Algemeen Soraya's Palace, Steenokkerzeel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

White Rabbit

Stamgast
Supporter
Forumpionier
880
30/06/21
929
12
Soraya's palace is een begrip in onze wereld, mooie privé, mooie dames met steeds topservice.

Persoonlijk ga ik steeds bij Soraya zelf sinds jaren.

Nooit teleurstellingen meegemaakt.

Hygiëne staat zeer hoog in het vaandel daar, nu met de crisis nog hoger wat alleen maar bewonderd kan worden.

Dit is mijn persoonlijke mening, geen reclame. Ik hoop dat dit ok is.

Hierbij ook de link naar de site www.sorayaspalace.be
 
Laatst bewerkt:
Misschien dom vraagje :)....maar ik las daarnet op hookers dat er vorig jaar bij Soraya een mondmasker moest gedragen worden tijdens de sex.
Weet niet als dit klopt en indien ja dit tegenwoordig ook nog steeds zo is ?
 
Idd, klopt corona regels worden strikt gerespecteerd door de Dames. Gaat wel af voor pijpbeurt enz.
Da's toch een beetje een domper op de feestvreugde vind ik en de reden dat ik voorlopig nog niet terug ben gegaan naar daar (of andere privé huizen). Je kan bij heel wat zelfstandige dames terecht waar dit helemaal niet geëist wordt en waarvan sommigen ook zonder problemen terug zoenen etc. Vind ik wel zo plezant.
 
Idd, klopt corona regels worden strikt gerespecteerd door de Dames. Gaat wel
Da's toch een beetje een domper op de feestvreugde vind ik en de reden dat ik voorlopig nog niet terug ben gegaan naar daar (of andere privé huizen). Je kan bij heel wat zelfstandige dames terecht waar dit helemaal niet geëist wordt en waarvan sommigen ook zonder problemen terug zoenen etc. Vind ik wel zo plezant.
Dat je niet kunt zoenen vind ik geen mega drama.
Maar een uurtje sex met bijna constant een mondmasker op Is toch ook niet voor mij weggelegd.
Heb na 5 min al zo'n versmachtend gevoel met dat ding op,...laat staan er nog eens sex mee te hebben ?
Denk dat ik wel wat wacht tot alles weer Wat normaal is om Eens binnen te wippen bij Soraya ?
 
Idd, is in geen 100 jaar Anais, die trouwens nog steeds op de site van Soraya's palace staat, en bij mijn weten is deze steeds goed op to date gehouden hoor.
 
Is niet om hier allemaal te posten vind ik, gaat niet meer over soraya's palace nu.

Zoals je zelf zegt is van de site, dan is het duidelijk.

Misschien even opruimen deze thread.
 
Iemand al Bij Sofia geweest ?
Zo ja,hoe was ze ?
Ik ben 2 keer bij Sofia geweest. Het is al een poos gelden dus ik ga geen sterren meer geven. Maar het feit dat ik bij haar terug gegaan ben wil wel zeggen dat het de eerste keer goed was. Spijtig dat het mondmaskertje haar mooie gezichtje verstopt. Ze is heel lief en zacht en geeft je toch een klein beetje dat gfe-gvoel. Misschien dat ik volgende week wel een recente recensie kan schrijven over haar.... ;)
 
Ik ben 2 keer bij Sofia geweest. Het is al een poos gelden dus ik ga geen sterren meer geven. Maar het feit dat ik bij haar terug gegaan ben wil wel zeggen dat het de eerste keer goed was. Spijtig dat het mondmaskertje haar mooie gezichtje verstopt. Ze is heel lief en zacht en geeft je toch een klein beetje dat gfe-gvoel. Misschien dat ik volgende week wel een recente recensie kan schrijven over haar.... ;)
Bedankt ?
Ik heb ze gezien toen ik bij Soraya ging onlangs.
En ze was idd wel knap.
Volgende week eens bij gaan ?
 
Even over en weer ge-smst met Soraya. Effectief open vanaf vandaag. Adel en Katy werken er ook terug.

Iemand ervaring met Katy? De foto ziet er wel uitdagend uit.
 
Hoe discreet is het om daar binnen te gaan ? Ik sta heel hard op discretie en vraag daarom ook vaak bij "privéontvangst" waar ze ontvangt. In welke mate zijn bepaalde huizen of "hotels" ( bv in Leuven ) gekend door de buurtbewoners ?
 
Het is een relatief kalme straat met vrij open bebouwing, er zijn ook nauwelijks passanten. De meeste mensen die er passeren weten niet eens wat er binnen gebeurt. Buiten hangt er ook geen reclame ofzo. Aan de overkant staat een huis waar ik nog nooit beweging heb gezien, daarnaast een groot leeg terrein/parking. Er kunnen 4 wagens voor haar deur parkeren. Zo kan je bijna direct binnen wandelen. Niemand gaat lastig doen als je even op voorhand belt om te zeggen dat je voor de deur staat. Omdat ik soms met een nogal opzichtige wagen rijd, parkeer ik me soms enkele straten verder. Geen haan die daar naar kraait. Dan doe ik gewoon een stukje te voet. Je kan je ook op de Haachtsesteenweg parkeren en vervolgens het wandelstraatje vlak naast haar huis volgen, dan sta je zo aan haar voordeur. Ik denk dat je hier discreter binnen gaat dan op sommige plaatsen in Leuven (Waar de buren heel goed weten wat je komt doen). Bekijk het eens op Google Maps, dan begrijp je wel wat ik bedoel. Succes! ;)
 
absoluut juist wat Lu hier schrijft, plaats genoeg en nog nooit iets gemerkt van gluren of veel beweging op straat, is rustige straat.
nu mijn auto kennen ze waarschijnlijk wel in de straat :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ik vroeg me af of er op 1 september met die nieuwe versoepelingen ook iets zal veranderen bij Soraya. Het dragen van een mondmasker en het niet tongzoenen heeft me tot op heden doen afzien van een bezoekje, maar ik sta eerlijk gezegd te springen om nog eens langs te gaan
 
Ik vroeg me af of er op 1 september met die nieuwe versoepelingen ook iets zal veranderen bij Soraya. Het dragen van een mondmasker en het niet tongzoenen heeft me tot op heden doen afzien van een bezoekje, maar ik sta eerlijk gezegd te springen om nog eens langs te gaan
Denk dat dit nog steeds een beslissing van de Dames zelf is wat ze doen en niet de regeringsmaatregelen die opgelegd of geadviseerd worden, just my two cents.
 
Zolang de regering geen groen licht geeft om de mondmaskers achterwegen te laten zal het nog even op de tanden bijten zijn denk ik. Soraya volgt de opgelegde regels en ook de andere dames moeten die volgen iedereen is gelijk daar. Vind hetzelfde ook heel spijtig maar het heeft me nog altijd niet belet om een super tijd te beleven in dit (voor mij) het beste en gezelligste huis van België.
 
Denk dat dit nog steeds een beslissing van de Dames zelf is wat ze doen en niet de regeringsmaatregelen die opgelegd of geadviseerd worden, just my two cents.
Ik heb net het idee dat Soraya wel degelijk de regeringsmaatregelen opvolgt. Ik respecteer dat uiteraard maar het is wel de reden dat ik daar voorlopig niet meer ga. Daarom dat ik me afvroeg of er op 1 september iets verandert met betrekking tot het dragen van mondmaskers in de branche. Ik heb daar niets van opgevangen maar ik kan me voorstellen dat dit niet meteen iets is wat gecommuniceerd wordt in het vrt journaal...
 
Terug
Bovenaan Onderaan