Spanje, Barcelona

anaalridder

Wandelaar
28 okt 2021
98
1
75
Goedemiddag allen, eind van de maand zit ik daar een aantal dagen Dus mocht iemand tips hebben dan graag. Mag uiteraard ook via een PM. Mocht ik daar iets kunnen scoren dan zal ik hier een verslag doen.
Ik heb even op een paar sites gekeken maar die zijn niet heel duidelijk waar de dames zitten. Of ik doe het fout dan uiteraard ook 🙃
Vooral niet naar La Ramblas gaan.

Check sexomercadobcn en internationalsexguide fora voor tips van anderen.

Barcelona is vooral goed voor priveontvangt en bordelen. Al zijn er ook co-ops van independents die samen werken, zoals bijvoorbeeld vecinitasbcn.com.

• Leuk
Waarderingen: Reiziger

Reiziger

Newbie
31 jan 2022
7
1
5
Vooral niet naar La Ramblas gaan.

Check sexomercadobcn en internationalsexguide fora voor tips van anderen.

Barcelona is vooral goed voor priveontvangt en bordelen. Al zijn er ook co-ops van independents die samen werken, zoals bijvoorbeeld vecinitasbcn.com.
In dat deel ( straat ) ligt wel het hotel.... Zelf niet geboekt. Daar had ik niks aan te willen.

anaalridder

Wandelaar
28 okt 2021
98
1
75
Gewoon oppassen voor zakkenrollers. De straathoeren vallen daar ook onder. Twee matties van mij werden een paar jaar terug door ze daar aangevallen. Bom erop gooien.

Mbreen

Newbie
12 jul 2021
21
1
20
Check even mijn Pos
Goedemiddag allen, eind van de maand zit ik daar een aantal dagen Dus mocht iemand tips hebben dan graag. Mag uiteraard ook via een PM. Mocht ik daar iets kunnen scoren dan zal ik hier een verslag doen.
Ik heb even op een paar sites gekeken maar die zijn niet heel duidelijk waar de dames zitten. Of ik doe het fout dan uiteraard ook 🙃

Deze dame

Is wat mij betreft een aanrader.

Ga niet haar precieze adres posten maar ze zit vlakbij metrostation Rocafort

• Leuk
Waarderingen: PeterDV

PeterDV

Newbie
27 jan 2022
1
2
Check even mijn Pos

Deze dame

Is wat mij betreft een aanrader.

Ga niet haar precieze adres posten maar ze zit vlakbij metrostation Rocafort
Ik kan dit bevestigen. Als je in Barcelona op zoek bent, niet twijfelen.

Chloe of Tokyo, ze heeft verschillende namen, is een fantastisch mooie vrouw. Niet te jong, niet te oud, perfect op leeftijd (schat iets jonger dan 30, à point). Ik vind ze veel mooier dan ze op de foto's lijkt, en daar staat ze al goed op. Naast mooi is het ook nog eens een sexy brok energie die er veel zin in heeft en het blijkbaar graag doet.

Ik ben er eigenlijk nog niet goed van, moet één van mijn beste ervaringen ooit geweest zijn, en dat voor 70 euro voor een half uur. Pzc, lekker neuken, voetjes likken, en juist voor ik wou komen gaf ze aan dat ze het graag in haar mond heeft. Geen nee tegen gezegd, en ze heeft het perfect afgewerkt.

Hygiëne onberispelijk. Ze geeft aan half Frans/Spaans te zijn. Spreekt geen Engels, maar verstaat wel een beetje. Een mengeling van Frans, Engels en Spaans is het geworden en er waren geen ongemakkelijke momenten.

Ze heeft tattoo's, maar niet overdreven.

Een pareltje. Nogmaals, niet twijfelen.

• Leuk
Waarderingen: Reiziger en Zuun

Mbreen

Newbie
12 jul 2021
21
1
20
Ja, ik denk er ook nog met plezier aan terug ;)

Ze is ook gewoon lief hè? En ook een grappige meid, ik ben vrij lang en zij is misschien 165/170 (?). Eerste wat ze deed toen ik binnenkwam was op het bed springen zodat we elkaar in de ogen konden kijken, haha.. En meteen een tongzoen erachteraan :p

• Leuk
Waarderingen: PeterDV en Reiziger