Recensie Stacy, Arendonk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mr.creative

Vaste klant
Forumpionier
115
06/07/21
84
22
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/erotische-tantra-massage-5.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nu toch al meer dan een maand geleden dat ik Stacy heb gaan bezoeken. Vond ze nu niet echt mijn type, val op slankere dames. Massage zelf was best oke met manuele hoogte punt. Betaald voor een uur en na 45min al buiten met een douche samen met haar dus voor mij geen herhaling meer. Een uur is een uur, spijtig.
 
Massage met hoogtepunt: 4,00 ster(ren)
Aftrekken: 3,00 ster(ren)
Extra's:
  1. Vingeren
Gesproken taal: Nederlands
Roker: Nee
Algehele Hygiëne: Uitstekend
Origine: Oost-Europees
Leeftijd: 25-30
Haarkleur: Blond
Cupmaat: B
Lengte: 1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw: Mollig
Duur van bezoek: 60 minuten
Dag: Zaterdag
Link naar advertentie: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/erotische-tantra-massage-5.html
Totale kosten (in euro): 100
Algemene beoordeling: 3,00 ster(ren)

Nu toch al meer dan een maand geleden dat ik Stacy heb gaan bezoeken. Vond ze nu niet echt mijn type, val op slankere dames. Massage zelf was best oke met manuele hoogte punt. Betaald voor een uur en na 45min al buiten met een douche samen met haar dus voor mij geen herhaling meer. Een uur is een uur, spijtig.
Ik wil meteen aftrappen met de opmerking dat ik de recensie van collega mr. creative zeker niet in twijfel trek. Dank voor je bijdrage. Jammer dat het lijkt alsof mr. creative een compleet andere Stacy heeft getroffen ten opzichte van mijn eigen ervaring met haar. Allereerst is de Stacy waarmee ik een uurtje heb mogen vertoeven een West-Europese dame, Nederlandser dan Stacy krijg je ze niet. Daarnaast waren de foto's op redlights zeer accuraat. En daar is te zien dat Stacy zeker niet mollig is. Ook wat betreft de dienstverlening was het prima in orde. Moet ik opmerken dat vingeren er tegenaan is maar zeker niet erin. Dat wordt op vriendelijke wijze duidelijk gemaakt na goed overleg. Wat betreft de tijd moet ik mr. creative gelijk geven, daar is nog wel wat in te winnen omdat het een zeer krap uurtje wordt met alle plichtplegingen. Alles erop en eraan ben ik zeker wel een uur binnen geweest. Maar dan heb ik liever een iets kortere sessie van deze kwaliteit dan een uur nutteloos gewrijf en gesjor zoals dat in menig andere salon gebruikelijk is. Misschien dat de collega Stacy heeft getroffen op een slechte dag en met een bulk aan coronakilo's maar ik zou wat betreft dienstverlening en uiterlijk destijds tussen de 4 en 5 sterren willen geven. Ik wil nog even toevoegen dat afspraken soms via een andere vriendelijke dame loopt. Dat verraste mij enigszins maar was zeker niet storend. Parkeren dicht in de buurt gaat gemakkelijk.
 
@Mr Creative: ben het eens met Bluefox34. Stacy heeft een heel slank lichaam, met een prachtige A of AA cup. En gewoon Nederlands, niks Oost Europees. Wellicht verwisselt u 2 dames? Van enige haast of krappe tijd heb ik mijn minstens 10 bezoekjes aan haar nooit gemerkt. Wat mij betreft compliment voor haar massages.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Stacy is een bezoekje meer dan waard. Bezoek haar al geruime tijd, en telkens weet ze me aangenaam te ontvangen.
Haar massages zijn goed en het erotische is voldoende aanwezig.
Klein en fijn ze weet de gevoelige plekjes wel te vinden en plaagt maar al te graag, zelf geniet ze ook van de aanrakingen, met het nodige respect naar haar toe uiteraard.
Voor mij blijft ze een toppertje.
 
Op zoek naar een vrouw met kleine borstjes kwam ik uit op deze recensie. Ik vind evenwel nergens een advertentie van haar. Ontvangt ze nog? En zo ja, waar adverteert ze?
Alvast bedankt!
 
Op zoek naar een vrouw met kleine borstjes kwam ik uit op deze recensie. Ik vind evenwel nergens een advertentie van haar. Ontvangt ze nog? En zo ja, waar adverteert ze?
Alvast bedankt!

Ze is blijkbaar terug actief als masseuse.

 
Ook al eens bij haar geweest en fijne herinneringen aan!

Zou graag nog eens langsgaan, maar Stacy is wel moeilijk te bereiken!
Daar gaat verandering in komen vanaf december als ze verhuisd is.
Al gaan haar dagen en uren dat ze ontvangt niet veranderen veronderstel ik, daar ze ook haar gewoon werk heeft .
 
Ondertussen ontvangt Stacy op haar nieuwe locatie!
Massage is nog steeds heel aangenaam met haar en de afwerking doet nog steeds mijn tenen krullen, kom er al geruime tijd en kennen mekaar best goed ondertussen.
Ze blijft een toppertje voor mij.
 
Ben 1 keer bij haar geweest, was echt een fijne massage bij een fijne vrouw.

Wil opnieuw een afspraakje, maar helaas krijg ik geen antwoord wanneer ik iets stuur :rolleyes:
 
Ondertussen ontvangt Stacy op haar nieuwe locatie!
Massage is nog steeds heel aangenaam met haar en de afwerking doet nog steeds mijn tenen krullen, kom er al geruime tijd en kennen mekaar best goed ondertussen.
Ze blijft een toppertje voor mij.
Heeft ze een mooi gezicht? Ik probeer haar te contacteren
 
Ze heeft nog een dagjob ontvangt sporadisch momenteel, ook met de verhuis en verbouwingen zal ze waarschijnlijk minder tijd hebben denk ik...
Maar ze heeft idd een mooi gezichtje...
 
Ze heeft nog een dagjob ontvangt sporadisch momenteel, ook met de verhuis en verbouwingen zal ze waarschijnlijk minder tijd hebben denk ik...
Maar ze heeft idd een mooi gezichtje...
Ze plaatst vandaag advertentie om 10u. Ik bel haar,neemt ni op. Stuur bericht, ze antwoord niet... Fatsoen heeft ze precies niet.
 
Beste Strupar, ja ze is nog actief heb ondertussen met haar ook is afgesproken en alles is normaal verlopen qua antwoord etc. kom nu ook al makkelijk 5 jaar bij haar.
Waar het aan ligt weet ik ook niet waarom je geen reactie van haar krijgt...
mss is 1 vriendelijk sms sturen met die vraag daaromtrent?
 
Beste Strupar, ja ze is nog actief heb ondertussen met haar ook is afgesproken en alles is normaal verlopen qua antwoord etc. kom nu ook al makkelijk 5 jaar bij haar.
Waar het aan ligt weet ik ook niet waarom je geen reactie van haar krijgt...
mss is 1 vriendelijk sms sturen met die vraag daaromtrent?
Heb haar eindelijk kunnen bereiken. Maar ze heeft weinig vrije plaatsjes. Tongzoenen doet ze niet zeker?
 
Terug
Bovenaan Onderaan