Recensie Sophie, Huize Fleur, Apeldoorn 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 45

Meubelstuk
Forumpionier
1.313
30/06/21
2.650
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/sophie/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze middag bij Sophie geweest. Op basis van de foto's en omschrijving had ik me er qua uiterlijk iets teveel van voorgesteld om eerlijk te zijn. Slank is ze zeer zeker en ze heeft lange blonde haren die ze ook los laat hangen.

Het kwam niet lekker los, dat hoeft natuurlijk niet persé aan Sophie te liggen, daar ben ik zelf ook bij. Maar goed, ik ben toch wel gewend dat het meestal meer vanzelf gaat en dat was nu niet het geval. Ik miste gewoon het enthousiasme, al was ze zeker niet onwillig of zo, best een aardige dame verder. Maar misschien ben ik toch meer een wandelaar voor de wat 'brutalere' dames die ik vaak in het westen tegenkom.
Bij het intieme gedeelte kwam ze zowaar een beetje los en moedigde ze me aan om er goed diep in te gaan. Ook met die lange benen achter me om vouwen, dat was een mooi moment. Maar al met al geen herhalingsgevaar.

Huize Fleur is een hoekhuisje middenin een stille wijk in Apeldoorn. Er hangt een ongedwongen sfeer. Eerder heb ik daar Cindy bezocht met Esther (trio) maar dat is al een beste tijd geleden. Kamers hebben airco en douchemogelijkheid. Parkeren is gratis en het is niet al te ver lopen van station Apeldoorn.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/sophie/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke dame om mee te vertoeven
Houd van een leuke sexpartij
Maar een juiste klik , wederzijds ,
is wel belangrijk bij haar
 
Toch ook wel logisch dat een dame in ieder geval iets een klik moet hebben met een klant.
Dat geldt toch ook voor de man anders presteert hij toch ook minder? :)
 
Deze middag bij Sophie geweest. Op basis van de foto's en omschrijving had ik me er qua uiterlijk iets teveel van voorgesteld om eerlijk te zijn. Slank is ze zeer zeker en ze heeft lange blonde haren die ze ook los laat hangen.

Het kwam niet lekker los, dat hoeft natuurlijk niet persé aan Sophie te liggen, daar ben ik zelf ook bij. Maar goed, ik ben toch wel gewend dat het meestal meer vanzelf gaat en dat was nu niet het geval. Ik miste gewoon het enthousiasme, al was ze zeker niet onwillig of zo, best een aardige dame verder. Maar misschien ben ik toch meer een wandelaar voor de wat 'brutalere' dames die ik vaak in het westen tegenkom.
Bij het intieme gedeelte kwam ze zowaar een beetje los en moedigde ze me aan om er goed diep in te gaan. Ook met die lange benen achter me om vouwen, dat was een mooi moment. Maar al met al geen herhalingsgevaar.

Huize Fleur is een hoekhuisje middenin een stille wijk in Apeldoorn. Er hangt een ongedwongen sfeer. Eerder heb ik daar Cindy bezocht met Esther (trio) maar dat is al een beste tijd geleden. Kamers hebben airco en douchemogelijkheid. Parkeren is gratis en het is niet al te ver lopen van station Apeldoorn.
 
Deze middag bij Sophie geweest. Op basis van de foto's en omschrijving had ik me er qua uiterlijk iets teveel van voorgesteld om eerlijk te zijn. Slank is ze zeer zeker en ze heeft lange blonde haren die ze ook los laat hangen.

Het kwam niet lekker los, dat hoeft natuurlijk niet persé aan Sophie te liggen, daar ben ik zelf ook bij. Maar goed, ik ben toch wel gewend dat het meestal meer vanzelf gaat en dat was nu niet het geval. Ik miste gewoon het enthousiasme, al was ze zeker niet onwillig of zo, best een aardige dame verder. Maar misschien ben ik toch meer een wandelaar voor de wat 'brutalere' dames die ik vaak in het westen tegenkom.
Bij het intieme gedeelte kwam ze zowaar een beetje los en moedigde ze me aan om er goed diep in te gaan. Ook met die lange benen achter me om vouwen, dat was een mooi moment. Maar al met al geen herhalingsgevaar.

Huize Fleur is een hoekhuisje middenin een stille wijk in Apeldoorn. Er hangt een ongedwongen sfeer. Eerder heb ik daar Cindy bezocht met Esther (trio) maar dat is al een beste tijd geleden. Kamers hebben airco en douchemogelijkheid. Parkeren is gratis en het is niet al te ver lopen van station Apeldoorn.
 
Wat een recensies, de een heeft een lekkere ervaring met Sophie en de ander blijkbaar niet of maakte een inschattingsfout die ze hier presenteren als tekortkoming van Sophie.
Ik kan me voorstellen dat sommigen een betere warming up verwachten maar om eerlijk te zeggen ze neukt erg lekker maar wel met een klik is dat er niet dan kan het een teleurstelling worden
Maar dat hoort er nu eenmaal bij ????
 
Het is gewoon een leuke dame die je de ruimte moet geven en al een paar keer bezocht en het was iedere keer lekker samen genieten zonder poespas
ze doet maar wat ben bij haar voor een uur gewest zij was 15 min haar aan het wassen en de kamer aan het klaar makken dus weg 25 min van mijn tijd kwijt en dan de sex pijpen kan ze niet goed dus geld weg ga er nooit meer heen ik raad haar af ze belooft van als maar geld binnen kun je het wel vergeten niet zoenen niet vingeren nee nooit meer sophie weg er mee
 
Ter informatie. Sophie heeft onder de naam Demi (en andere namen welke ik me nu niet herinner)ook ontvangen aan de Hofstraat in Eindhoven. (En heeft ook privé ontvangst gedaan)Ik heb haar daar meerdere keren bezocht. Ik kan de ervaring van Krolse Kater wel plaatsen, maar ik zou ze nog wel willen bezoeken. Meegaand, vriendelijk en best wel een leuk uiterlijk. Ik miste wel iets enthousiasme, maar alles bij elkaar wel de moeite waard te bezoeken vind ik.
Overigens een zeer ervaren dame. Haar vele recensies op Hookers gingen meer dan 10 jaar terug.
 
Wat een geschrijf over Sophie lezen de mensen het niet voordat ze Sophie bezoeken en klagen nu alleen maar achteraf als ze de recensies niet goed gelezen hebben
Beetje triest lijkt me ……..
 
Ik heb Sophie ook bezocht en had gelukkig wel een klik met haar. Leuke dame en heb goed de tijd doorgebracht met haar. lekker slank lichaam, pijpen was prima. Sex was lekker. Prima genoten, voor herhaling vatbaar.
 
Ik heb Sophie ook mogen bezoeken. Op zich een prima verschijning. Lang, lang blond haar, zeer slank en ik had wel een klik met haar. Op zich was alles wel prima. Neuken, pijpen, beffen, zoenen… echt wel oké. Maar ik snap dat sommigen iets missen. Ik had op zich wel een klik, maar kan de vinger moeilijk op de zere plek leggen. Er is iets dat ik ook mis. Teveel op de automatische piloot misschien!?!? Zou kunnen. Herhalingsgevaar? Mwoa… 50/60%.
 
Reactie van Dame:

ze doet maar wat ben bij haar voor een uur gewest zij was 15 min haar aan het wassen en de kamer aan het klaar makken dus weg 25 min van mijn tijd kwijt en dan de sex pijpen kan ze niet goed dus geld weg ga er nooit meer heen ik raad haar af ze belooft van als maar geld binnen kun je het wel vergeten niet zoenen niet vingeren nee nooit meer sophie weg er mee
Sorry maar hier kan ik me echt niet in vinden? 25 min klaar maken denk dat dit een beetje overdreven is, miisschien hadden wij geen klik en ben je ontevreden over mijn dienstverlening, maar ga aub geen dingen overdrijven.
 
Nu hoop ik dat de corona maatregelen eens voorbij zijn en we weer aan het werk kunnen. Komt een bezoekje aan Huize Fleur ook weer in aanmerking. Moet Sophie maar in het achterhoofd houden. Een aktieve deelname aan het forum heeft toch ook wel een positief effect op de beeldvorming.

De dame is geen gebruiksvoorwerp die je programma moet draaien
?
Een man ook niet. Er zal toch een bepaalde vorm van een klik moeten zijn. Maar ja iedereen is anders.
 
Nu hoop ik dat de corona maatregelen eens voorbij zijn en we weer aan het werk kunnen. Komt een bezoekje aan Huize Fleur ook weer in aanmerking. Moet Sophie maar in het achterhoofd houden. Een aktieve deelname aan het forum heeft toch ook wel een positief effect op de beeldvorming.


Een man ook niet. Er zal toch een bepaalde vorm van een klik moeten zijn. Maar ja iedereen is anders.
Wat een leuke reactie.

Hoi deze Sophie bezocht en voor de echte wandelaars komt zij misschien niet (nog niet )tot haar recht.
Maar het neukt bijzonder lekker
met de juiste benadering
ga doelbewust niet te diep
???

De dame is geen gebruiksvoorwerp die je programma moet draaien
?
Klopt en dat begrijpt niet iedereen. En niet iedereen begrijpt dat ik niet met iedereen een klik kan hebben. Bij de juiste klik kunnen we een fijne date hebben. Hebben wij geen klik dan ligt dit niet alleen aan mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan