squirt orgasme

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb ook maar bij 1 dame gehad dat het inderdaad naar urine rook en het zo proefde. Maar bij de meeste smaakt het juist zoetig. Maar dat is mijn mening natuurlijk.

Het is een tijd geleden dus zou het gerust nog eens ervaren haha
Ik heb idd ook een keer meegemaakt dat het naar urine rook, ook zag je duidelijk een gelige gloed op het hoeslaken.

Mijn vast fwb kan bizar vaak squirten, en bij haar is het idd zoet qua smaak en geur en wit/doorzichtig van kleur. Geen gelige kleur op 't hoeslaken maar alsof er Een flesje spa blauw is gevallen 🤣
 
Omdat het waarschijnlijk ook urine is bij die dame. Als je hard te keer gaat om een vrouw te laten squirten, kan je ook zomaar haar blaas triggeren. Daarom zorg ik er ook altijd voor om te plassen voordat er een date komt. Squirt kan je redelijk inhouden, maar een volle blaas niet. En een blaas leeglaten lopen op een bed van 1500 euro is geen optie, behalve als die volledig vergoed wordt 🙂
 
Omdat het waarschijnlijk ook urine is bij die dame. Als je hard te keer gaat om een vrouw te laten squirten, kan je ook zomaar haar blaas triggeren. Daarom zorg ik er ook altijd voor om te plassen voordat er een date komt. Squirt kan je redelijk inhouden, maar een volle blaas niet. En een blaas leeglaten lopen op een bed van 1500 euro is geen optie, behalve als die volledig vergoed wordt 🙂
Dat ben ik 100% met je eens. En als de meeste vrouwen zouden plassen voor de seks dan hoeven ze ook niet bang te zijn dat ze gaan plassen als ze squirten. Ook al kan ik mij voorstellen dat het gevoel soms hetzelfde kan zijn wanneer iemand je naar een flink squirt orgasme brengt 😉.
 
Omdat het waarschijnlijk ook urine is bij die dame. Als je hard te keer gaat om een vrouw te laten squirten, kan je ook zomaar haar blaas triggeren. Daarom zorg ik er ook altijd voor om te plassen voordat er een date komt. Squirt kan je redelijk inhouden, maar een volle blaas niet. En een blaas leeglaten lopen op een bed van 1500 euro is geen optie, behalve als die volledig vergoed wordt 🙂
Squirt inhouden? Hoe?
Dat ben ik 100% met je eens. En als de meeste vrouwen zouden plassen voor de seks dan hoeven ze ook niet bang te zijn dat ze gaan plassen als ze squirten. Ook al kan ik mij voorstellen dat het gevoel soms hetzelfde kan zijn wanneer iemand je naar een flink squirt orgasme brengt 😉.
Waar baseer je die voorstelling op? Was het gevoel maar hetzelfde, dan zat ik 5x daags heerlijk op het toilet met mijn volle blaas 🙃
 
Squirtvocht is geen urine, maar wordt wel geproduceerd door de para-urethrale klieren die vocht uit de urine halen. Daarom kan je vaak meer squirten met een vollere blaas en kan het soms wel een beetje naar urine ruiken. De bartholinklier zorgt voor wat dikker slijmerig vocht, maar die produceert veel minder.
Mila, klopt wat je zegt. Heb daft ook van andere vrouwen gehoord. Dat ze makkelijker kunnen squirten met volle baas. Maar als de juiste snaar wordt bespeeld dan kan een vrouw wel blijven squirten. Meeste vrouwen willen erna ook graag een glaasje water. Dat urine verhaal komt denk bij vrouwen vandaan die miss last hebben van lekkage na een bevalling. Dat hun sluitspier minder goed werkt.
 
Mila, klopt wat je zegt. Heb daft ook van andere vrouwen gehoord. Dat ze makkelijker kunnen squirten met volle baas. Maar als de juiste snaar wordt bespeeld dan kan een vrouw wel blijven squirten. Meeste vrouwen willen erna ook graag een glaasje water. Dat urine verhaal komt denk bij vrouwen vandaan die miss last hebben van lekkage na een bevalling. Dat hun sluitspier minder goed werkt.
Het is gewoon onderzocht dat er bij squirten urine bijzit. Waar denk je nu dat zo'n hoeveelheid vocht anders vandaan komt?

De vrouw heeft ook ejaculaat maar dat zijn heel kleine hoeveelheden.
Ejaculatie bij vrouwen of vrouwelijke ejaculatie is de benaming voor het vrijkomen van vocht uit de para-urethrale klieren (ook de 'klieren van Skene' genoemd) nabij de vaginatijdens een orgasme. De hoeveelheid ejaculatievocht omvat enkele milliliters en is over het algemeen wit en dikkig.

De para-urethrale klieren worden belangrijk geacht voor de vrouwelijke ejaculatie
Vrouwelijke ejaculatie waarbij ejaculatievocht vrijkomt vermengd met waterige urine,[1] staat bekend als squirten.[2]
 
de letterlijke vertaling van squirten is spuiten, dus mannen kunnen eigenlijk pas echt goed squirten..😂
en in Amerikaanse films kan het hele gezin vaak squirten als ze achter elkaar aan rennen met een watergun!
 
Wel leuk hoe zo'n thema de mensheid bezig kan houden. Sateliet voorbij Pluto, landen op de maan etc. geen probleem, maar een spuitende kut blijft tot de verbeelding spreken. Onderzoek uit Japan had ik een paar jaar geleden al gelezen, maar onderstaande site geeft het goed weer.


Vrijwel al het vocht komt uit de blaas, hooguit een paar druppels uit klieren elders. Klinkt wel leuk om te zeggen dat een DVP in je bek gesquirt heeft, maar denk dat 95% gewoon een stoot urine loslaat. Meeste vrouwen kunnen gewoon niet echt squirten...

Vind het best geil als een echte mooie slanke DVP haar blaas langzaam ledigt over mijn tong, vooral als zo'n engeltje graag veel water drinkt. Had een keer een domina geboekt om wat nieuwe dingen te proberen, maar wel zelf in de licht dominante rol want het moest leuk blijven. Zij adverteerde met dat ze makkelijk en veel kon squirten en omdat ik dat nou net nog niet beleefd had haar geboekt. Golden Shower was verschrikkelijk want zij was geen fan van Sourcy en het was een gele zoute meuk. Had het gevoel dat ik een kroeg zat waar ze Oranjeboom op de tap hadden, verdraagt mijn maag ook niet. Als bij zo'n kroeg opeens Paulaner uit de tap loopt zou dat een wonder zijn. Deze DVP was niet mijn type, urine was veel te sterk, misschien wat haar slaafjes leuk vinden, maar tijdens het beffen spoot er een paar keer met een explosieve straal heldere vloeistof uit haar urethra die prima smaakte, die wat dikker van structuur en glad was. Was verbluffend hoe afwijkend dit was van haar urine, ook als het gewoon uit de blaas kwam. Net als het verschil tussen Oranjeboom en Paulaner.

Voor mij is het helder dat sommige vrouwen meer dan alleen urine kunnen afscheiden via de blaas. Herkomst maakt mij niet echt uit als het maar lekker smaakt. Jammer dat veel dames niet kunnen plassen als ze gelikt worden. Dat geeft zo'n leuke extra dimensie aan standje 69 ;-)
 
Sinds 10 jaar wandelen post mijn echtscheiding bij 3 DVPs ervaren waarvan er nog 2 actief zijn. En het is idd zeer opwindend en heeft an sich niets te maken met penetratie, alleen goed voorspel zoals hierboven beschreven. Voor mij geen must maar indien het kan zeg ik zeker geen neen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan