Spermadouche

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het ook wel leuk om een vrouw met enkele andere mannen onder te spuiten, terwijl ze er zelf ook van geniet. Al een paar keer gedaan in clubs. Laatst stonden we ook met enkelen rond een vrouw op een naaktstrand. Toen we een poosje rond haar stonden en de meesten gingen schieten, kwam er plots een gezinnetje af. Gedaan met de pret... :rolleyes:
 
Kijken en bekeken worden hoort er bij tijdens een gangbang. En terwijl ik lig te neuken, staat een ander zich te rukken om stijf te worden / blijven en na mij hem er in te schuiven. En dan sta ik te rukken om op volle oorlogssterkte te blijven voor het volgende meisje dat me gaat verwennen. Het hoort er bij, @Dsan
Maar als je bedoelt "enkel rukken en spuiten, zonder verder contact met het meisje", dan volg ik je. Ik betaal ook liever meer voor een geile gangbang waarbij meiden me pijpen, ik hen mag betasten en neuken. Om bij de bukakke allemaal om ze heen te gaan staan, flink te rukken en hen te bedruipen met onze ballensappen.
 
Helemaal mee eens zonder lichamelijk Kontakt niks aan, was onlangs bij omega club daar had je miss P(Pia) en die liet zich neuken terwijl ze de liefhebbers klaar pijpte en aftrok om dan zo klaar te komen op haar tieten terwijl ze goed geneukt werd ook, zij kan multitasken.. Was wel geil om te zien, ik ga straks nog eens even langs denk ik ?
 
Ze adverteert weer op afspraakjes. Ze adverteert al een paar weken voor korte ruk- pijp- of neukdates (80 euro, half uurtje, 1op1, geen GB), telkens voor de maandag. Eventjes gemaild, niet echt beleefd in haar antwoord. Dan maar zo gelaten.
 
Kijken en bekeken worden hoort er bij tijdens een gangbang. En terwijl ik lig te neuken, staat een ander zich te rukken om stijf te worden / blijven en na mij hem er in te schuiven. En dan sta ik te rukken om op volle oorlogssterkte te blijven voor het volgende meisje dat me gaat verwennen. Het hoort er bij, @Dsan
Maar als je bedoelt "enkel rukken en spuiten, zonder verder contact met het meisje", dan volg ik je. Ik betaal ook liever meer voor een geile gangbang waarbij meiden me pijpen, ik hen mag betasten en neuken. Om bij de bukakke allemaal om ze heen te gaan staan, flink te rukken en hen te bedruipen met onze ballensappen.
Daar hoef ik niet eens geld voor. Vind het heerlijk om naar bios te gaan of parking. Meestal als enige meid dus heb genoeg te doen
 
Daar hoef ik niet eens geld voor. Vind het heerlijk om naar bios te gaan of parking. Meestal als enige meid dus heb genoeg te doen
Dat geloof ik graag als je de vrouw bent op de foto van je avatar. Lijkt me verrukkelijk om mijn ballen bij jou te mogen legen. Ik zou je elke druppel geven tot ik helemaal leeg ben. ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan