Speeksel soa?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Teddybear

Newbie
1
17/01/22
0
Vandaag ben ik naar een sekswerker geweest. Ik mis intimiteit. Ik vroeg enkel om te knuffelen en om af te trekken. Op een bepaald moment tijdens het aftrekken spuugde ze op de eikel van mijn penis. Ik heb aangegeven dat ik dat niet graag had en ze kuiste het onmiddellijk af.

Ik zit een beetje verveelt met de zaak. Kan ik hierdoor een soa oplopen? Ik lees op internet van alles. Hopelijk kan je me advies geven. Alvast dank hiervoor.
 
de kans dat je een soa op loopt via speeksel is zeer klein ,niets om je zorgen over te maken. en mocht je toch iets opgelopen hebben zal je er niet van sterven (hiv is bv niet overdraagbaar via speeksel ) .als het een profesioneel sekswerker is (zeker raamdames) die laten zich normaal om de 3 maanden testen ,bij mijn weten is de kans om een soa op te lopen bij een random vrouw op café groter dan bij een sekswerker. maak je dus geen zorgen
 
Vandaag ben ik naar een sekswerker geweest. Ik mis intimiteit. Ik vroeg enkel om te knuffelen en om af te trekken. Op een bepaald moment tijdens het aftrekken spuugde ze op de eikel van mijn penis. Ik heb aangegeven dat ik dat niet graag had en ze kuiste het onmiddellijk af.

Ik zit een beetje verveelt met de zaak. Kan ik hierdoor een soa oplopen? Ik lees op internet van alles. Hopelijk kan je me advies geven. Alvast dank hiervoor.
Nee, je hoeft je niet ongerust te maken. Dit is niet de manier om een soa op te lopen.
 
@Teddybear geen zorgen maken. De kans op een SOA op deze manier is verwaarloosbaar. Vrouwen hebben het regelmatig bij mij gedaan en al jaren geen klachten.

Als je je zoveel zorgen maakt dan kun je 2 dingen doen: of helemaal geen dvp bezoeken (en ook geen random vrouw in de kroeg overigens) of 1 keer per jaar laten testen op SOA's.

Ik doe echt alleen safe sex (dus absoluut nooit zonder condoom en ook nooit PZC of beffen) en laat me 1 keer voor de zekerheid testen. Niks aan de hand en heb een gerust gevoel.

En als je toch een symptoom ziet; gewoon een afspraak maken met de huisarts en meestal is het geen SOA.
 
Vandaag ben ik naar een sekswerker geweest. Ik mis intimiteit. Ik vroeg enkel om te knuffelen en om af te trekken. Op een bepaald moment tijdens het aftrekken spuugde ze op de eikel van mijn penis. Ik heb aangegeven dat ik dat niet graag had en ze kuiste het onmiddellijk af.

Ik zit een beetje verveelt met de zaak. Kan ik hierdoor een soa oplopen? Ik lees op internet van alles. Hopelijk kan je me advies geven. Alvast dank hiervoor.
Ik heb dit probleem vandaag ook meegemaakt. Hoe is dit voor jou afgelopen?
 
Ik heb hier toch nog eigenlijk een vraagje over. Heb ook een dame bezocht, alleen ff met de handjes. Opeens begint ze te spugen op mijn penis, (vooral de eikel) en het echt in te masseren. Slaap er momenteel al 4 dagen niet van, en voel me er gewoon beroerd door.
 
Ik heb hier toch nog eigenlijk een vraagje over. Heb ook een dame bezocht, alleen ff met de handjes. Opeens begint ze te spugen op mijn penis, (vooral de eikel) en het echt in te masseren. Slaap er momenteel al 4 dagen niet van, en voel me er gewoon beroerd door.
De kans om op deze manier een soa op te lopen is heel erg klein. Er is geen risico om hiv op te lopen. Blijf je heel erg ongerust, laat je 2 weken na je contact testen bij een huisarts. HPV kun je niet voorkomen helaas, maar je kunt je wel laten vaccineren met Gardasil-9.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan