Recensie Sophia, Huize Sandra, Breda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1620

Stamgast
Forumpionier
565
24/07/21
2.248
37
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/terug-sofiafotos-volgen/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sofia was nog onderweg. Ik mocht wachten. Binnen 5 minuten stond ze even later voor mijn neus. Wat een prachtige gedistingeerde vrouw is me dat zeg!
Heel lang. Mooi gezicht, haren, borstjes. Onvoorstelbaar. Wat een lady! Gevraagd of ze met mij wilde. Antwoord was ja. Haar blauwe slede schoenen verwisselde ze voor zwarte pumps.

Ben er al vaak teleurgesteld door de wat simpele ga maar liggen afwerkseks en het categorisch ontzeggen van tongzoenen of andere elementaire zaken van het liefdesspel maar...
Wat er toen gebeurde... Ze raakte mij al wat een tijdens het wassen. Strelen, zoenen. Ze masseerde mijn penis met glijmiddel. Merkte op dat ze leuke pumps aan had. Wil je dat ik ze aantrek zei ze? Ja, graag. Ze heeft ze de hele tijd aangehouden. Toen ze bovenop mij zat hield ze de hakken vast. Voorzichtig streelde ze met haar voet mijn penis.

Veel kussen en strelen, tepels van mij likken. Haar borsten gelikt en na een tijdje naar beneden. Ze wreef over mijn hoofd, pakte mijn hand vast. Heb haar heel lang gelikt. Mocht haar vingeren. Ondertussen gezoend, gestreeld en uitgebreid gebeft.

Er leek geen eind aan te komen. Mooie lange benen, alles is mooi aan haar. Super sensueel. Ze ging mij pijpen. Haar kontje draaide ze naar mij toe. Ik kuste en likte haar poesje. Ze wilde standjes doen. Ik stelde zijwaarts voor. Heel voorzichtig begeleidde ze mijn penis naar binnen. Oef wat is ie groot zei ze. Het was heerlijk, ondertussen streelden en zoenden we elkaar.

Vervolgens bovenop. Dat was heel fijn. Ik boog naar haar toe, zij naar achteren ondertussen hield ze haar hakken vast. Daarna op z'n hondjes. Wat een vrijpartij. Nog steeds was de koek niet op. Een heerlijke missionaris waarbij haar benen zo ver naar achteren gingen dat het niet verder ging. Blijf doorgaan zei ze nog.

Af en toe een nieuw condoom erop. Ze trok me dan af en pijpte mij. Ik wilde graag aan de wastafel verder. Ze droeg nog steeds haar pumps. Ze boog helemaal voorover. Haar hoofd hing boven de wastafel. Voelde dat ik op het punt stond om klaar te komen. We hadden nog een hoop tijd.

Ze zette mijn penis weer in werking. Haar opnieuw gevingerd en gebeft. Daarna nog een keer zijwaarts maar dan op de andere zij. Iets minder gemakkelijk voor mij. Daarna nog tijd over. Ze is bovenop mij komen zitten en ik heb haar gebeft. Ze heeft een prachtig poesje. Voelde dat het ging lukken. Ze draaide nog wat en ik bleef dat heerlijke poesje maar likken.
Ik kwam bijna klaar en verwittigde haar: ze keek om en ik spoot alles eruit. Heerlijk. Eind goed al goed...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/terug-sofiafotos-volgen/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Langs HS gegaan zonder afspraak. Enkele dames stelden zich voor alsook Sophia waarmee ik eerder al een goede ervaring had. Het zekere voor het onzekere gekozen en met haar naar boven.
Sophia begon onmiddellijk lekker te pijpen. Vlot, met overgave en gevoel. Ze gaf me zelfs complimenten over m'n pik. Uiteindelijk in verschillende standjes geneukt waarbij ze duidelijk genoot. Haar kutje werd heel nat terwijl ik haar doggy stevig neukte en uiteindelijk voelde ik haar van binnen samentrekken. Ze heeft me vervolgens klaargepijpt waarna mijn warme pap op haar lekkere lichaam terechtkwam.
Sophia is een zekerheid. Ik kom graag terug!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan