WHEM Sophie NL Den Haag (voorheen Stephanie)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3427
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Recensie

Alweer twee jaar geleden dat ik bij Sophie (toen nog Stephanie) was. Een knappe meid, ik was blij verrast toen ze de deur open deed. Wel een wietlucht in het appartement en een half opgerookte joint in een asbakje op de slaapkamer. Nou ja, ik had er verder geen last van.

Destijds bood ze ook nog intiem tegen meerprijs aan. Goedkoop was het niet, maar wel de beste pijpbeurt die ik ooit heb gehad (al zegt dat misschien niet zoveel ). Lekker nat, goed gevarieerd tempo en ze vond het geen probleem toen ik het zelf afmaakte, half in haar gulzig open mondje en half over haar gezicht. Daarna nog even lekker geneukt in cowgirl en doggy, maar door persoonlijke issues van mijn kant geen tweede hoogtepunt. Deze ervaring blijft nog lang in mijn geheugen gegrift, maar door haar toch wel hoge prijzen nog niet overgegaan tot herhaling..
 
Oh, dat deed ze voor zover ik me kan herinneren wel. Niet van haar gezicht, maar wel blote borsten en kontje in string geloof ik. Die foto's gaven destijds wel een goede indruk van hoe ze er in werkeijkheid uitzag.
 
Sophie/stephanie doet dit al jaren
Zeer onregelmatig beschikbaar
Maar pijpt super…
Intiem doet ze voorlopig niet meer..ze is ook iets molliger geworden over de jaren maar echt prima adresje voor een geile (diepe) pijpbeurt waarbij je mag komen waar je wilt
 
Ik ben gisteren bij Sophie geweest in Den Haag. Sophie is een absoluut betrouwbare en lieve, zachtaardige meid. Ze doet de moeite om het naar je zin te maken. Wel alleen pijpen zonder condoom, dus niet intiem. Voorlopig niet meer. Ik mocht wel aan haar borsten zitten en aan haar tepels zuigen. Uiteindelijk ben ik lekker over haar gezicht en mond klaargekomen. Wat geil was om te doen. Ik denk dat ze me vaker gaat zien.
 
Heb je toevallig een link naar haar advertentie? Ik heb in het verlende (2 jaar geleden) meerdere keren met haar afgesproken, maar haar telefoonnummer wat ze toen gebruikte werkt niet meer.
 
Vandaag bij Sophie geweest

Hele leuke Nederlandse meid 2 min vanaf de Snelweg, parkeren kan bijna voor de deur of de straat erachter dan is het even lopen maar goed te doen. Ik rij op de motor dus kan hem overal kwijt 🤣

Maar wat een leuke meid, eerste paar seconde even verlegen maar zoals hierboven vermeld zodra ze begint niks verlegen meer aan. kan er ook leuk mee praten als ze klaar is. heel vriendelijk en een heerlijke pijpbeurt gehad ik was zeer tevreden.

Ze pijpt topless je mag heerlijk met haar borsten spelen, likken zuigen en je mag aan haar kont zitten, houd wel een legging aan. En je mag lekker in haar mond spuiten al slikt ze het niet door. Jammer dat ze niet meer intiem doet zoals ik hierboven las dan was dit echt de ideale dame voor wat extra fun, maar haar pijpkunsten zijn goed.

Sophie heeft een normaal postuur, lekkere kont en stevige borsten.

Dus als je een leuke pijpdate zoekt met een leuke meid.... zeker een aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan