squirt orgasme

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De grote wel inderdaad, de echt hele kleine waar ik op doel niet.
Ach ,Lurker, Wanneer jij in sprookjes wilt blijven geloven moet je dat zeker doen , zeker als je daar geil en gelukkig van wordt, Dames kunnen heel veel met hun poes
Ik heb eens een showtje gezien waarbij dames die wijdbeens op de grond lagen ballonnen kapot schoten met een pijl die ze vanuit hun kut schoten , scheermesjes en vlammen kwamen er ook uit en nog veel meer .
 
Ach ,Lurker, Wanneer jij in sprookjes wilt blijven geloven moet je dat zeker doen , zeker als je daar geil en gelukkig van wordt, Dames kunnen heel veel met hun poes
Ik heb eens een showtje gezien waarbij dames die wijdbeens op de grond lagen ballonnen kapot schoten met een pijl die ze vanuit hun kut schoten , scheermesjes en vlammen kwamen er ook uit en nog veel meer .
Je hebt geen flauw idee waar ik het over heb en komt met opmerkingen en voorbeelden die mijlenver af staan van waar ik het over heb. Dat geeft niet hoor. Laat ik maar zeggen dat je gelijk hebt. Goed?
 
Zo dan, wat een verhaal..
hier kan ik zeker 2 dagen mee vooruit. Leerzaam! Dus zo doen ze dat, zoveel drinken dat de urine doorzichtig wordt.. wat een fakers zeg 😆
Valt je Gulden nu nog maar pas? Ik weet datb intussen aljaren, mede uit ondervinding. IK heb dat destijds meermaals aangehaald op het oude Hookers forum. Waarna ik van de heren Macho's in hun antwoorden daarna wel overgoten werd met pek en veren, de sukkelaars. Maar ze kunnen wel iedere vrouw drie keer klaar laten komen in een uurtje. (tenminste dat geloven ze zelf) Oké heren laat de pek en veren nuook maar weer komen. Ik ben er immuun voor.

Bekijk het even zo, als je zelf gaat drinken en je moet meermaals gaan plassen wordt je urine na een tijdje ook zo klaar als water, net als bij de dames. Dat moet je zelf toch ook al eens vastgesteld hebben. Is dat niet, dan is er mogelijk wel een nierprobleem en moet je toch maar eens een uroloog gaan raadplegen.
En als je dan de advertenties van de dames leest en hun mogelijkheden overloopt, zie je daar soms staan "Squirten 50€" extra. Dan weet je toch genoeg dat squirten in de meeste gevallen gelijk staat aan plassen.
En ja, het squirten bestaat wel degelijk, maar het zal waarschijnlijk maar heel zelden voorkomen, zeker in de context hier van ons wandelaars.
Het kan ook wel eens zijn dat afhankelijk van de positie de druk op de dame haar blaas te groot wordt waardoor ze dan plots gaat squirten. Dit heb ik ooit wel eens meegemaakt, maar dat was dus NIET squirten maar ongekontroleerd (vermoed ik) plassen. En toegegeven, het was wel een geil moment.
 
Valt je Gulden nu nog maar pas?
Bekijk het even zo, als je zelf gaat drinken en je moet meermaals gaan plassen wordt je urine na een tijdje ook zo klaar als water, net als bij de dames. En als je dan de advertenties van de dames leest en hun mogelijkheden overloopt, zie je daar soms staan "Squirten extra 50€". Dan weet je toch genoeg dat squirten in de meeste gevallen gelijk staat aan plassen.
En ja, het squirten bestaat wel degelijk, maar het zal waarschijnlijk maar heel zelden voorkomen, zeker in de context hier van ons wandelaars.
Het kan ook wel eens zijn dat afhankelijk van de positie de druk op de dame haar blaas te groot wordt waardoor ze dan plots gaat squirten. Dit heb ik ooit wel eens meegemaakt, maar dat was dus NIET squirten maar ongekontroleerd (vermoed ik) plassen. En toegegeven, het was wel een geil moment.
Hmm. ik dacht ook altijd dat die ongecontroleerde pisfonteinen van sommige dames squirten was.
Wel overkomt het me wel eens als ik stevig aan het neuken ben, dat mijn pik en schaamstreek vol zitten met een wit slijm, Lijkt op sperma maar het is niet van mij, beffen doe ik dan niet meer want hoewel ik geen taboes heb ga ik daarvan over mijn nek
 
Probeer het vanavond nou eens met C.. je zal zien je kunt overal bij

Lieve schat, dit doe ik vrijwel dagelijks, incl Cor. Er hebben wel eens 2 mannen links en rechts v mijn gezicht gezeten, 1 tussen mijn benen en beide handen waren ook gevuld + er lag ook nog een vrouw bovenop mij.
Inderdaad.. dat waren 5 mannen tegelijk 😋🤩

Je maakt wel wat mee als sekswerker 😊
 
Kennen is een groot woord 😄

Kan je echt iemand leren kennen enkel van een forum? 🤔

Een cliënt die mij al 15 jaar persoonlijk ziet, kent mij niet eens door en door 😁 Maar zoiets kan wel op een forum? Dat is weer eens wat nieuws! 🙂
je zit te vissen Schat :) In Alphen hadden wij best leuke gesprekjes , is wel lang geleden maar toch . ssssst als er een lampje gaat branden
 
Ja, Joke, wij zijn gewoon ouderwets.
Vandaag de dag sluit je vriendschappen met mensen via het net die je nooit gezien hebt en nooit zult zien of rechtstreeks spreken.
Dat begrijpen wij oudjes gewoon niet.

Ja, Joke, wij zijn gewoon ouderwets.
Vandaag de dag sluit je vriendschappen met mensen via het net die je nooit gezien hebt en nooit zult zien of rechtstreeks spreken.
Dat begrijpen wij oudjes gewoon niet.
Dat gaat niet altijd op hoor, sinterklaas is echt een oude bekende van haar , alleen weet ze het zelf nog niet :)
 
Nou ben ik wel benieuwd,
je zit te vissen Schat :) In Alphen hadden wij best leuke gesprekjes , is wel lang geleden maar toch . ssssst als er een lampje gaat branden

15 februari 2017 was de allerlaatste dag dat ik daar was, na ruim 6 jaar heb ik echt geen idee meer wie jij bent hoor.

Wat ik wel altijd heel jammer vind is dat ik bijna nooit iemand meer weerzie, als ik ergens vertrek. Nederland is tenslotte echt niet zo groot en je hebt het gevoel dat je 'het stukje verder rijden' niet meer waard bent.
 
@JokePrive
Terechte opmerking, maar je moet ook maar net weten dat iemand een deurtje verderop zit.

Jij bent altijd Joke, dus dat zal iets makkelijker moeten zijn, maar al ruim een handvol dames meegemaakt die naar een andere plek gingen en een andere naam kozen.

Kom ik ze per ongeluk bij een voorstelrondje elders ineens tegen en denk ik alleen maar "Als ik dat eerder geweten had, want volgens mij hadden we het wel leuk samen."
 
Klopt, in sommige gevallen is iemand onzichtbaar geworden als je een andere naam aanneemt heel ergens anders.

Maar in mijn geval kan je onmogelijk zeggen dat je mij nooit meer hebt kunnen vinden. Mijn website bestaat al ruim 10 jaar, via Google is Joke Prive per direct te vinden en als je iets wilt weten kan je altijd bellen toch? Een klein beetje moeite doen is toch niet te veel gevraagd? 🤔
 
Een klein beetje moeite doen is toch niet te veel gevraagd? 🤔
Absoluut niet teveel gevraagd nee als je oprecht de dame enorm leuk vond.

Aan de andere kant: het blijft een snoepwinkel voor ons mannen en dan snap ik ook wel weer dat ze voor de snoepjes gaan waar ze het makkelijkst bij kunnen.

Misschien dat die mannen er ook wat cynischer in staan en waar jij het oprecht leuk hebt met een man, hij denkt dat het allemaal maar spel is en je daardoor makkelijker inruilt voor een ander.

Jammer is het wel.
 
Wat ik wel altijd heel jammer vind is dat ik bijna nooit iemand meer weerzie, als ik ergens vertrek. Nederland is tenslotte echt niet zo groot en je hebt het gevoel dat je 'het stukje verder rijden' niet meer waard bent.
Ja, heel jammer en een begrijpelijk gevoel van de kant van de dvp.
Voor mij zou het als eerste er vanaf hangen hoe ver weg ze gaat. Ik zelf wil eigenlijk niet (veel) langer reizen in totaal (heen en terug gecombineerd) voor een betaalde date dan dat de date duurt.

Anders wordt het een keertje langs gaan als het toevallig zo uitkomt en ik toch in de buurt ben of langs kom.
Als er meer is dan een uitzonderlijk fijne betaalde date gaat dit natuurlijk niet op.

Meer ontopic. Volgens mij heb ik regelmatig gehad dat een dame klaar kwam en maar één keer echt squirten gehad. Dat was geen straal maar een golfje warm vocht over mijn ballen en een flinke natte plek op het kussen wat onder haar kont lag. Dat eerste deel was overigens een erg prettige en verrassende ervaring.
Verder wel vaker gehad dat vrouwen klaar kwamen en ineens echt druipend nat waren.
Daarnaast ook een keer mijn kin en nek vol met klodders van een kleurloos geurloos slijmerig plakkerig iets gehad.

Ik vind het altijd erg leuk als zoiets gebeurt.
Maar echt een straal richting het plafond? Ik geloof er niet in, het is nep of urine en anders extreem zeldzaam.
Tot vrij recent werd het hele vrouwelijke orgasme nog een fabel genoemd. Als zo'n groot deel van de vrouwen squirtend klaar kwam als dat er dvp's zijn die het aanbieden werd er echt niet zoveel aan het hele orgasme getwijfeld.
 
Ja, heel jammer en een begrijpelijk gevoel van de kant van de dvp.
Voor mij zou het als eerste er vanaf hangen hoe ver weg ze gaat. Ik zelf wil eigenlijk niet (veel) langer reizen in totaal (heen en terug gecombineerd) voor een betaalde date dan dat de date duurt.

Nou.. bij mij ging het eerst van Alphen ad Rijn naar Den Haag, toen naar Zaandam en nu Haarlem ( de vergunde locaties ). Dus valt het op zich wel mee, het is niet zo dat er ergens nog Maastricht tussen zat of zo..
 
Terug
Bovenaan Onderaan