Recensie Soraya, Soraya's Palace, Steenokkerzeel 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

White Rabbit

Stamgast
Supporter
Forumpionier
863
30/06/21
895
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
www.sorayaspalace.be
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maandag uitgebreid bezoek gepland, zullen het zeker over deze nieuwe plek hebben en heel veel plezier beleven weer, ik kan alleen maar resencies over de queen herself plaatsen, verder ontmoet ik geen andere Dames.

Zoals geschreven hiervoor was er vandaag een uitgebreide afspraak gepland, alles wat leuk, lekker, stout en zot is passeerde de revue met aandacht voor de covid regels wat zowel voor Soraya vervelend, net als voor ons maar ik respecteer enorm dat ze zich daaraan houd.

Ben niet het type dat alles neerschrijft wat er gebeurt, we weten tenslotte waarvoor we daar naar toe gaan. maar wederom een 10/10.
 
Laatst bewerkt:
Uiterlijk: een kleine slanke Marokaanse met een (soms blond) pixiekapsel, en twee plastieken rondingen van voor. Ze spreek ook beter Nederlands dan mijn Waalse collega's. Voor meer foto's: zie de Redlights pagina en zoek naar alle foto's van iemand die verkleed is als Pikachu, cowboy, Rode Duivel... of die gewoon 'zot' staat te doen en te springen. https://new.redlights.be/profiel/sorayas-palace

Sex met haar is zoals een vuurwerkfabriekske waar ze een stekske hebben in gegooid. Hier ga je niet voor een GFE maar voor een pure PSE waarbij ze zelf initiatief neemt en je geen minuut rust gunt, zonder je te snel naar een hoogtepunt te jagen.

Ik merk wel dat de Topic starter geen cijfers geeft voor TZ, dus neem ik aan dat dit sinds Covid van de menu is geschrapt?
 
Laatst bewerkt:
Uiterlijk: een kleine slanke Marokaanse met een (soms blond) pixiekapsel, en twee plastieken rondingen van voor. Ze spreek ook beter Nederlands dan mijn Waalse collega's. Voor meer foto's: zie de Redlights pagina en zoek naar alle foto's van iemand die verkleed is als Pikachu, cowboy, Rode Duivel... of die gewoon 'zot' staat te doen en springen. https://new.redlights.be/profiel/sorayas-palace

Sex met haar zoals een vuurwerkfabriekske waar ze een stekske hebben in gegooid. Hier ga je niet voor een GFE maar voor een pure PSE waarbij ze zelf initiatief neemt en je geen minuut rust gunt, zonder je te snel naar een hoogtepunt te jagen.

Ik merk wel dat de Topic starter geen cijfers geeft voor TZ, dus neem ik aan dat dit sinds Covid van de menu is geschrapt?
Bedankt voor de zeer uitgebreide uitleg ?
Juist nog 1 vraagje...hebben ze ginder een privé parking ?
 
Daarnet voor de eerste keer langs geweest.
Vriendelijke dame....Qua uiterlijk wel niet echt mijn ding.
Maar Pijpt zeer lekker en houdt zoals ze zelf zei wel van het wat hardere werk.
Laat mijzelf nu net het tegenovergesteld graag hebben :)
Ze probeerde het wel wat rustiger maar ze kon het precies nie lang uithouden ,ging al snel weer snel lol
Herhalingsgevaar : Zeker ....alleen voor haar enthousiasme alleen al zou ik trg komen :)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sorayaspalace.be/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
God, het is je laatste dag vakantie wat doe je..... Tuurlijk paar lekkere uurtjes bij Soraya doorbrengen met alles erop en eraan ?????????

Chokran habibti
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan de collage beamen. Soraya is een toppertje. Lichaamlijk is ze niet direct 100% mijn smaak, maar de energie die ze heeft is top, ze doet het duidelijk graag. Zo zouden ze allemaal mogen zijn.
 
Jongens, dit zijn de regels van de overheid, als Soraya deze niet respecteert en controle krijgt kan ze sluiten hoor.
En is ook voor onze en hun eigen gezondheid, ik vind het ongelooflijk de inspanningen die ze doet om alles zo tip top proper
en net te houden, alles te ontsmetten op de kamer na een sessie.

Total respect
 
Is echt soraya houd zich aan de regels en haar paleis was altijd al tip top in orde met nu nog extra inspanningen om zichzelf de dames en de klanten zo goed mogelijk te beschermen en het zo aangenaam mogelijk te maken voor iedereen in deze moeilijke omstandigheden
 
Wordt de mondmasker plicht dan afgeschaft op 1 oktober? Ik wil haar nog eens bezoeken maar enkel als het kan zonder mondmasker. Ik respecteer uiteraard haar beslissing om het zo te doen, maar voor mij is tongzoenen een must.
 
I
Wordt de mondmasker plicht dan afgeschaft op 1 oktober? Ik wil haar nog eens bezoeken maar enkel als het kan zonder mondmasker. Ik respecteer uiteraard haar beslissing om het zo te doen, maar voor mij is tongzoenen een must.
Ik denk het niet contactberoepen zijn dan nog altijd verplicht van het dragen van een mondmasker
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sorayaspalace.be/
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tja, koude sombere dag in de week wat doet men dan zijn schatje opzoeken hé, was top en erover.
Ik kan weinig schrijven dan dat ik weer eens voor de zoveelste keer zeer blij en voldaan naar huis ben gekomen, en op herhaling ga gaan zoals de voorbije jaren :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Ik bel altijd op goed geluk wanneer ik in de buurt ben. Nog nooit een uur op voorhand geboekt. Soms is er wel niemand onmiddelijk vrij en dan doe ik een toertje, ga ergens iets drinken of ga even naar de Aldi wat kopen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
http://www.sorayaspalace.be/fr/our-hostesses#&gid=1&pid=1
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Soraya is een absolute topper!
Heb meermaals een afspraak gemaakt met haar en telkens is het een feest, de laatste keer is echter al een tijdje terug waardoor ik niet weet of alles nog steeds all-in is.

Een uur met Soraya is eigenlijk te kort, ze laat je alle hoeken van de kamer zien en wanneer je te snel komt zal ze er alles aan doen om je ook een 2de keer naar een hoogtepunt te brengen.
In het verleden was een rimjob bij haar de standaard maar als ik naar de laatste reacties kijk dan vind ik dit niet meer terug, doet ze dit nog wel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan