Recensie Spetterpoes, Hoensbroek 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

melkje

Wandelaar
60
13/10/21
56
7
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
50+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/spetterpoes_7882847
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Hier kan ik kort over zijn.. Maandje over 2 geleden eens geweest. Ken je het dat je er dagenlang over blijft denken en dat je je vies voelt ? Nou dat dus.

Mijn gedacht was een oudere nettere vrouw. De 50 in de advertentie mag best 15 bij opgeteld helaas.
Ik had me moeten omdraaien eigenlijk maar met een kloppende lul en knappende zak dacht ik eentje voor het vaderland..
Ontvangst is smeeeerig. Het ruikt..
De mevrouw zelf , met alle respect, maar nee eigenlijk.
Pijpen was wel met gevoel moet ik zeggen en deed ze haar best op , maar wat minder was ze ging na een minuutje zuigen anders zitten zodat mijn hand haar kut raakte en reed op mijn hand en meese te moeten squirten. Eigenlijk pieste ze het hele bed en mijnonder en ik kreeg een elle lang verhaal dat ze mega kon squirten.. ik wist niet hoe ik het had. Ik wilde eigenlijk gewoon gaan maar ze pakte mijn jongeheer en zoog hem weer hard. Klaarkomen in haar mond mocht niet alhouwel het in de advertentie stond en in eerdere afspraak was bevestigd. Dat koste 50 extra , want dat "vroegen ze" ..
Ze trok me klaar en ik maakte dat ik weg kwam. De tijd was nog niet om en mocht nog blijven en nogmaals klaarkomen , maar ik wilde gewoon weg.
heel veel douchen ……

nooit nooit meer… 80 euro verre verre van waard..
 
Dit kon ik zelf geschreven hebben. Ook onlangs na veel twijfelen toch maar geweest. Ik weet ook niet hoe ik dit uiteindelijk toch heb kunnen doen, maar ik had ff een dikke week nodig om het te verwerken en me weer enigszins schoon te voelen. Als ik er 80 euro voor zou krijgen zou ik nog niet meer terug gaan. Voor dit soort bedragen mag je bepaalde basis-verwachtingen (hygiëne) hebben, dus ik vind het zeer misleidend in die zin.
 
Ik ben een tijdje geleden ook geweest ze is inderdaad iets ouder en ze klonk alsof ze de sigaretten niet rookt maar op eet desondanks kon ze super goed pijpen en zag het bed er oud maar netjes uit en condooms genoeg ze heeft op internet staan spetterpoes en dat ze super veel en vaak kon squirten daar kwam ik juist ook voor maar toen ik er was viel dat wel tegen ik moets 110 euro betalen dus heb ik haar ook maar geneukt maar dat was wel erg duur voor wat je krijgt ik denk dat tussen de 50 en 80 euro eerder waar voor je geld is. Ik zou voor minder geld zeker nog eens terug gaan maar dan zal ze wel veel en vaak moeten squirten want daar kick ik juist op
 
Dat is wel jammer, een jaar of 2 geleden stonden er veel positieve dingen van haar op hookers. Ze zou je helemaal ondersquirten en zo.
Maar ik ben nooit geweest. Appen ging moeizaam
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
In het begin van het jaar ben ik bij haar geweest en inderdaad ze spettert. Ze heeft een stem als schuurpapier, ziet er niet uit, maar pijpt als de beste. Het spetteren beviel me zo dat ik er zelfs voor een tweede keer heenging en daarna had ik voor een tijdje iets anders te doen. Vandaag sinds feb weer gegaan. Voor een uur betaald en na een half uur toch maar de benen genomen. Spetteren doet ze nog steeds, maar het ontlucht nu ook via andere gaten. Dus nog netjes gebleven en met een smoes vertrokken. Maar er zijn aantrekkelijkere spetters te vinden. Na een half uur douchen krijg je een beetje het gevoel weer schoon te zijn. In feb was het al niet je van het, maar nu is het gewoon goor.
 
Thanx voor de headsup dat het wat ergens is geworden.. Ik speelde laatst omdat ik een aantal dames had geprobeerd maar nergens terecht kon en het pakken van mijn sleutels in mijn broekzak al bijna zorgde dat ik klaarkwam om misschien, toch nog maar eens spetterpoes te proberen en heel heel heel erg duidelijk aan te geven niet squirten , pies vooraf op toilet en duidelijk een pijp date te doen (want op zich, dat ging best aardig met gevoel).
Blij dat ik toen (lees 2 weken geleden) toch net niet heb doorgezet :)
 
Jaren geleden daar geweest voor een trio met haar schoondochter. Spetterpoes is een afknapper. Ze spuit, ja, maar koppie is niet uitnodigend. Druk ik me nog matig uit....
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/spetterpoes_7882847
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken en Daantje bezocht.
Ze is geen schoonheid maar heeft een redelijk figuur.

Ging puur om eens het squirten mee te maken maar als je haar klitje al aanraakt met je vingers dan spuit ze al ze ongeveer.
Heb het nu meegemaakt maar ik ga deze dame niet meer bezoeken.

Hebben beetje vrijen/tongen gedaan op zich niet verkeerd, ze pijpt redelijk, bij vingeren is je hand al erg snel kletsnet.
Neuken was niet geweldig maar wel lekker klaargekomen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Jaren terug eens bij deze dame geweest. Alles via de app gedaan anders had ik al geen afspraak gemaakt.
Afspraak voor 30min want ik was geil en dacht niet langer nodig te hebben. Binnen gekomen en gevraagd om te douchen, dat ging wel van de tijd... toch even snel gedaan.

Op het bed haar gevingerd waarbij ze binnen no-time 'squirt' daarna kreeg ik te horen dat het gevoelig was en ze mij even zou pijpen. Dat ging met condoom, geen probleem.
Daarna neuken in dogystyle, waarbij ze meermaals 'squirt' het bed en de vloer waren snel erg nat. Stinken naar plas deed het niet dus ze drinkt veel of squirt echt. Helaas was het verder niet geweldig voor mij, haar billen hadden wat ronder kunnen zijn want het stoten tegen die billen was onprettig. Heb mijn best gedaan maar ben niet klaargekomen en na 20min snel weer gedouched en vertrokken.

Ik zou mijn geld ergens anders uitgeven.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tijdje geleden ook op bezoek geweest bij deze poes. Het spetteren viel overigens wat tegen.
Toen ze de deur openmaakte twijfelde ik. Ze ziet er niet te best uit… Haar stem is heel schor.
Maar de geiligheid overwon dit.
Ze is superslank! Seks is vrij standaard en daarmee is ook eigenlijk alles gezegd.
Ze ontvangt in een redelijk uitgeleefd flatje.
 
ben 3 weken geleden ook daar geweest was geil geworden van de foto op sexjobs maar volgens mij is die foto niet van haar is brood mager een uur 150 euro betaald na een half uur heb ik me met een smoesje weg gemaakt voor mij geen tweede keer meer
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan