uur heeft Sonya mij volledig gesloopt door mij constant op het toppunt van mijn geilheid te houden. Vol overgave liet ik mij op haar bevel volledig over een omvangrijke dildo zakken. Haar aanmoediging, poppers en beloning waren genoeg om zonder aarzelen mijn mannenkutje op te laten rekken. Als beloning mocht ik haar met mijn tong in haar sterretje neuken.
Sonya stelde voor om een volgende keer een trio te doen met Ramona. Dat lijkt mij een supergeile belevenis en gaan we zeker doen.
 
Vandaag bij Sonya geweest.

Via dit forum contact gelegd, wat vloeiend overliep naar contact via whatsapp.

Het is een mooie dame slanke dame die je enthousiast ontvangt. Het was voor mij de eerste keer op deze locatie dus nam ze even de tijd om mij uit te leggen hoe en wat ik mocht verwachten.

Om kort te zijn ik heb een hele leuke tijd gehad met deze spontane dame. Er bestaat zeker een gevaar voor een leuke hervatting van onze bezigheden:)

multumesc pentru amintirea frumoasa 😊
 
Dat is goddelijk, eerst laat ze je kijken terwijl ze haar lipjes uit elkaar doet. Je mag dan kijken naar haar roze grotje wat dan zichtbaar wordt. Tevens zie je haar vochtiger worden en als je iets dichterbij komt ruik je haar heerlijkheid.
Het beffen zelf natuurlijk of als je down op je knieën voor haar zit of op je rug terwijl zij op je gezicht gaat zitten. Deze laatste variant doet ze erg goed. Zeker als ze zelf haar ritme en kracht bepaalt door met haar kutje zichzelf klaar wrijft over je gezicht. Laatst ook met mijn tong diep bij haar naar binnen gegaan (beiden gaatjes). Zorg er wel voor dat je er fris en schoon uitziet.
 
Is het heel raar dat ik het een beetje apart/verdacht vind dat er (het laatste jaar) maar van één persoon reviews zijn van deze dame en dat deze persoon ook enkel reviews geeft van deze dame, én dat ze stuk voor stuk ook nogal lofzangen betreffen?

Ben eigenlijk wel benieuwd of er andere mensen ervaring hebben met haar.
 
Ben eigenlijk wel benieuwd of er andere mensen ervaring hebben met haar.
ik ken haar al sinds 2011, nog van de tijd dat ze nog in deventer werkzaam was en geen getunede voorgevel had, na dat de ramen dicht gingen in deventer kwam ze definitief in nijmegen werken en sindsdien heb ik haar denk ik wel 15-20 keer bezocht in al die jaren, service was altijd ruim voldoende tot goed en de dame is altijd vriendelijk en ziet er zeker niet verkeerd uit
 
Hi is the most loyal customer, you can see that he was with another girl while I was at home, and you can also visit the citygirl.nl website. I also have other visitors there
 
Dat is goddelijk, eerst laat ze je kijken terwijl ze haar lipjes uit elkaar doet. Je mag dan kijken naar haar roze grotje wat dan zichtbaar wordt. Tevens zie je haar vochtiger worden en als je iets dichterbij komt ruik je haar heerlijkheid.
Het beffen zelf natuurlijk of als je down op je knieën voor haar zit of op je rug terwijl zij op je gezicht gaat zitten. Deze laatste variant doet ze erg goed. Zeker als ze zelf haar ritme en kracht bepaalt door met haar kutje zichzelf klaar wrijft over je gezicht. Laatst ook met mijn tong diep bij haar naar binnen gegaan (beiden gaatjes). Zorg er wel voor dat je er fris en schoon uitziet.
🥰your mistress
 
@Keizerstad. Sorry ben gewoon erg enthousiast van Sonya. Daarbij weet ik dat ze het leuk vindt als ik over haar schrijf. En als Sonya blij is, ben ik blij. Net zozeer dat haar sexgenot mijn sexuele opwinding is.
Klopt dat bij haar afwezigheid ik ook bij Ramona ben geweest. Ook zeer goede ervaringen mee.
 
@Keizerstad. Sorry ben gewoon erg enthousiast van Sonya. Daarbij weet ik dat ze het leuk vindt als ik over haar schrijf. En als Sonya blij is, ben ik blij. Net zozeer dat haar sexgenot mijn sexuele opwinding is.
Klopt dat bij haar afwezigheid ik ook bij Ramona ben geweest. Ook zeer goede ervaringen mee.
sorry voor wat ?? lol
je mag schrijven wat je wilt op dit forum zo lang het maar binnen de richtlijnen blijft
daar hoef je mij geen excuses voor aan te bieden ;)
I like to be polite 😉😊
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Prima dame!
Ziet er goed uit, mooi lichaam en ook nog eens instaat tot een fatsoenlijk gesprek.
Kan zo maar zijn dat ik nog eens langs ga ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan