blacktiger
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.mundosexanuncio.com/contactos-mujeres/natalia-nueva-realizo-salidas-99487184
- Totale kosten (in euro)
- 60
Op 1 september heb ik de kleine Natalia bezocht, ze ontvangt aan het Arenal Bol strand in de buurt van restaurant Ana. Afkomstig van Porto Rico, 1.50m groot, een prachtig figuur, een ongelooflijk mooi meisje. Echt ze heeft alles wat ik verwachte, mooie glimlach, lekkere tetjes, mooi kontje, heel sympathiek. Voor de eerste keer neem ik maar een half uurtje, want je weet maar nooit. Doucha rapida, en het bed op , ik wilde haar kleren mee helpen uitdoen, mag niet, probeer ze te strelen mag ook niet, ik kus ze in de nek, mag ook niet. Allee lang verhaal kort , geen tongzoenen, bijna geen aanrakingen, niet tepelkes zuigen, moeten smeken om haar te mogen beffen. Van hare kant uit was ze op zowat alles heel bazig, ze deed met twee natte doekjes een condoom aan, maar ik had nog helemaal gene stijve. Ik probeerde haar uit te leggen dat we beter eerst konden kussen en strelen en dat dan die stijve wel zou komen. Nee, condoom over nen slappe en begon ze te pijpen, ok daar werd hij dan ook wel hard van. Het neuken zelf was beperkt tot één standje, doggy style ik wilde anders , nee dat kon niet. Het was er dan ook nog eens fucking warm op die kamer en ik had er genoeg van, deed de condoom af en ik zei dat ik stopte. Ze schrok van mijn reactie en snapte niet wat er mis gegaan was. Het leek wel alsof ze moest wenen, ik heb mijn kleren aangedaan en ben vertrokken.
Heel spijtig want het had een super date kunnen zijn, ze had dus alles mee qua uiterlijk, de rest perfecto, daarom zou ik haar nog een tweede kans geven als ze zelf contact op zou nemen.
Heel spijtig want het had een super date kunnen zijn, ze had dus alles mee qua uiterlijk, de rest perfecto, daarom zou ik haar nog een tweede kans geven als ze zelf contact op zou nemen.