Specifiek zoeken in titels werkt niet altijd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het lukt mij wel. Gezocht op: anna-brugge en dan alleen in de titel zoeken. De bovenste is het.

1668519186908.png
 
Ik zei "anna" *of* "brugge" als zoekterm (zonder quotes, en alleen inde titels zoeken). Je zou toch verwachten dat je daarmee die recensie kunt vinden.
@PietjeGenietje: Waarschijnlijk komt dat door het feit dat je op de laatste pagina van je specifieke zoekresultaten niet klikt op de optie "Bekijk oudere resultaten".
Echter, indien je op pagina 4 bent en geheel naar onderen scrollt, zie je rechts onderaan laatstgenoemde optie:
1668544032813.png


Klik dan op "Bekijk oudere resultaten", je moet dan wel weer even de pagina's doorzoeken en dan zie je op de 3e (oudere) pagina het resultaat. Et voilà:
1668544272132.png


Los daarvan, als ik jou was zou ik gewoonweg op de naam van de dame + plaats van ontvangst zoeken, zonder ook per se enkel in titels te willen zoeken. M.i. werkt dat nog altijd het snelst, want ook dan vind je deze Anna direct terug op pagina 2, zonder moeilijk te gaan doen.
 
@SpyingPhallus Warempel, die "Bekijk oudere resultaten" op de *laatste* tab is inderdaad nodig om het artikel in kwestie te vinden ('t is niet wat je daar in je screenshot toont maar https://www.girlsreview.nl/threads/anna-brugge.9188/ staat wel in 1 van andere tabs). Dank hiervoor!
Toch allesbehalve duidelijk... geen wonder dat er zoveel mensen zijn die bestaande recensies niet terugvinden en maar vragen of er iemand ervaring heeft met dame xyz...
 
@admin jij een idee waarom op anna, of brugge alleen de draad niet gevonden wordt?
Volgens mij staat dat al in het bericht https://www.girlsreview.nl/threads/specifiek-zoeken-in-titels-werkt-niet-altijd.22123/post-374351.
Blijkbaar zijn zoekresultaten onderverdeeld in "actuele" en "oudere" en moet je nog een keer extra klikken om de "oudere" draadjes te vinden. En de "Anna Brugge" waar het hier over gaat hoort blijkbaar bij de "oudere" draadjes.
ik vind het verwarrend, één lange lijst waarin je helemaal tot het eind kunt doorklikken zou duidelijker zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
0
Weergaven
31K
Terug
Bovenaan Onderaan