Recensie Sophia (Hon), Schippersstraat 10/2 of 3 (dag) 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

swtdisposition

Stamgast
687
29/12/22
1.427
21
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Sophia is er geentje die goochelt met de ballen, het is een sekswerker die ontchoogelt wat betreft het hoer zijn.
Het was geen complete rip-off bij Sophia , maar ze had een ander beroep moeten kiezen.
Het is een meisje met een normaal postuur, eerder klein en mager en zwart haar met een lengte tot iets beneden de schouders. In hare puren heeft zie je een litteken op de buik door keizersnede.

Het pijpen was saai, ééntonig en veel te kort. De handjob idem dito. Na wat aanwijzigingen, instructies van mijn kant is ze er toch in geslaagd me te laten spuiten.
Na de eerste de kwak stopte ze onmiddellijk en sprong van het bed en was verdwenen. En daar lag ik dan met nog een halfvolle balzak en één klodder op mijn buik.

Het seks gedeelte was een ramp, haar Engels is ook waardeloos .
Ze moet geen tandje bijsteken maar eerder een gans gebit wil ze iets of wat maken van haar carrière in deze branche.

Het beste was onze hilarische small talk voor en na het seksgedeelte en het feit dat er binnen aangename warmte was in vergelijking met buiten.
Ze vroeg me of ik morgen terugkwam, dan ging het nog veel beter zijn beloofde ze. Soms geloof je toch je eigen oren niet in het SKW ...

Soms realiseren we dat we een foute keuze gemaakt hebben als het te laat is ...
 
Sophia is er geentje die goochelt met de ballen, het is een sekswerker die ontchoogelt wat betreft het hoer zijn.
Het was geen complete rip-off bij Sophia , maar ze had een ander beroep moeten kiezen.
Het is een meisje met een normaal postuur, eerder klein en mager en zwart haar met een lengte tot iets beneden de schouders. In hare puren heeft zie je een litteken op de buik door keizersnede.

Het pijpen was saai, ééntonig en veel te kort. De handjob idem dito. Na wat aanwijzigingen, instructies van mijn kant is ze er toch in geslaagd me te laten spuiten.
Na de eerste de kwak stopte ze onmiddellijk en sprong van het bed en was verdwenen. En daar lag ik dan met nog een halfvolle balzak en één klodder op mijn buik.

Het seks gedeelte was een ramp, haar Engels is ook waardeloos .
Ze moet geen tandje bijsteken maar eerder een gans gebit wil ze iets of wat maken van haar carrière in deze branche.

Het beste was onze hilarische small talk voor en na het seksgedeelte en het feit dat er binnen aangename warmte was in vergelijking met buiten.
Ze vroeg me of ik morgen terugkwam, dan ging het nog veel beter zijn beloofde ze. Soms geloof je toch je eigen oren niet in het SKW ...

Soms realiseren we dat we een foute keuze gemaakt hebben als het te laat is ...
Gispsy woman 😕
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteren kwam ik voor Cataleya, maar ze was er niet. Dan maar bij Sophia binnen gegaan. Heel mooi meisje naar mijn smaak. Naar eigen zeggen nog model geweest. Hongaarse vader en Spaanse moeder. Ze leek wat Gothic style, Lederen broek.
Tot daar het goede nieuws.
Ze kleedt zich niet eens uit voor 50 euro. Alles is extra. Ik zou er niet binnen gaan. Want ze rooft je letterlijk leeg.
Je betaalt sowieso het vijf dubbele van bij andere dames.Een Roxy in het kwadraat..... Blijf er best weg. Mijn 200 euro was na een half uur op en eigenlijk bijna niets gedaan.

Helaas heb ik niet volledig op het juiste adres gelet. Derde raam van rechts en je gaat met een lift naar boven. Ze stond rechts naast een shemale.

Maar pas er dus mee op, want zulke dames zitten er dus ook jammer genoeg. Nochtans beneden eerst gevraagd dan moet je eigenlijk na de 50 weg gaan maar ja.

Nu ok ik heb wel wat ervaring. Maar helaas geef je een eerste keer steeds het voordeel van de twijfel.

Advies: wees voorzichtig, volgens mij is ze niet al te eerlijk. Mooi is niet altijd evenredig met de service. Soms integendeel. En net als Roxy hetzelfde argument. Dat ze zoveel meer high class is dan de andere meisjes daar.
En eens binnen, ben je ofwel je 50 euro kwijt en krijg je niks ofwel blijf je investeren.
Een bedriegster waar zelfs Roxy in vergelijking een amateur zou zijn.

Volledig het tegenovergestelde van de nummer 1 Cataleya. Daaraan zie je toch wel hoe groot het verschil er kan zijn. En daarom dat ik liever geen andere dames durf te proberen. Ok 200 euro is nu ook geen super verlies. Maar toch niet leuk. Hopelijk blijft ze er het SKW niet verzieken voor de wel oprechte dames.

Oeps ik heb dit draadje niet gezien, anders had ik beter geweten en nu snap ik ook waarom ze haar bovenste aanhield. Ipv dan eerlijk te zijn. Hopelijk trappen er niet te veel meer in de val.
 
Laatst bewerkt:
Sophia is er geentje die goochelt met de ballen, het is een sekswerker die ontchoogelt wat betreft het hoer zijn.
Het was geen complete rip-off bij Sophia , maar ze had een ander beroep moeten kiezen.
Het is een meisje met een normaal postuur, eerder klein en mager en zwart haar met een lengte tot iets beneden de schouders. In hare puren heeft zie je een litteken op de buik door keizersnede.

Het pijpen was saai, ééntonig en veel te kort. De handjob idem dito. Na wat aanwijzigingen, instructies van mijn kant is ze er toch in geslaagd me te laten spuiten.
Na de eerste de kwak stopte ze onmiddellijk en sprong van het bed en was verdwenen. En daar lag ik dan met nog een halfvolle balzak en één klodder op mijn buik.

Het seks gedeelte was een ramp, haar Engels is ook waardeloos .
Ze moet geen tandje bijsteken maar eerder een gans gebit wil ze iets of wat maken van haar carrière in deze branche.

Het beste was onze hilarische small talk voor en na het seksgedeelte en het feit dat er binnen aangename warmte was in vergelijking met buiten.
Ze vroeg me of ik morgen terugkwam, dan ging het nog veel beter zijn beloofde ze. Soms geloof je toch je eigen oren niet in het SKW ...

Soms realiseren we dat we een foute keuze gemaakt hebben als het te laat is ...
Ben er ook ingelopen. Bye bye money 💰 for nothing lol. Bwaa 100 euro was eventueel juist geweest, ik gaf 200. Dus eigenlijk maar 100 kwijt. Zonde, ik vind ze wel iets hebben. Ook bij mij vroeg ze of ik morgen terug Kwan of om op hotel te gaan. Maar na wat texted met haar, toch echt wel tot beginning gekomen. Ze kan idd wel goed small talk, smooth maar heel weinig kennis van Engels, voor een zogezegde high class, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Zelfs erger dan Roxy qua service. Zonde!

Besluit: zonde, maar ingetrapt Is ingetrapt. Niets aan te doen.
 
Laatst bewerkt:
Ben er ooit bij geweest, toen was ze juist begonnen. Ze is wel wisselvallig aan het raam, ene moment lacht ze dan kijkt ze zeer denigrerend naar u. Daarom ben ik ook weggebleven en de service is ook niet zoals het moet zijn. Keek de hele tijd naar het uur en vroeg ook voor extras wat ik persoonlijk nooit doe bij de meisjes.
Echt en afknapper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan