Squirten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 169

Stamgast
Forumpionier
270
01/07/21
342
7
Weet er iemand van (bij voorkeur jonge) dames die lekker kunnen squirten?
en als het even kan in Oost- of West-Vlaanderen.
Tot voor kort zat Naomi bij Instituut Rene, maar net als vroeger Valentina, is ze al weg voor ik langs kon gaan.
 
Bij haar twijfel ik al superlang. Haar lichaam ziet er echt goed uit maar aan haar handen merk je toch wel wat ouderdom. Jammer dat ze onherkenbaar op foto staat. Moest ik haar gezicht kunnen zien, dan zou ik rapper kunnen beslissen.
 
Bij haar twijfel ik al superlang. Haar lichaam ziet er echt goed uit maar aan haar handen merk je toch wel wat ouderdom. Jammer dat ze onherkenbaar op foto staat. Moest ik haar gezicht kunnen zien, dan zou ik rapper kunnen beslissen.
Moniek heeft m.i. de 40 al een tijdje achter zich gelaten. Als (uiterlijke) jeugd belangrijk voor je is, ben je bij haar waarschijnlijk niet aan het goede adres.
Aan de andere hand is zij de wereldkampioen wb. squirten in NL.
Het is dus kiezen wat je wilt. En anders verder zoeken.
 
Kennen we ook dames in de Randstad die kunnen squirten?
Op sites zoals Kinky vinken de dames klakkeloos ook squirten aan terwijl ze dat niet kunnen (bieden)

ps buiten Randstad mag ook hoor ;-)

Deze dame doet het geweldig!
 
Goed beschouwd is het beter dat een sekswerker dingen niet in de advertentie zet en tijdens een bezoek geeft dan eentje die een hele rits met mogelijkheden in de advertentie zet en er ter plaatse niets meer mogelijk is of alleen tegen bijbetaling.
Gelezen de ervaringen van andere wandelaars komt dat laatste vele malen meer voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan