Recensie Soraya, Stout prive, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

man000

Newbie
1
02/10/25
1
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.stoutprive.nl/profiel-soraya
Totale kosten (in euro)
250
Ik zag nog geen recensie staan van deze leuke dame. En dat terwijl ik echt een leuke tijd met haar heb gehad. Het is alweer een tijdje geleden dat ik in Den Haag moest zijn en op goed geluk naar Privehuis Stout ben gegaan. Er waren 3 of 4 dames die zich een voor een kwamen voorstellen. Soraya viel mij gelijk op omdat ze heel mooi naar me toe gelopen kwam. Ze had geen lingerie setje aan o.i.d. maar een leuk soort blouse. Ze bleek een Nederlandse (met buitenlandse roots) en met een hele vriendelijke uitstraling. En echt wel knap zelfs. Eenmaal op de kamer bleek dat tongzoenen en beffen niet bij de prijs in begrepen was, maar toen ik daarvoor bij had betaald kon de pret beginnen. Het was allemaal superleuk en fijn. Na een rondje zoenen, beffen en meerdere standjes heeft ze me na een pause nog lekker een keertje afgetrokken. Heel geslaagd bezoekje dus.

Wel duur 250 voor 45 minuten.

Als er nou pzc en cim bij had gezeten.

// toevoeging
En op de website staat toch echt tongzoenen en beffen, dus dan mag je er toch vanuit gaan dat dit bij het standaard tarief zit?

Wil niet negatief zijn maar ik had er laatste ook zo eentje en vond achteraf dat ik daar best wel een punt van had mogen maken, maar ja... je ligt dan al naast haar en je denkt dan met je kleine vriend....

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan