Recensie Sophia, Mystique Thai Thai, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karb

Vaste klant
Forumpionier
147
08/07/21
159
27
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/504049-mystique-thai-thai
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van de week binnengelopen en tot mijn verassing was er een Surinaamse dame aanwezig, de jongste ook, denk rond de 30 misschien zelfs nog wel iets jonger dus is nu de jongste van het huis. Dat had ik niet verwacht en was ik niet voor gekomen maar ging graag met haar mee want ook nog eens heel mooi gezicht. Lichaam is normaal, niet superslank maar zeker niet dik, wel een iets vollere Surinaamse kont en mooie stevige naturel kleine C-cup. Ze was wel wat onwennig in de kamer eigenlijk van begin tot eind. Leek net nieuw maar had wel eerder dit werk gedaan. Dat had je eigenlijk niet door, leek toch wat zenuwachtig, of wellicht toch niet een dame die dit werk uit pure hobby doet. Maar verder helemaal leuk, vriendelijk, eens een keer in perfect Nederlands een praatje gemaakt.

Na het douchen gaan liggen en bij een nieuwe dame laat ik haar gewoon haar ding doen zonder instructies om te zien hoe ze masseert en of het bij mij past. Je kunt wel zeggen hoe je het wilt maar als een dame masseert op een andere manier dan ze bij voorkeur doet vind ik dat jammer. En altijd wel interessant om te zien hoe verschillend de dames hier masseren en bijna altijd toch op hun eigen fijne manier. Zo ook Sophie, althans als je van hele zachte massages houdt want dat deed ze. Ze begon boven in plaats van de benen zoals de andere dames hier doen. Ze gebruikt veel olie, zelf iets te veel misschien, ze pakt echt heel vaak de fles erbij. De massage was nog niet erg erotisch, wel even de kont maar daarna bij de benen meer de buitenkant, dus vroeg mij af of het iets zou worden. Maar dat werd het wel toen ze aan de b2b begon, want die doet ze uitgebreid en lang, veel langer dan de andere dames. Tegelijk, echt superenthousiast is ze tijdens het masseren nooit geworden en ook niet tijdens de b2b, ze kijkt je niet aan maar kijkt weg. Dus misschien denkt ze dat zo lang b2b geven er in dit huis bij hoort, en stopt ze er snel mee, dus bezoek haar voor de zekerheid snel.

Na de b2b begon ze heel erg zachtjes te wrijven rond mijn lul en op mijn ballen, zo zacht dat hij zelfs niet meteen stijf werd, maar ik vond het wel heel lekker. Ik liet dat ook merken dus ze ging lang door, kan mij voorstellen dat niet iedereen dat wil dus dan moet je wel aanwijzingen geven misschien. Na uitgebreid strelen en wat kietelen ook over de rest van het lichaam omgedraaid, en voor ging ze door met strelen rond mijn lul. Daarna trok ze hem heel fijn stijf, duidelijk te merken dat ze toch wel meer ervaring heeft ook al keek ze nog steeds ongemakkelijk weg van mijn blik. Toen dacht ik dat ze me zou laten komen, maar nee ze gaf eerst nog een uitgebreide b2b aan de voorkant waar ik lekker aan haar zachte borsten en volle billen heb gezeten. Heb haar kutje niet veel aangeraakt, had niet het idee dat ze dat wilde. Lijkt mij ook niet dat ze aan extra's doet maar heb ik niet gevraagd dus weet ik niet zeker.

Na de wederom lange b2b aan de voorkant weer terug naar mijn lul en weer in een positie dat ik haar niet kon aanraken dus ik heb haar mij maar lekker laten klaarrukken, waar ze alle tijd voor neemt en je dus na al dat gestreel heel heftig van klaarkomt, deed me denken aan hoe intens ik klaarkwam bij Moekie. Daarna wel wat schoongedept maar was nog flink nat van de olie toen ze ging douchen, ze vroeg wel of dat mocht en dan zeg je natuurlijk geen nee, maar daar nog met olie liggen terwijl zij lang aan het douchen is en je als je daarna zelf gaat meer dan 10 minuten kwijt bent, was wel echt een minpunt. Verder nog een prataje gemaakt, dus dat was wel helemaal prima. Vriendelijk gedag gezegd en naar huis gegaan.

Herhalingsgevaar? Zeker. Voor mijn smaak een bloedmooie jonge dame in mijn favoriete huis en weer een andere smaak exotisch dan de Aziatische dames en kwam klaar vanuit mijn tenen. Ik ga denk ik vragen of ze volgende keer meteen wil strelen want de hele zachte massage was zelfs voor mij niet echt lekker terwijl ik wel avn zacht houd. En ik vraag haar misschien of we samen kunnen douchen of toch of ik anders eerst kan met al die olie. Dan kan ze echt een aanwinst zijn ondank dat er geen gfe gevoel, oogcontact of echte klik is, in ieder geval niet bij mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan