Recensie Soraya, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben pas bij haar geweest. Inderdaad een fantastisch lichaam. Ze gebruikt het redelijk bij de massage en aanraken is geen probleem. Stond echter wel binnen het uur alweer buiten, vooraf en achteraf gedoucht. Dat maakt dat ik, ondanks dat amazing lichaam, twijfel of ik terug ga
 
Ha, dat lichaam van haar ja, ik zou niet een tweede kunnen noemen die zulke geweldige curves heeft als zij. Het lijkt nog allemaal puur natuur ook. Maar ik snap wat je bedoelt, al bij al lig je misschien een half uur op de tafel.
 
Ze ontving mij in een bovenwoning in de pijp. Je staat even bij de voordeur dus niet zo discreet. Anderzijds trekt niemand zich daar iets van elkaar aan. Niet te moeilijk denken…
 
Ben pas bij haar geweest. Inderdaad een fantastisch lichaam. Ze gebruikt het redelijk bij de massage en aanraken is geen probleem. Stond echter wel binnen het uur alweer buiten, vooraf en achteraf gedoucht. Dat maakt dat ik, ondanks dat amazing lichaam, twijfel of ik terug ga
Op de kinky staat dat ze mollig is, zijn haar foto's gedateerd dan , want ze ziet er prachtig uit, niet mollig in ieder geval.
En mag je wel aan haar zitten, dwz haar borsten ? Vind ik wel een must, maar ja niet iedere dame wil dat....
 
Ik denk dat je moet spreken van een zandloper figuur, met extremen in borsten en billen. Dame is beslist niet mager en ook niet atletisch. Maar ook niet 'normaal'. Wel anders dan op de foto's die waarschijnlijk van wat langer geleden zijn. Ze is zeker niet lelijk en absoluut niet dik. Gewoon een keer gaan om het te beleven
 
Nou, ik ben inderdaad geweest afgelopen vrijdag. Dame was heel vriendelijk en zag er sexy uit. Ze heeft inderdaad geweldige curves. Dikke billen en borsten. Ze heeft me lekker gemasseerd, maar het mocht allemaal wat spannender van mij. Ik heb dat ook herhaaldelijk aangegeven, maar ze deed wel haar eigen ding vond ik. Het licht deed ze uit toen ze de kamer binnen kwam en een paar kleine lampjes zorgde dat je net nog wat zag. Dat was jammer. Ik wil niet alleen voelen wat ze doet maar het ook graag zien. Met haar nagels maakte ze het wel regelmatig spannend, maar ik moest haar daar wel telkens op attenderen. Ze voelde dat helaas niet goed aan. De BtB was wel weer heel lekker en je mag haar ook heerlijk vastpakken. Ze maakte het na de BtB helaas wel snel af door op me te gaan zitten met haar rug naar me toe en me snel af te trekken. Dat was jammer, wat dat had ze rustig naar een einde toe moeten brengen. Leek in ene wel of ze haast had. Toen ik buiten was keek ik op mijn klokje en was dus maar 50 minuten binnen geweest. Als ik het een cijfer moet geven kom ik niet hoger dan een 7 uit. Herhaling ? Weet het nog niet....
 
Ben ik wel met je eens ja. Ze is, naar mijn bescheiden mening, uniek met zo'n lichaam en de massage is goed qua opbouw. En als ze dan lekker al haar rondingen over je heen glibbert waan je je in de zevende hemel. Helaas is haar idee van een happy end niet de mijne en zo te lezen ook niet van de anderen. Een beetje meer edging en verfijning zou het helemaal af maken.
 
Altijd als ik die foto's zie denk ik wel jepppp xtje proberen, maar elke x als ik de ad open dan komt er 5,- op der uurtarief hahaha sorry daarvoor gasten ;) Anyways dat "try me once you will be hooked" gaat voor de meeste dus niet op helaas...hoop dat ze misschien meeleest en beter HJ gaat ontwikkelen tho!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Goedenacht,

Zelf laatst een keer bij soraya geweest, op haar prive locatie in een bovenwoning,

Ik ging voor een normale massage met HE, maar na het zien van dat prachtige lichaam toch gekozen voor de B2B van 140 euro, en man wat was dit een geil uurtje, we klikte vanaf het begin al heel erg goed, ze begon met een lekkere olie massage en ging vervolgends lekker over me heen glijden, toen ik mezelf moest omdraaien en ze steeds meer over me heen gleed, hebben we even kort gezoend met tong, hierna begon ik langzaam overal aan te zitten en uiteindelijk is ze op mijn gezicht gaan zitten en heb ik haar gebeft en zei me even gepijpt... hierna heeft ze me heerlijk klaar getrokken en en erna heeft ze me nog even gemasseert en hebben we samen gedouched.

Wat een heerlijk lichaam en een prachtige vrouw. Die rondingen zijn niet normaal, en ze heeft totaal geen buik. Ook heeft ze tegenwoordig een geile clitpiercing...

Echt een aanraader.
 
Wat...dus voor een extra 5,- krijg je een b2b? Klinkt voor de rest wel goed tho met die paar extra's heb je iig meer value for money gekregen ;)
 
Wat...dus voor een extra 5,- krijg je een b2b? Klinkt voor de rest wel goed tho met die paar extra's heb je iig meer value for money gekregen ;)
Hahaha die 5 euro extra was voor de parkeer app, die ze voor me aandeed via haar telefoon die kon ik namelijk niet met mijn bankpas doen (undercover wandelaar als je me snapt haha).

Verder zeker een top ervaring maar had denk ik echt te maken met de klik van beide kanten...

Ik ben namelijk geen stereotype wandelaar... dus bij bepaalde type dames klikt het iets beter dan gemiddeld.... 😅

Maar ik zou zeker een keer langsgaan als ik jou was !! Echt een topper
 
Hahaha die 5 euro extra was voor de parkeer app, die ze voor me aandeed via haar telefoon die kon ik namelijk niet met mijn bankpas doen (undercover wandelaar als je me snapt haha).

Verder zeker een top ervaring maar had denk ik echt te maken met de klik van beide kanten...

Ik ben namelijk geen stereotype wandelaar... dus bij bepaalde type dames klikt het iets beter dan gemiddeld.... 😅

Maar ik zou zeker een keer langsgaan als ik jou was !! Echt een topper
Wat betekent dat, dat je niet stereotype bent? Dat geldt toch voor iedereen, dat ie iets eigen(aardig)s heeft?
Wat maakt het dat juist JIJ extra's kreeg??
 
Heerlijke ervaring gehad. Een mix tussen een b2b massage en een soort wasritueel. Ze is heel vriendelijk en heeft een heerlijk lijf.
Ze is een profi maar houdt het spannend. De HJ is inderdaad een beetje kort en onverwachts, maar all in all, een tevreden klant 😊
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Soraya totaal een keer of 6 bezocht rond corona tijd.
Die borsten zijn echt goddelijk.
De massage is een krappe voldoende.
Het handmatige hoogtepunt of tussen de borsten is ook echt goed.
Na een aantal afspraakjes vroeg ze aan het einde van de date of ik niet een keertje sex met haar wilde.
Hier heb ik toen niet echt werk van gemaakt, ik was net klaargekomen en ik vond €130 voor een uurtje wel eens wat worden.
Had achteraf best een keertje leuk geweest eigenlijk.
Daarna ben ik niet meer geweest, heb nu een relatie.

Ik denk nog wel eens terug aan dat lichaam van haar.
De glimmende borsten heen en weer schuddend terwijl ze je lekker aan het aftrekken is staat voor altijd in de digitale ruk-bibliotheek geprent ;)😎
 
Koen, zij is Arabisch Indonesisch. En je moet snel zijn, want ze gaat ons verlaten. Ze geeft niet de beste massages, maar alleen voor haar unieke lichaam is ze al de moeite waard. En als je mazzel hebt, zit er inderdaad meer in.
Zekers, heerlijk die piercing en je mag haar ook rimmen wordt ze helemaal wild ik heb genoten van haar. Miet dan wel nog 1x langs voordat ze er niet meer is want een andere zoals haar vind je niet snel
 
Terug
Bovenaan Onderaan