Recensie Sophie/Liesje, Leuven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geilebok

Vaste klant
105
06/08/21
225
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/liesje-100/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Wou haar toch een kans geven ondanks slechte recensie op hookers.nl. Had ik beter niet gedaan. Doet geen moeite om sexy over te komen, neemt weinig initiatief, had er precies zelf geen zin in. Pijpen was veel te zacht. Aftrekken kan ze niet, zware ontgoocheling. En die lange haren kunt ge ook vergeten.Ondertussen is haar prijs van 200 naar 250 gegaan.
 
Snel verdiend...
Iemand die €200 vraagt zou toch al eens een professionele fotoshoot mogen gedaan hebben en niet adverteren met selfies. Waar baseert ze haar prijs trouwens op?
Zonde van uw centen ?
 
Proberen hem recht te krijgen. Met de juiste stimulans en klik staat hij er op 5 sec. Helaas, Liesje kon geen van beide geven. Uiteindelijk wel met de hand gelukt. Ben ook geen uur binnen geweest.
 
Snel verdiend...
Iemand die €200 vraagt zou toch al eens een professionele fotoshoot mogen gedaan hebben en niet adverteren met selfies. Waar baseert ze haar prijs trouwens op?
Zonde van uw centen ?
Professionele fotoshoot is maar onder een andere naam, Scarlett. Verschillende keren bij geweest en was zeker niet slecht.
 
En ze heet nu Sophie ... en tenzij je in Leuven woont ben je al direct 50 euro kwijt!

 
Laatst bewerkt:
Ze blijft moeite doen om geld binnen te halen.
Op hookers geen lovende recencies.
Heb haar 1 maal willen ontmoeten, toen via de chat op afspraakjes. Was een periode dat ze enkel massages gaf, zonder intiem. Na lang chatten toch bekomen dat intiem uitzonderlijk kon, en zelfs zonder condoom. Heb toen wijselijk gepast, zonder condoom is een no go voor mij.
 
En nu heet ze plots ook Kelly :LOL:

Ik vraag mij toch af wat die nu zelf vindt van haar bedriegerijen. Pas op er zijn hier nog zo van dit soort vrouwen maar normaal is dat gedrag toch niet. Ik neem aan dat zij hieruit toch een soort van inkomen wil genereren of zou zij echt een soort van haat hebben tegenover mannen of misschien alleen mannen die prostituees bezoeken. In dat geval kan ze beter professionele hulp zoeken en zo haar leven aangenamer maken, gelukkiger ook.
Triest eigenlijk.
 
En nu heet ze plots ook Kelly :LOL:

Ik vraag mij toch af wat die nu zelf vindt van haar bedriegerijen. Pas op er zijn hier nog zo van dit soort vrouwen maar normaal is dat gedrag toch niet. Ik neem aan dat zij hieruit toch een soort van inkomen wil genereren of zou zij echt een soort van haat hebben tegenover mannen of misschien alleen mannen die prostituees bezoeken. In dat geval kan ze beter professionele hulp zoeken en zo haar leven aangenamer maken, gelukkiger ook.
Triest eigenlijk.
Waar bedriegt ze eigenlijk? Ben je er geweest en heeft ze je in t zak gezet? Of ben je gewoon haar aan t aanvallen? Ik ben er bv geweest, zeer slechte ervaring, maar ze heeft me niet bedrogen, k vond het gewoon ondermaats, dus blijf ik er weg, maar k ga ze niet de grond in boren op een forum. Ze heet trouwens al maanden kelly, dus denk na voor je onzin verkoopt man.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan