Recensie Sophia, Rotterdam (voorheen Amsterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tjeemigdepeemig

Wandelaar
Forumpionier
82
05/07/21
89
7
Site
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/516372-Sophia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijke dame die Sophia, die nu Soph heet. Het nieuwste filmpje is precies zoals er nu uitziet. Redelijk wat aan verspijkerd maar wel allemaal ten goede. Leeftijd is wel iets hoger maar dat voel je niet hoor! Ze vraagt wat je lekker vindt, pijpt met gevoel, zoekt de juiste condoom op zodat je haar krappe doos en kontje goed voelt en zorgt ervoor dat je met smile van oor tot oor weggaat.

Tot eind juni was ze in Amsterdam op een werkplek die door velen al werd gebruikt. Makkelijk met het OV en naast de afrit van de A10.

Dik over de afgesproken tijd heen maar dat vond ze niet erg.
Ik kom er graag nog eens.
 
Zeker een fijne dame, deze Sophia. Een jaar of twee geleden heb ik met haar en Nina een trio gedaan. Als Nina weer terug is ben ik er snel weer bij als het in de agenda past. Net zo actief als Sophia en ook geen klokkijker.
 
Ik heb Sophia zo'n 3 jaar bezocht in Tilburg en ben ook erg positief over haar. Wel weer een paar jaartjes erbij tellen maar haar service en attitude is top ;)
 
Ik heb één keer afgesproken met haar op het adres wat Tjeemigdepeemig aangeeft. Bijna een uur gewacht en geen reactie gehad totdat ik terug naar huis was. Ze appte me dat ze problemen dat met de douche die stuk was en in paniek niet naar haar telefoon had gekeken wel vele excuses gemaakt die me wel oprecht leken. Als ze weer actief is in Amsterdam lijkt het me wel wat om een poging te wagen toch af te spreken.
 
Ja, volgens mij is zij ook wel oprecht. Maar het is ook wel een beetje de Portugese inslag. Mijn eerste date die ik met Sophia (en Nina) zou hebben ging ook niet goed om een vergelijkbare reden. Dat hebben de meiden echt ruimschoots goedgemaakt toen ik de week daarna wel bij ze op bezoek was.
 
Ben er een paar keer geweest. Anaal was inclusief, en ze had een een supergeil kontje. Maar de ouderdom was langzamerhand wel ingetreden. Mooie benen had ze helaas niet meer. Ik denk dat ze gestopt is, het nummer bestaat niet meer. Ik heb haar privenummer, ze reageert daar ook niet op. Maar wel 2 blauwe vinkjes.
 
Als ze gestopt is dan is het haar keuze. Ik respecteer dat van haar en van vele andere dames voor plezier die ik bezocht heb ook al vind ik dat niet altijd leuk.

Ze hebben een beslissing genomen om redenen die zij begrijpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan