Probeer het vanavond nou eens met C.. je zal zien je kunt overal bijHou graag van een uitdaging! Een kussen onder mijn hoofd scheelt idd! En dan af en toe een blik naar boven werpen, wordt vast gewaardeerd![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenProbeer het vanavond nou eens met C.. je zal zien je kunt overal bijHou graag van een uitdaging! Een kussen onder mijn hoofd scheelt idd! En dan af en toe een blik naar boven werpen, wordt vast gewaardeerd![]()
De grote wel inderdaad, de echt hele kleine waar ik op doel niet.Nou, die spier samentrekkingen kunnen de meeste dames ook op commando hoor , ook als jouw lul er in zit
De manier om je zo geil te krijgen dat je snel klaar komt
Ach ,Lurker, Wanneer jij in sprookjes wilt blijven geloven moet je dat zeker doen , zeker als je daar geil en gelukkig van wordt, Dames kunnen heel veel met hun poesDe grote wel inderdaad, de echt hele kleine waar ik op doel niet.
Je hebt geen flauw idee waar ik het over heb en komt met opmerkingen en voorbeelden die mijlenver af staan van waar ik het over heb. Dat geeft niet hoor. Laat ik maar zeggen dat je gelijk hebt. Goed?Ach ,Lurker, Wanneer jij in sprookjes wilt blijven geloven moet je dat zeker doen , zeker als je daar geil en gelukkig van wordt, Dames kunnen heel veel met hun poes
Ik heb eens een showtje gezien waarbij dames die wijdbeens op de grond lagen ballonnen kapot schoten met een pijl die ze vanuit hun kut schoten , scheermesjes en vlammen kwamen er ook uit en nog veel meer .
Valt je Gulden nu nog maar pas? Ik weet datb intussen aljaren, mede uit ondervinding. IK heb dat destijds meermaals aangehaald op het oude Hookers forum. Waarna ik van de heren Macho's in hun antwoorden daarna wel overgoten werd met pek en veren, de sukkelaars. Maar ze kunnen wel iedere vrouw drie keer klaar laten komen in een uurtje. (tenminste dat geloven ze zelf) Oké heren laat de pek en veren nuook maar weer komen. Ik ben er immuun voor.Zo dan, wat een verhaal..
hier kan ik zeker 2 dagen mee vooruit. Leerzaam! Dus zo doen ze dat, zoveel drinken dat de urine doorzichtig wordt.. wat een fakers zeg![]()
Hmm. ik dacht ook altijd dat die ongecontroleerde pisfonteinen van sommige dames squirten was.Valt je Gulden nu nog maar pas?
Bekijk het even zo, als je zelf gaat drinken en je moet meermaals gaan plassen wordt je urine na een tijdje ook zo klaar als water, net als bij de dames. En als je dan de advertenties van de dames leest en hun mogelijkheden overloopt, zie je daar soms staan "Squirten extra 50€". Dan weet je toch genoeg dat squirten in de meeste gevallen gelijk staat aan plassen.
En ja, het squirten bestaat wel degelijk, maar het zal waarschijnlijk maar heel zelden voorkomen, zeker in de context hier van ons wandelaars.
Het kan ook wel eens zijn dat afhankelijk van de positie de druk op de dame haar blaas te groot wordt waardoor ze dan plots gaat squirten. Dit heb ik ooit wel eens meegemaakt, maar dat was dus NIET squirten maar ongekontroleerd (vermoed ik) plassen. En toegegeven, het was wel een geil moment.
ja hoor, Fijn dat je toch de realiteit onder ogen durft te zien en nog veel succes met de kleine spiertjesJe hebt geen flauw idee waar ik het over heb en komt met opmerkingen en voorbeelden die mijlenver af staan van waar ik het over heb. Dat geeft niet hoor. Laat ik maar zeggen dat je gelijk hebt. Goed?
Probeer het vanavond nou eens met C.. je zal zien je kunt overal bij
Jullie moeten de documentaire over Liesje Obispo bekijjen. Die vertelt gewoon dat ze een natte spons in haar vagina stopt en dan als klanten om squirten vragen haar spieren samenknijpt en dan dat water naar buiten spuit.
Haha nog niet veel meegemaakt ga eens langs bij de toppertjesDit is inderdaad een van de zovele trucs!
Zoals bij mij afgelopen woensdagHaha nog niet veel meegemaakt ga eens langs bij de toppertjes![]()
weet ik toch Joke ,ik ken je langer dan vandaagLieve schat, dit doe ik vrijwel dagelijks, incl Cor. Er hebben wel eens 2 mannen links en rechts v mijn gezicht gezeten, 1 tussen mijn benen en beide handen waren ook gevuld + er lag ook nog een vrouw bovenop mij.
Inderdaad.. dat waren 5 mannen tegelijk
Je maakt wel wat mee als sekswerker![]()
Maar, maar ... jullie zijn toch allemaal mijn vriendjes en vriendinnetjes toch? Toch?? TOCH!?!?!?Dat begrijpen wij oudjes gewoon niet.
je zit te vissen SchatKennen is een groot woord
Kan je echt iemand leren kennen enkel van een forum?
Een cliënt die mij al 15 jaar persoonlijk ziet, kent mij niet eens door en doorMaar zoiets kan wel op een forum? Dat is weer eens wat nieuws!
![]()
Ja, Joke, wij zijn gewoon ouderwets.
Vandaag de dag sluit je vriendschappen met mensen via het net die je nooit gezien hebt en nooit zult zien of rechtstreeks spreken.
Dat begrijpen wij oudjes gewoon niet.
Dat gaat niet altijd op hoor, sinterklaas is echt een oude bekende van haar , alleen weet ze het zelf nog nietJa, Joke, wij zijn gewoon ouderwets.
Vandaag de dag sluit je vriendschappen met mensen via het net die je nooit gezien hebt en nooit zult zien of rechtstreeks spreken.
Dat begrijpen wij oudjes gewoon niet.
De meeste dames komen zelfs niet in de buurt van deze 2 dames die jij bedoelt ben ik zeker vanZoals bij mij afgelopen woensdag![]()
Jij bent binnen geweest met je 'knecht'?Dat gaat niet altijd op hoor, sinterklaas is echt een oude bekende van haar , alleen weet ze het zelf nog niet![]()
Zeker, en ook samen met mijn pietenJij bent binnen geweest met je 'knecht'?
je zit te vissen SchatIn Alphen hadden wij best leuke gesprekjes , is wel lang geleden maar toch . ssssst als er een lampje gaat branden
Absoluut niet teveel gevraagd nee als je oprecht de dame enorm leuk vond.Een klein beetje moeite doen is toch niet te veel gevraagd?![]()
Nou ben ik alleen maar nog nieuwsgieriger geworden ...Wb. haar pijpqualiteiten is Joke gewoon niet in te ruilen!
Ja, heel jammer en een begrijpelijk gevoel van de kant van de dvp.Wat ik wel altijd heel jammer vind is dat ik bijna nooit iemand meer weerzie, als ik ergens vertrek. Nederland is tenslotte echt niet zo groot en je hebt het gevoel dat je 'het stukje verder rijden' niet meer waard bent.
Ja, heel jammer en een begrijpelijk gevoel van de kant van de dvp.
Voor mij zou het als eerste er vanaf hangen hoe ver weg ze gaat. Ik zelf wil eigenlijk niet (veel) langer reizen in totaal (heen en terug gecombineerd) voor een betaalde date dan dat de date duurt.