Recensie Sophia, Emmen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flip84

Wandelaar
39
26/09/21
33
7
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5147391-sophia
Totale kosten (in euro)
150
Leuke spontane dame voor een vluggertje, maar niet meer dan dat. Werkt met een booker die de wensen van de bezoeker niet goed met de dvp afstemt. Beffen blijkt bij aankomst opeens extra te kosten. Zowel bij een vluggertje als bij een half uur is het feest na één keer klaarkomen voorbij. Twee keer geweest en twee keer stond ik na een kwartier weer buiten. Enige verschil is dat ik de tweede keer een half uur had geboekt en dus onnodig 50 euro extra heb gespendeerd. Sophia is lekker klein, maar haar tieten en billen zijn wel erg nep. Keuze viel mede op haar door mager aanbod in de regio. Mocht ik nog een keer gaan dan alleen voor een vluggertje. Meevaller was dat ze wel toeliet dat ik een beetje met m'n (toen nog condoomloze) lul tegen haar kont schuurde voor we op bed belanden. Sommige dvp's doen daar al redelijk hysterisch over. Op haar profiel op kinky staat dat ze anaal doet. Volgens haar planner (die haar WhatsApp-communicatie doet) klopt dat niet. Vergeten haar zelf te vragen. Ben wel benieuwd...

Terug
Bovenaan Onderaan