Squirting

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2948

Wandelaar
34
13/09/21
13
1
Zoals in de titel..
Wat we er ook van vinden (echt, nep), het is een ongelofelijke fetisj van mij en veel dames adverteren er mee maar kunnen dat niet waarmaken (althans, dat is mijn ervaring).
Suggesties in het hele land of zelfs bij de buren zijn welkom - ik zoek wel het liefst een jonge dame/babe.. heeft iemand een idee?
 
Pauline van Touch me Tender, Den Bosch.

Kan veel squirten, ziet er niet verkeerd uit, heeft een mooi figuurtje maar vraagt wel overal extra voor.
 
Pauline van Touch me Tender, Den Bosch.

Kan veel squirten, ziet er niet verkeerd uit, heeft een mooi figuurtje maar vraagt wel overal extra voor.
Met zelf genoemde 40 jaar ook geen jonkie meer.
 
Zoals in de titel..
maar kunnen dat niet waarmaken (althans, dat is mijn ervaring).
Tja, dat moet wél van 2 kanten komen hè. Om te beginnen moet je de juiste "handelingen" in het juiste/passende tempo kunnen verrichten én de dame moet zich kunnen/willen laten gaan.

Op die manier vindt je ook dames niet geeneens wisten dát ze het kunnen. 😇
 
Tja, dat moet wél van 2 kanten komen hè. Om te beginnen moet je de juiste "handelingen" in het juiste/passende tempo kunnen verrichten én de dame moet zich kunnen/willen laten gaan.

Op die manier vindt je ook dames niet geeneens wisten dát ze het kunnen. 😇
Ja dat klopt. Helaas ben ik niet zo ervaren met het plezier voor een dame te maken... Ik zoek dus ook echt iemand die dat zelf kan doen (zelfs al kijk ik alleen maar toe)

Leuk die reactie van Sabina,zodra ik daar langskan ga ik dat proberen

Bedankt voor alle reacties allemaal, blijft toch iets moeilijks om te vinden (met garantie, zonder het zelf direct te veroorzaken)
 
Dit jaar ga ik nog bij Sabine langs.
Tweede keer dat ik een dame bezoek in mijn leven.
Lang getwijfeld (door zenuwen en slechte ervaring een privehuis een paar jaar geleden) en gezocht maar na deze recensie, mijn fantasie, het korte gesprekje toen ik belde naar haar....ga ik de stap wagen.
Ik hoop dat het erg nat gaat worden.
 
Hey, kom eens bij mij langs in Apeldoorn, bij huize Fleur! Als jij je best doet, dan kan het wel eens nat worden ;) kus,

Hey, kom eens bij mij langs in Apeldoorn, bij huize Fleur! Als jij je best doet, dan kan het wel eens nat worden ;) kus, Sabina
Verheug me erop.
Ik ga zeker dit jaar nog afspreken.
Ik probeer dinsdag al voor 1,5 uur. Laat her maar lekker nat worden.
 
Kan niet wachten dat ze weer open gaan. Sabina lijkt me zo een geweldige vrouw, mooi figuur ook. Volgens mij wordt je aan haar "verslaafd". En huize fleur een privé huis waar rekening met je wordt gehouden. Kan dan best wel eens mijn echte eerste en vaste adres worden. Na één slechte ervaring elders jaren geleden. Ik wens iedereen veel sterkte om komende tijd door te komen en hopen op een mooi 2022
 
Ik ben op zoek naar een nymfomane die vaak klaarkomt en daarbij squirt - zoals Krissie dat vroeger deed in haar camper.

Liefst ziet ze er lekker uit en niet te oud (onder de 45).

Iemand tips? Regio BE/NL Limburg, Vl Brabant, Antwerpen
 
Ja dat klopt. Helaas ben ik niet zo ervaren met het plezier voor een dame te maken... Ik zoek dus ook echt iemand die dat zelf kan doen (zelfs al kijk ik alleen maar toe)

Leuk die reactie van Sabina,zodra ik daar langskan ga ik dat proberen

Bedankt voor alle reacties allemaal, blijft toch iets moeilijks om te vinden (met garantie, zonder het zelf direct te veroorzaken)
Ga dan langs Alice, gegarandeerd dat je soepkom over je heen krijg en je hoeft helemaal niet je best te doen.
 
Ik kan een afspraakje met Lara van harte aanbevelen. Ze is wel een tikje aan de oudere kant, zeker rond de 45. Maar dat is écht een hele geile tante. Het spuit vrij letterlijk tegen de muur cq plafond bij haar.... Ontvangt wisselend in Hasselt/Leuven/Blankenbergen.

 
Echt of nep, daar mogen de meningen over verdeeld zijn. Ik kan alleen putten, uit eigen ervaring. Ik heb beide meegemaakt, zowel betaald, als in de privésfeer. Meiden waarbij de sluizen van IJmuiden wagenwijd openden, meiden die gewoon een flink nat orgasme hadden en alles daar tussenin, maar helaas ook meiden, die me domweg en letterlijk in de zeik dachten te nemen...

Proef op de som: urine smaakt zout, squirt smaakt zoet of nootachtig, zoals je eigen spermaspetters.
 
Hoi iedereen,

Ik ben nieuw hier, maar lees al wel even mee.
Ben onervaren wat het wandelen betreft, maar zou nu toch graag eens de stap zetten om een fantasie te beleven.
Hiervoor zoek ik een dame die kan squirten en die ook nog eens dominant is. Iemand die de touwtjes graag in handen heeft en graag gebruik maakt van een onderdanige man. Vooral facesitting gecombineerd met squirten lijkt me hemels om eens mee te maken.
Waarschijnlijk zoek ik een speld in een hooiberg, maar wie weet kent er wel iemand een dame die dit soort service kan bieden.
Alvast bedankt voor jullie hulp 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan