Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren ik heb jullie hulp nodig.
Mijn maatje gaat op 8 oktober met mij op stap en ik wil langs de ramen in Antwerpen gaan. (In de avonduren)
Zijn droom is om met een mooie donkere dame de horizontale Mambo te dansen.
Niet te mager maar ook niet te dik, gewoon fijne rondingen aan alle kanten.
Julia naast de Sexshop op Vingerling 18 staat hier beschreven: https://www.girlsreview.nl/threads/vingerlingstraat-18-antwerpen-afrikaanse-dame.9597/#post-206914 . Ik zou niet twijfelen in het SKW, is dit voor mij de Afrikaanse Queen of the night ;-) , veel beter ga je daar wat donker betreft niet vinden om mambo te dansen...
 
Ik ben op zoek naar de dame die de beste pijptechnieken heeft in het Antwerpse schipperskwartier, met of zonder condoom (liefst ook zonder met eventueel CIM) en die het toelaat om terwijl de klant intensief gepijpt wordt om met haar kutje te spelen (likken, clit zuigen/strelen, vingeren).
Na lezen van vele berichten heb ik momenteel 2 dames die hieraan zouden voldoen: Claudia ss35/1 en Dora vr9/4.
Graag jullie mening
Alvast bedankt voor reactie
 
Ik ben op zoek naar de dame die de beste pijptechnieken heeft in het Antwerpse schipperskwartier, met of zonder condoom (liefst ook zonder met eventueel CIM) en die het toelaat om terwijl de klant intensief gepijpt wordt om met haar kutje te spelen (likken, clit zuigen/strelen, vingeren).
Na lezen van vele berichten heb ik momenteel 2 dames die hieraan zouden voldoen: Claudia ss35/1 en Dora vr9/4.
Graag jullie mening
Alvast bedankt voor reactie
Maya, VGL 14/2
 
Ik ben op zoek naar de dame die de beste pijptechnieken heeft in het Antwerpse schipperskwartier, met of zonder condoom (liefst ook zonder met eventueel CIM) en die het toelaat om terwijl de klant intensief gepijpt wordt om met haar kutje te spelen (likken, clit zuigen/strelen, vingeren).
Na lezen van vele berichten heb ik momenteel 2 dames die hieraan zouden voldoen: Claudia ss35/1 en Dora vr9/4.
Graag jullie mening
Alvast bedankt voor reactie
Elena SS 3/1 en Christina VT C niet vergeten. Staan bij mij beiden in de top 5 van beste pijpsters die ik bezocht heb, en nog actief zijn.
 
Dat klopt. Ik hou ervan om stevig en intensief gepijpt te worden met afwisselend ook de balletjes niet te vergeten. Als de dame geen goede zuigkracht heeft, kan ik meestal niet klaar komen
Ik houd inderdaad meer van een beetje zachter en sensueel pijpen, maar de ballen mogen inderdaad niet vergeten worden. Ik geef meestal de voorkeur aan een pijpbeurt als opwarming voor het vervolg, en niet om dan al klaar te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan