Squirten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zet de douchestraal op je eikel (het gevoeligste puntje), houd dat een tijdje vol en je zal een vreemd maar lekker soort van klaarkom gevoel voelen en je ziet daarbij ook iets uit je lul komen wat geen zaad maar ook niet perse urine is.


Ik weet natuurlijk niet wat een vrouw dan voelt maar mij lijkt het het zelfde.
 
Zet de douchestraal op je eikel (het gevoeligste puntje), houd dat een tijdje vol en je zal een vreemd maar lekker soort van klaarkom gevoel voelen en je ziet daarbij ook iets uit je lul komen wat geen zaad maar ook niet perse urine is.


Ik weet natuurlijk niet wat een vrouw dan voelt maar mij lijkt het het zelfde.
Wel een super zalig gevoel
 
Mannen hebben klieren die in de urinebuis uitkomen die het zogenaamde voorvocht produceren, bij opwinding.
Neem aan dat bij vrouwen er wel iets gelijkaardig aanwezig zal zijn?
 
Over squirten doen de meest wonderbaarlijke verhalen de ronde, die je maar beter met een flinke korrel zout kan nemen. Net zoals de befaamde G-plek bij vrouwen. Het gaat daarbij bijna altijd om de uitzonderingen.

Zelf heb ik jaren geleden een slanke blondine in Boxtel meegemaakt van toen rond de 40 jaar die inderdaad squirten kon en volgens mij was dat geen urine. Maar het was bij haar geen fontein, maar eerder een paar zachte straaltjes. Overigens was het hele bed afgedekt met een zwart zeildoek en dat voelde best wel koud aan met je blote lichaam. Het ging van haar kant ook allemaal nogal 'machinaal'.
Of vrouwen ook een soort voorvocht produceren heb ik nooit iets over gelezen. Is ook lastig te onderscheiden van het nat worden van de vagina bij seksuele opwinding.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan