Recensie Soraya - Massagerie 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JimmyDix

Wandelaar
51
07/09/21
18
7
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
www.massagerie.be
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag rond de lunchtijd naar de Massagerie gereden. Daar een voorstel rondje gekregen van de beschikbare dames. Er waren er een stuk om 6 beschikbaar maar mijn oog viel op Soraya. Een mooie kleine meid van achter in de 20 schat ik. Douchen was helaas apart of om de beurt.

De massage was echt heel bijzonder. Begonnen zoals altijd met liggen op de buik zodat je rug kan worden gemasseerd. Dit deed ze door een combinatie van kriebelen en een meer Body to Body combinatie waarbij ze zachtjes in je oog komt fluisteren. Na een tijdje vroeg ze om om te draaien. Wat een prachtig stel puur natuur borsten zeg. Wauw!

Met de hete olie wordt mijn en haar lijf ingesmeerd en gaat het plezier verder waar bij ze verschillende standjes aanneemt op jouw lichaam die echt heel erotisch zijn. Je mag daarbij van alles aanraken maar uiteraard met respect. Ze gleed heerlijk over mijn lichaam en gleed ook heerlijk over mijn pik. Daar leek ze zelf ook wel van te genieten. Voor mijn gevoel was dit echt een "next level" massages waarin we samen in een soort van trance terecht kwamen die met een explosief hoogte punt werd afgesloten.

Normaal duurt het stuk op de buik zo'n 75% van de tijd maar hier was het bijna omgekeerd.

Al met al een memorable massage en ik moet zeggen wel een uitzondering want ben al vaker bij deze tent geweest waar de resultaten wisselend zijn maar deze was echt positief.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan