Algemeen Spanje, Mallorca

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgende week vertrek ik richting Mallorca .
Iemand al ervaringen opgedaan in deze
Streek van arenal , can pastilla

Duur ? Veilig ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand ervaring of goeie adresjes aan de oostkust van Mallorca (AlcĂșdia)? Ik moet daar eind maart enkele dagen zijn en tot nu toe zijn mijn namiddagen vrij 😃
Voor jou de reactie helaas te laat maar ik was daar vorig jaar. Toen een fijne site waar ik adresjes kon vinden maar helaas weet ik niet meer de naam van deze site. In Alcudia zaten er toen een stuk of 4 en er eentje bezocht. Over 2 weken nu naar Cala D'or maar via slumi kan ik niet specifiek zoeken op deze plaats. En bijna alles zit in de hoofdstad.

Iemand enig idee welke site ik vorig jaar heb gebruikt? Alvast bedankt mocht iemand het weten.
 
Wel even staan zoeken via Slumi maar er zaten er een paar op 20 kilometer afstand. Daar geen gebruik van gemaakt. 90% van het aanbod op Mallorca zit in Palma. Op deze manier bleek gelukkig ook niet nodig. Cala D'or zit voornamelijk vol met Engelsen en die schakelen zichzelf al vroeg op de avond 'uit' bij de dames vanwege het drankgebruik. Twee van de 4 nachten niet alleen geslapen.

Overigens ook een leuke (goedkope) plaats voor een paar dagen zon, strand, eten, terras en uitgaan.
 
Wel even staan zoeken via Slumi maar er zaten er een paar op 20 kilometer afstand. Daar geen gebruik van gemaakt. 90% van het aanbod op Mallorca zit in Palma. Op deze manier bleek gelukkig ook niet nodig. Cala D'or zit voornamelijk vol met Engelsen en die schakelen zichzelf al vroeg op de avond 'uit' bij de dames vanwege het drankgebruik. Twee van de 4 nachten niet alleen geslapen.

Overigens ook een leuke (goedkope) plaats voor een paar dagen zon, strand, eten, terras en uitgaan.
Goede tip đŸ€˜đŸż
 
Voor jou de reactie helaas te laat maar ik was daar vorig jaar. Toen een fijne site waar ik adresjes kon vinden maar helaas weet ik niet meer de naam van deze site. In Alcudia zaten er toen een stuk of 4 en er eentje bezocht. Over 2 weken nu naar Cala D'or maar via slumi kan ik niet specifiek zoeken op deze plaats. En bijna alles zit in de hoofdstad.

Iemand enig idee welke site ik vorig jaar heb gebruikt? Alvast bedankt mocht iemand het weten.
 
Ik ben al vaak op Mallorca geweest, al is het nu al een paar jaar geleden.
In Playa de Palma liepen toen ik er was (maart/april) telkens Afrikaansen te tippelen op de promenade.
Zij pijpten of neukten voor 25€ gewoon buiten in een donker hoekje/zijstraatje. Ik heb het zelfs eens gedaan naast een 'balneario' op de dijk.
Die 25 euro zijn zelfs nog bespreekbaar. Ik heb er ooit eens een gehad voor 12 euro (dat was alles dat ik nog op zak had).
In de 'Bierkonig' ben ik ook eens aangesproken door een blank meisje die voor 40 euro wel mee wilde naar mijn hotelkamer.
Wel opletten: ik ben ook al 2 keer beroofd door die Afrikaansen, maar dat was toen ik al flink over mijn theewater was en niet echt stevig meer op mijn benen stond.
 
Op Mallora kan je redelijk wat chinese massage salons vinden. Veelal tussen de resto en winkeltjes. Bij wat opleg gaan de kleren uit en krijg je een bj. Soms kan meer ook.
Heb me nooit durven wagen aan de straathoertjes, de kranten staan vol met klanten die daar beroofd worden.
 
Chinese massage in mallorca is een 50€ per uur. De meesten doen dat heel goed. Bij vele is een happy end mogelijk en gaan de kleren uit en beginnen ze te pijpen terwijl je ze kan aanraken. Daar betaalde ik een 30 extra voor.
Bij sommige heb ik ook kunnen neuken en betaalde voor pzc en neuken een 50 extra.
Geen echt prijsverschil tov bij ons maar bij ons is er vaak enkel een rukje mogelijk.
Om de salons te zoeken gebruikte ik google. Sommige ervaringen op google geven al enkele tips over wat mogelijk is, maar dat is niet altijd het geval. Ik keek bv ook naar de foto's op google en als er ook een futon op stond dan ging ik ervan uit dat meer mogelijk was.
 
Komende week naar Mallorca, verblijf ook in het oosten (Alcudia). Iemand die een goede tip heeft in deze regio? Of allicht een van de mensen in dit forum die recent geweest is?

Mijn dank is groot!
 
Terug
Bovenaan Onderaan