Recensie Sophia, Zulte 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Extra Life

Newbie
20
26/12/22
20
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/supergeile-bbw-sophia-100-real.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na wat zoeken deze dame ontdekt op het internet. Haar prijzen zijn meer dat goed evenals haar dienstverlening. Parkeren kan achteraan het pand waar Sophia ontvangt, vermoedelijk met nog enkele andere dames. Sophia vertelde me achteraf dat ze de Roemeense nationaliteit had en dat in tegenstelling tot wat er op haar profiel te lezen staat (Spaans). Blijkbaar werkte ze eerst een tijdje in de fabriek, maar vond haar loon daar te laag, waardoor ze deze job inruilde om sekswerker te worden. Sophia is een lieve, zachtaardige vrouw, die Nederlands begrijpt en gebroken Nederlands spreekt wat meteen goed aanvoelde. In vele advertenties staat te lezen dat de dame Nederlandstalig is, tot je er aankomt, maar deze dame begreep en sprak Nederlands wat zeker een pluspunt was. Na een korte kennismaking beneden mij meegenomen richting haar werkkamer. Nadat we beiden onze kledij hadden uitgetrokken (ik al wat meer, dan zij :) ) kwam ze wat dichter bij mij staan om mij wat te plagen aan mijn balzak en penis. Dit zorgde meteen voor een ontspannen en gemoedelijke sfeer, waarna ze me begeleidde naar bed. Eenmaal ik op de kant van het bed zat, presenteerde ze mij haar twee borsten type D-cup tegen mijn gezicht, waarop ik lekker aan haar tepels begon te zuigen. Ze kreunde stil, terwijl ze mijn andere hand begeleidde naar haar vagina om haar te strelen en te vingeren. Eenmaal daarmee van start gegaan werden haar tepels al snel hard als steen en begon ze nog wat meer te kreunen. Eenmaal vaginaal voldaan, legde ze me plat op bed, trok een condoom over mijn kanon en begon mij zalig te pijpen. Ik moet zeggen, ze kan er wat van en heb dan ook intens genoten van haar mondkunsten. Het zalige gevoel die daarmee gepaard ging zorgde er al snel voor dat het condoom rap voor een eerste keer werd gevuld. Nadat ze heel voorzichtig het rubbertje van mijn soldaat had gedaan en vervolgens het achtergebleven zaad van mijn penis had verwijderd vroeg ze me of ik een massage wenste. Ik stemde in en moest op mijn buik gaan liggen. Er volgde een aangename rug massage met olie die mij verder volledig deed ontspannen. Eenmaal klaar mocht ik mij draaien en begon ze opnieuw met mijn soldaat te spelen, die meteen reageerde met een staande ovatie. Ik vroeg haar of ze op mij wilde komen zitten, wat ze ook deed, nadat ze eerst een nieuw rubbertje over mijn stijve penis had getrokken. Eenmaal ze had plaats genomen begon ze zalig op mijn paal te wippen terwijl ik gezellig met haar D - cup mocht spelen. Alweer werden haar tepels hard en was het duidelijk te zien dat ze zelf ook ervan genoot. Met haar zalige bewegingen slaagde ze er ook nu in mij een tweede keer klaar te laten komen. Maar haar goesting was blijkbaar nog niet volledig geblust, want toen ze van me af ging legde ze haar op haar rug en mocht ik Sophia verder berijden. Ook nu wist mijn soldaat die nog steeds in positie stond nog een schot te lossen in het inmiddels gevulde condoom. Ik heb echt super genoten van deze 23-jarige vrouw die oog heeft voor wat haar klanten willen. Telkens je een hoogtepunt kende vraagt ze wat je verder wil. Ik ga zeker nog terug bij deze Sophia.
 
De link naar de advertentie doet het niet.
Heb je eventueel de link naar haar profiel of was het haar profiel, wat ondertussen verdwenen is?
Dit is toch haar profiel?


Mijn stijl niet, maar blijkbaar heeft ze haar liefhebbers.
 
Dit is toch haar profiel?


Mijn stijl niet, maar blijkbaar heeft ze haar liefhebbers.
Dit is idd het bericht
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan