Ssbw/BBW gezocht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
BBW Ebony Shanti uit Rotterdam
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/560295-shanti

Beatrijs in Den Haag. Speciale vermelding op ander forum. Geile tante

Natasha bij Casa Cherda

Kayla BBW uit Cuba
Shanti is echt een wereld dame wat een tieten heeft die zeg
 
Helaas wordt geweigerd het linkje te plakken. Buiten deze site plakt die wel.

Bij prive 11 in Heerlen werkt donkere Pamela. Spreekt ook af buiten prive 11 om. Tenminste voor corona. Engelstalig. Ik wilde het 1x eens doen met een heel flinke vrouw. Blank spreekt me dan niet aan. Ik vind heel flink beter passen bij een bepaalde tint. De trap op was voor haar een heel geklauter.
 
Helaas wordt geweigerd het linkje te plakken. Buiten deze site plakt die wel.

Bij prive 11 in Heerlen werkt donkere Pamela. Spreekt ook af buiten prive 11 om. Tenminste voor corona. Engelstalig. Ik wilde het 1x eens doen met een heel flinke vrouw. Blank spreekt me dan niet aan. Ik vind heel flink beter passen bij een bepaalde tint. De trap op was voor haar een heel geklauter.
Ja trappen op lopen is wel een dingetje voor de bbw/ssbbw dames😁.
Was kort geleden nog bij Sasha in Den Haag, en de voordeur was daar ook beneden. Dus na het binnenlaten ging ze voor me hoog de trap op.
1 verdieping, ging al behoorlijk langzaam aan, maar eenmaal boven moest ze flink ademen en was praten er even niet bij🤣.
Ze mag dan nog redelijk jong zijn (25jr), maar ze is toch 130kg.
 
ik heb deze dame ook al eens getipt. Zelf helaas nog niet bezocht. Ik denk wel dat het klopt allemaal.
 
Beatrijs in Den Haag. Speciale vermelding op ander forum. Geile tante
Zij viel me ook op, alleen als ik Love N Joy inklop. staat er een adres in Leeuwarden.
Volgens haar eigen beschrijving zit ze nu dus in het Haagse.
Hoe goed is ze telefonisch bereikbaar en in welke hoek van de stad ontvangt ze?
 
Ach als de leeftijd het enige is wat niet klopt. Zal het vaakst over gelogen zijn lijkt me.
 
Lijkt me toch echt te zijn hoor. Ze heeft positieve reviews op het franstalige/belgische forum (behalve het bed dat blijkbaar te klein is): https://youppie.net/showthread.php?139000-Herstal-LOLAMARIA-LAUCHANEL-(latine-brune)
 
Terug
Bovenaan Onderaan