Recensie Sophia (Hongarije) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pim1991!

Newbie
21
25/07/23
14
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Pijpen en aftrekken prima. Voor de rest helaas niet geweldig. Nam weinig initiatief, leek erg nieuw in het vak.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben bij Sophia geweest. Ze spreekt goed Engels en een paar woordjes Nederlands. Als je van grote borsten houdt is ze zeker een aanrader. Leuke meid die ook wel wat moeite wil doen. Eerst heeft ze gepijpt wat ze goed kan. Daarna met doggy afgemaakt. Om de tijd vol te maken nog een heerlijk massage, Tevreden met mijn bezoek aan Sophia. Geloof dat ze in kamer 4 zat,
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vond haar heel middelmatig. Betaald voor een uur, ben na 40 minuten uit eigen initiatief weggegaan.
Massage was enkel een massage, alleen m'n rug gemasseerd. Niks erotisch aan, zelfs kont niet aangeraakt.
Van tevoren tongzoenen afgesproken, ze draaide meteen haar hoofd weg toen ik dichtbij kwam.

Dame was de hele tijd moe en aan het gapen. Was rond 21.00u dat ik bij haar was, niet eens zo laat.
Geen inzet tijdens de seks, ging op haar rug liggen en ik moest het maar doen. Dacht er nog na om orgasme uit te stellen om meerdere standjes te doen, maar toch maar doorgegaan omdat ik al besefte dat het niet veel meer ging worden.

Pijpen was oké, maar kort.

De foto's zijn mooier gemaakt, maar is wel de dame van de foto's.
Ze was voor de rest wel aardig.

Geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tegenvaller. Ziet er mooi uit, geweldige borsten, maar je mag nergens aankomen. Na binnenkomst "snauwerig", ze heeft er kennelijk geen zin in. Vooraf afgesproken dat ik haar mocht beffen, dit mocht uiteindelijk niet. Pijpen doet ze kort maar goed. Geen herhalingsgevaar at all.
 
Tegenvaller. Ziet er mooi uit, geweldige borsten, maar je mag nergens aankomen. Na binnenkomst "snauwerig", ze heeft er kennelijk geen zin in. Vooraf afgesproken dat ik haar mocht beffen, dit mocht uiteindelijk niet. Pijpen doet ze kort maar goed. Geen herhalingsgevaar at all.
Ook meegemaakt, ze probeerde bij mij haar vriendin 'Nicole' erbij te halen. Die kon goed pijpen zei ze.
 
Ik vind haar wel aantrekkelijk maar niet echt betrouwbaar uitzien daardoor heb ik haar ook nooit bezocht. Maar wat was niet geweldig aan haar kun je daar meer over vertellen?
Vooral gezeur over geld. Ze wilde meer hebben, maar ik mocht toch wel naar binnen voor 50 euro. Toen snel pijpen en er snel weer uit. Mocht haar ook amper aanraken, gewoon een onprettige sfeer. Het was wel druk toen die avond, misschien heeft het daar wat mee te maken gehad. Ik ben vaker bij haar geweest, eerder was ze best lief vond ik toen. Ze heeft een heerlijk aantrekkelijk lichaam:love:
 
Terug
Bovenaan Onderaan