Fredje020
Meubelstuk
dat is voorvocht zit geen smaak aan
Mijn voorvocht is niet zo doorzichtig en komt niet in stralen eruit
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendat is voorvocht zit geen smaak aan
meeste DVP's willen helemaal niet klaarkomen dus waarom tips geven ;-) Wij denken dat ze allemaal elke keer gillend klaarkomen, maar dat is complete bullshit ;-)Niemand van de vrouwen die hints willen geven op de vraag hierboven![]()
Ja! Want... als je weet waarover je praat... dan weet je ook dat veruit de meeste vrouwen net climaxen in stilte. Haar ogen draaien weg... haar halsaders zwellen op... haar mond gaat open... maar geen enkel geluid! Ze is gewoon even helemaal weg...Wij denken dat ze allemaal elke keer gillend klaarkomen, maar dat is complete bullshit ;-)
Ik ken wel vrouwen die neuken als een natte krantJullie moeten de documentaire over Liesje Obispo bekijjen. Die vertelt gewoon dat ze een natte spons in haar vagina stopt en dan als klanten om squirten vragen haar spieren samenknijpt en dan dat water naar buiten spuit.
Er zijn wel degelijk dvp’s die klaarkomen bij het beffen door een klant , maar niet zo als jij het beschrijft , ….. natuurlijk duurt het een tijdje vooraleer ze zich laat gaan en ook alleen maar als ze vertrouwen heeft in jou ( vaste klant en hoe je het aanpakt )meeste DVP's willen helemaal niet klaarkomen dus waarom tips geven ;-) Wij denken dat ze allemaal elke keer gillend klaarkomen, maar dat is complete bullshit ;-)
we mogen allemaal dromen ;-) maar het zal vast weleens voorkomen, tuurlijk, ben ik met je eens, maar niet zo vaak als wij denken en vaak pas eind van de shift als laatste klant bijv, dan hoeft ze daarna niet meer te werkenEr zijn wel degelijk dvp’s die klaarkomen bij het beffen door een klant , maar niet zo als jij het beschrijft , ….. natuurlijk duurt het een tijdje vooraleer ze zich laat gaan en ook alleen maar als ze vertrouwen heeft in jou ( vaste klant en hoe je het aanpakt )
Vraagje voor de vrouwen ;; komen jullie soms echt klaar bij het beffen door de klant ? Als het natuurlijk goed gepraktiseerd wordt , in mijn ogen is dat zacht , variatie , de tijd nemen en ritme …….. tips welkom van de dames
Vind het heerlijk als een klant zijn tong over mijn klitje heen beweegt, zo lekker zelfs dat ik, als het goed gedaan wordt, heel heftig klaar kom. Daar is dan bij de klant echt geen twijfel over of ik wel ben klaargekomen, want mijn poesje is dan mega natVraagje voor de vrouwen ;; komen jullie soms echt klaar bij het beffen door de klant ? Als het natuurlijk goed gepraktiseerd wordt , in mijn ogen is dat zacht , variatie , de tijd nemen en ritme …….. tips welkom van de dames
Ik denk eerder dat dit te vergelijken is met overstimulatie van de clitoris.Als ik de douchekop heel lang op mn eikel zet krijg ik een (vind ik) irritant intens gevoel en komt er doorzichtig vocht uit. Ik denk serieus dat dit t zelfde is want mn zaad is gewoon dik en wit.
Ik ben dus een man die ook kan squirten![]()
Daar ben ik het mee eens. Als een dame nog een groot deel van de dag moet, dan zal ze weinig zin hebben elke keer klaar te komen. Dat is ook de reden waarom ik graag later op de avond naar een dvp ga. Zelf een paar keer meegemaakt dat ik een dvp niet klaar kon laten komen, maar zij zichzelf klaar vingerde (en dat duurde best lang). En dan wilde ze dat ik haar daarna missionaris standje neukte. Dat zal ze minder snel doen als ze nog de hele dag moet. Bedenk goed dat heel veel mannen alleen voor hun ego (ik kan zelfs een dvp laten komen, kijk mij eens geweldig zijn) en eigen genot naar een dvp komen. Dat is bij squirten nog veel erger denk ik.we mogen allemaal dromen ;-) maar het zal vast weleens voorkomen, tuurlijk, ben ik met je eens, maar niet zo vaak als wij denken en vaak pas eind van de shift als laatste klant bijv, dan hoeft ze daarna niet meer te werken