Recensie Sophia, Aarschotstraat 180, Brussel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doremi

Vaste klant
229
05/02/22
159
14
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
40,00
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijdens dit mooie weer toch maar weer eens de straat doorlopen met als resultaat een vluggertje op nummer 180.
Sophia heeft lang zwart haar en heeft heeft een slank lichaam met mooie natuurlijke borsten. Dat is wat mij voor haar deed kiezen. Ze draagt een bril en heeft een indringerige blik, maar is vlot in de omgang. Sopia begrijpt echter niet goed alles in het engels, noch frans, dus een echte vlotte communicatie lukte niet zo best. Maar ze is en blijft steeds goedlachs, vriendelijk en geduldig. De kamer vond ik niet zo netjes. Water en mogelijk wat sperma op de vloer, op het bed een grote grijze handdoek die er ook maar belabberd blijlag...Aangezien het praatje niet vlotte begon zij haar uit te kleden en kon ik genieten van haar licht gebruinde zachte huid. Als voorspel eerst een beetje met die mooie borstjes spelen waardoor zij een beetje begon te hijgen en kreunen om de indruk te wekken dat zij ervan genoot. Echter na een tiental seconden bleef het stil. Tijd om wat tepijpen. Dit was best wel o.k., soms zelfs met enige diepgang. Vervolgens neuken, eerst doggy, maar daarna wou ik toch zicht op de voorkant om te kunnen afronden. Sophia bleef op het bed zitten terwijl ik mij aankleedde. Ik probeerde nog enkele woorden uit te wisselen, maar we begrepen elkaar niet zo best. Een dikke knuffel en ik verliet haar. Zien we elkaar terug? Ik twijfel, dus ik vrees ervoor.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan