Recensie Sophie (Chinese - Zavel/Sablon), Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jaydeepee

Stamgast
943
01/03/22
622
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
[URL unfurl="true"]https://youppie.net/showthread.php?52665-Bruxelles-(rue-Rollebeek)-Tao-Massage/page2&p=1867448#post1867448[/URL]
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sommige wandelaars zullen misschien deze dame kennen omdat ze destijds actief was in Massagesalon Tao in de Rollebeekstraat. Het bijzondere daar was dat in tegenstelling tot vele andere Chinese salons all-in standaard was, je moest niet onderhandelen over "là aussi?", gewoon 150€ neerleggen en je kreeg alles... Het was een beetje een zotte doos, maar altijd heel plezant ;-)

Sinds enkele jaren ontvangt ze privé in dezelfde wijk (Zavel) en ben ik haar daar eens gaan opzoeken. In eerste instantie was ik wel wat geschrokken, ze heeft denk ik de hele inboedel van een sexshop opgekocht... en wou dat blijkbaar ook allemaal eens demonstreren. Nu sta ik voor veel open, maar een reuzegrote dildo in mijn kont is niets voor mij. Ik heb haar dat ook duidelijk gemaakt en jawel, ze begreep dat. Ik kreeg een heel verhaal dat mannen alsmaar extremere zaken willen en aangezien het haar beroep is, moet ze zich wel aanpassen.

Het vervolg was een "normale" sessie met "normale" handelingen (TZ, PZC, NMC in diverse standjes...), niks verder op aan te merken. Uiteindelijk ben ik meer dan anderhalf uur binnen geweest en had maar voor één uur betaald!

Conclusie: een dame waar je als klant je grenzen moet stellen en dat is toch wel uitzonderlijk. Qua looks... ze is niet uitzonderlijk mooi, ook niet lelijk, gewoon een goed verzorgd Chineesje van middelbare leeftijd, waar je mits goede afspraken een leuke tijd kan beleven.

Adverteren doet ze niet, maar haar contactinfo vind je op het Franstalige forum waar ze ook uitvoerig beschreven staat:


 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan